Nedre Glommen Legegruppe DA

Storgata 10 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Glommen Legegruppe DA

Trygdt og hørt

Lege: Kari Gjelsvik Gleditsch Skrevet

Har hatt samme lege i snart 20 år og er super fornøyd. Føler meg i varetatt når jeg kommer til konsultasjon og legen har tid til og høre på meg.
Blir alltid mottatt med et smil når du kommer

Flink

Lege: Melaf Zuber Bilal Skrevet

Har gått til Bilal i flere år, og har alltid følt meg godt ivaretatt hos henne. Virker kunnskapsrik og er blid og imøtekommende. Dessverre har hun vært delvis borte det siste året, noe som har gjort at jeg ved flere tilfeller har falt mellom stoler og ikke fått den oppfølgingen jeg skal (svar på prøver etc.). Det er forståelig at det kan skje, men nå har det skjedd 3 ganger siden sommeren. Begynner å bli lei, og det gjør at jeg nå velger å bytte lege.

For å nevne det, så syns jeg damene i «skranken» virker utrolig kunnskapsfattige og uhyggelige. Ender som regel alltid opp med å måtte ringe legevakt/privat legekontor/ jordmor for å få svar på ting jeg lurer på. Kan være noe så enkelt som spørsmål rundt prøvetaking eller vaksiner. Får stort sett alltid «det vet jeg ikke. Tror ikke det» med hoven undertone som svar. Helt håpløst

Hyggelig og tillitsvekkende

Lege: Kari Gjelsvik Gleditsch Skrevet

Meget bra.
Er tilgjengelig og lett å komme i kontakt med. Husker fra besøk til besøk og behøver derfor ikke fortelle hele livshistorien hver gang.
Har stor forstående i vanskelige situasjoner og gir trygghet ved å finne løsninger. Sender henvisning videre til spesialist hvis det trengs.
Gir rask fornyelse på resepter ved mld. på HelseNorge.no

En lege som virkelig bryr seg

Lege: Ingun Gard Skrevet

Hun er en utrolig kunnskapsrik dame, som virkelig kan det hun driver med. Jeg har byttet leger mange ganger men etter jeg kom til henne skal jeg ikke gi slipp.

Dette er en dame som genuint bryr seg om deg og din helse, og tar alle henvendelser på alvor. En mer behagelig, jordnær og dyktig lege finker du ikke.

Svært dyktig, hyggelig og omsorgsfull.

Lege: Ingun Gard Skrevet

Absolutt den beste legen jeg har vært hos: grundig, kunnskapsrik og lyttende. Hun inngir trygghet og tillit.