Nedre Glommen Legegruppe DA

Telefonnummer69 36 63 3069 36 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 10 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Nedre Glommen Legegruppe DA

Du skal lete lenge etter en bedre lege!

Lege: Ingun Gard Krohn Skrevet

Jeg hadde mange forskjellige leger før hun ble fastlege og jeg fikk henne som min fastlege. Tanken på å bytte lege har aldri falt meg inn. Jeg går ikke ofte til henne men de gangene jeg må er jeg alltid fornøyd og får fornyet respekt for henne. Hun lytter nøye og er ikke redd for å si deg i mot eller undersøke ting. Man kan ikke forlange mer enn man får av henne. Hun tar helsen min på det største alvor.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ingun Gard Krohn Skrevet

Ingun Gard Krohn er en fantastisk lege. Profesjonell , kan alt og human. Ingenting negativt å si, bare gode ord om henne.

MEGET DYKTIG

Lege: Kari Gjelsvik Gleditsch Skrevet

Dyktig lege, flink til å stille riktig diagnose, lyttende, god samtalepartner. Kan absolutt anbefales.

Flink og hyggelig lege!

Lege: Melaf Zuber Bilal Skrevet

Har hatt henne i en periode men måtte bytte pga flytting. hun er veldig flink og dyktig. lytter på deg og tar deg seriøst. kan anbefale henne på det varmeste!

Jordnær og tillitsfull, åpen og kunnskapsrik

Lege: Melaf Zuber Bilal Skrevet

Jeg er takknemlig for å ha en lege som dr Bilal. Hun er veldig imøtekommende, rolig og lytter til meg som pasient. Hun henviser videre ved behov og er ikke for stolt til å søke hjelp andre steder. Hun kommer med gode råd, er vennlig og en god menneskekjenner. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen! Jeg har vært hos noen av de andre legene ved Glommen legegruppe og jeg er veldig fornøyd med de også. Tror det er et godt arbeidsmiljø på legekontoret, og det gjenspeiles i de ansatte (selv om én av legesekretærene kan ha en dårlig dag i ny og ne..). Det er dessverre en del forsinkelser, men den gode behandlingen veier opp for det.