Nedre Glommen Legegruppe DA

Storgata 10 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Glommen Legegruppe DA

Trygg og fin.

Lege: Najda Weis-Fogh Skrevet

For en fantastisk lege😃 hun tok tak med en gang, og takket være henne er jeg kreftfri i dag🥰 hun er trygg og hun lytter😃 jeg anbefaler henne på det sterkeste som fastlege😃 kunne ikke vert mere fornøyd😃😃

Verdens beste lege!

Lege: Ingun Gard Skrevet

Jeg har hatt Ingun som lege hele livet så langt, og jeg er så fornøyd.
Ho tar deg seriøst, bruker tid på deg, og lytter til deg. Henviser deg videre om man er bekymret for noe, for det er bedre å sjekke det opp enn ikke.
Jeg kunne aldri sett for meg og ha en annen lege, og gruer meg til Ingun går av med pensjon når den tid kommer.
Den dama der vet hva ho driver med 100%, og det gir en skikkelig trygghetsfølelse og tillit.

Bad behaviour

Lege: Kari Gjelsvik Gleditsch Skrevet

Personal experience: she is extremely ill-behaved, rude and aggressive. Every doctor should be sympathetic to his/her patients, perhaps she does not know this basic criterion for a doctor. Especially, she is extraordinarily rude to children.

Perfekt

Lege: Ingun Gard Skrevet

Har hatt denne legen gjennom hele livsforløpet. Kunne aldri bedt om en bedre en. Har hatt flere sykdomsforløp, og hun stiller alltid opp med gode henvisninger, meget god kunnskap, og er ikke redd for å undersøke der hun er i tvil.
De få gangene jeg har hatt vikarer merker jeg hvor utrolig dyktig Ingun egentlig er.
Gruer meg genuint til hun skal av med pensjon.

Fantastisk lege

Lege: Ingun Gard Skrevet

Vært min lege hele livet, har bodd utenbys i mange år, kunne ikke falle meg inn å bytte. Man bytter ikke bort gull
Man får time om man trenger det. Hun bruker den tiden det tar; derav noe forsinkelser.
Hyggelig, forståelsesfull og tillitsvekkende.
Gruer meg allerede til den dagen hun går av med pensjon