Nedre Glommen Legegruppe DA

Telefonnummer69 36 63 3069 36 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 10 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Nedre Glommen Legegruppe DA

Flink og hyggelig lege!

Lege: Melaf Zuber Bilal Skrevet

Har hatt henne i en periode men måtte bytte pga flytting. hun er veldig flink og dyktig. lytter på deg og tar deg seriøst. kan anbefale henne på det varmeste!

Jordnær og tillitsfull, åpen og kunnskapsrik

Lege: Melaf Zuber Bilal Skrevet

Jeg er takknemlig for å ha en lege som dr Bilal. Hun er veldig imøtekommende, rolig og lytter til meg som pasient. Hun henviser videre ved behov og er ikke for stolt til å søke hjelp andre steder. Hun kommer med gode råd, er vennlig og en god menneskekjenner. Jeg kommer aldri til å bytte fastlege igjen! Jeg har vært hos noen av de andre legene ved Glommen legegruppe og jeg er veldig fornøyd med de også. Tror det er et godt arbeidsmiljø på legekontoret, og det gjenspeiles i de ansatte (selv om én av legesekretærene kan ha en dårlig dag i ny og ne..). Det er dessverre en del forsinkelser, men den gode behandlingen veier opp for det.

Trygg

Lege: Ingun Gard Krohn Skrevet

Dette er en lege som tar deg på alvor. Hun tar seg god tid til hver pasient. En koselig og jordnær dame.

Vennlig

Lege: Ingun Gard Krohn Skrevet

Hun tar seg tid til å lytte og forstå. Hun er også flink til å "dra ut" ord som kan være vanskelig å få ut. Hun ser på pasienten og ikke inn i skjermen. Hun er ærlig og det virker som hun har et oppriktig ønske om å hjelpe, det går også an å diskutere med henne, hun tåler det. Jeg liker henne godt som menneske!

MEN, hun er ikke flink til å skrive gode henvisninger. De er ofte mangelfulle og man må følge opp godt selv. Syns også hun er litt for "redd" til å skrive ut resepter.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Ingun Gard Krohn Skrevet

Hun har vært min fastlege i mange år.
Hun er lyttende, omsorgsfull og har kunnskap.
Hun tar hensyn til mine egne vurderinger samtidig som hun er tydelig i hvordan hun mener det er rett å behandle, event sende videre osv.