Nedre Glommen Legegruppe DA

Storgata 10 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Nedre Glommen Legegruppe DA

En lege som virkelig bryr seg

Lege: Ingun Gard Krohn Skrevet

Hun er en utrolig kunnskapsrik dame, som virkelig kan det hun driver med. Jeg har byttet leger mange ganger men etter jeg kom til henne skal jeg ikke gi slipp.

Dette er en dame som genuint bryr seg om deg og din helse, og tar alle henvendelser på alvor. En mer behagelig, jordnær og dyktig lege finker du ikke.

Svært dyktig, hyggelig og omsorgsfull.

Lege: Ingun Gard Krohn Skrevet

Absolutt den beste legen jeg har vært hos: grundig, kunnskapsrik og lyttende. Hun inngir trygghet og tillit.

Inngir tillit

Lege: Ingun Gard Krohn Skrevet

Alltid "tilstede", oppmerksom og nøye. Følger opp alle spørsmål og det er enkelt å gjøre seg forstått.

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Melaf Zuber Bilal Skrevet

Jeg er heldig som har henne som fastlege, føler meg alltid ivaretatt og sett etter besøk.
Kunne ikke tenke meg en annen lege og er 100% fornøyd.

Du skal lete lenge etter en bedre lege!

Lege: Ingun Gard Krohn Skrevet

Jeg hadde mange forskjellige leger før hun ble fastlege og jeg fikk henne som min fastlege. Tanken på å bytte lege har aldri falt meg inn. Jeg går ikke ofte til henne men de gangene jeg må er jeg alltid fornøyd og får fornyet respekt for henne. Hun lytter nøye og er ikke redd for å si deg i mot eller undersøke ting. Man kan ikke forlange mer enn man får av henne. Hun tar helsen min på det største alvor.