Kari Gjelsvik Gleditsch

Storgata 10 1607 Fredrikstad
Kari Gjelsvik Gleditsch er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kari Gjelsvik Gleditsch

Excellent

Hun er veldig flink legen. Aldri bytter deg. Jeg er fornøyde med behandling jeg fikk fra deg. Står på.

Kompetent og lyttende

Etter ti år som pasient hos dr. Gleditsch har jeg fortsatt ingenting å klage på. Hun fremstår som kompetent og er tilgjengelig. Følger opp prøveresultater, virker forberedt til hver time og har attpåtil humor. Kan absolutt anbefales.

Den "no nonsense" lege som gjør jobben sin

Kari Gleditsch er dyktig og seriøs i sin jobb. Hun er hyggelig og tar dine problemer på alvor. Hun er nøye og sjekker alt.
Hele staben er dyktige og kan sine jobber. Jeg føler meg trygg og ivaretatt her.

Den verste legen jeg har hatt frekk og arogant

En frekk og arogant lege som ikke hører på patienten. I stedet for å bli vurdert og få den behandling jeg trengte, betvilte hun om jeg i det hele tatt var syk siden jeg trengte en lege erklæring fordi jeg ikke kunne avlegge eksamen samme dag på grunn av formen. Hun mente jeg spilte at jeg var syk for å unngå å avlegge eksamen,, og dettte med en feber på 39.4. Må understreke at hun ikke undersøkte meg,for hadde hun gjort det hadde det vært tydelig på at jeg gikk med en feber og ikke var i form. Det eneste hun gjorde var at de tok blodprøver av meg. som ikke viste noe form for virus i følge hun. Dette mente hun var nok til å friskmelde meg selvom jeg var syk.

En profoffisjonell lege skal ta patienten på alvor for så å undersøke patienten for å kunne gi den optimale behandling. ikke en lege som betviler patientens sykdom. At man trenger en lege erklæring som følge av sykdom, gjør patienten ikke til en løgner eller at man ikke blir tatt på alvor.

Det verste en lege gjør, er å ikke ta sine patientene på alvor. En slik lege kan umulig være en god lege.

ikke støttende lege

Oppfatter henne ikke som støttede lege.
Hun har tendenser til å kverulere når man stiller spørsmål og har en ovenfra og ned holdning.