Kari Gjelsvik Gleditsch

Tlf: 69 36 63 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Gjelsvik Gleditsch er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kari Gjelsvik Gleditsch

Excellent

Hun er veldig flink legen. Aldri bytter deg. Jeg er fornøyde med behandling jeg fikk fra deg. Står på.

Kompetent og lyttende

Etter ti år som pasient hos dr. Gleditsch har jeg fortsatt ingenting å klage på. Hun fremstår som kompetent og er tilgjengelig. Følger opp prøveresultater, virker forberedt til hver time og har attpåtil humor. Kan absolutt anbefales.

Den "no nonsense" lege som gjør jobben sin

Kari Gleditsch er dyktig og seriøs i sin jobb. Hun er hyggelig og tar dine problemer på alvor. Hun er nøye og sjekker alt.
Hele staben er dyktige og kan sine jobber. Jeg føler meg trygg og ivaretatt her.

Den verste legen jeg har hatt frekk og arogant

En frekk og arogant lege som ikke hører på patienten. I stedet for å bli vurdert og få den behandling jeg trengte, betvilte hun om jeg i det hele tatt var syk siden jeg trengte en lege erklæring fordi jeg ikke kunne avlegge eksamen samme dag på grunn av formen. Hun mente jeg spilte at jeg var syk for å unngå å avlegge eksamen,, og dettte med en feber på 39.4. Må understreke at hun ikke undersøkte meg,for hadde hun gjort det hadde det vært tydelig på at jeg gikk med en feber og ikke var i form. Det eneste hun gjorde var at de tok blodprøver av meg. som ikke viste noe form for virus i følge hun. Dette mente hun var nok til å friskmelde meg selvom jeg var syk.

En profoffisjonell lege skal ta patienten på alvor for så å undersøke patienten for å kunne gi den optimale behandling. ikke en lege som betviler patientens sykdom. At man trenger en lege erklæring som følge av sykdom, gjør patienten ikke til en løgner eller at man ikke blir tatt på alvor.

Det verste en lege gjør, er å ikke ta sine patientene på alvor. En slik lege kan umulig være en god lege.

ikke støttende lege

Oppfatter henne ikke som støttede lege.
Hun har tendenser til å kverulere når man stiller spørsmål og har en ovenfra og ned holdning.

Ikke bra når man virkelig trenger det.

Fin hva gjelder daglidagse sykdommer som forskjølelse etc, men når det kommer til kroniske eller mer alvorlige ting er ikke dette legen. Hun skyver alt ansvar vekk og stiller ikke opp slik man bør kunne forvente av en fastlege.

Kjempefin fastlege

Dr. Gleditsch er seriøs og dyktig. Sender deg videre til spesialist uten å drøye. Følger opp medisinering, sjekker innkomne svar før du kommer inn døra, og er tilgjengelig på telefon. Har også "glimt i øyet" og en hyggelig kommentar.
Synes hele staben på dette legesenteret er dyktige. Kan anbefales! Her er du trygg.

Helt suveren :-)

Har inntrykk at hun alltid har tid til å høre på hva jeg har å si. Føler ikke at hun vil bli kvitt meg så fort som mulig. Veldig betryggende.

Vanskelig uten øyekontakt, ellers sikkert helt ok

Har ingen forutsetning for å bedømme vedkommendes faglige nivå og heller ingen negative erfaringer i den sammenheng. Hjelpen jeg fikk var adekvat og føltes tilstrekkelig. Sikkert en fantastisk fagperson. Men Gleditsch ser ikke pasientene i øynene når hun snakker med dem. Jeg ble litt engstelig av dette, fikk følelsen av at det var noe "galt" jeg ikke fikk vite, i min journal eller noe - men da jeg fikk bekreftet av andre at de hadde samme opplevelse med henne forsvant jo bekymringen for dét.

Ok

Føler at hun ikke hører etter hva man sier.Ikke mye øyekontakt

Super fastlege!

Super fastlege som jeg har beholdt i alle år, selv om jeg tidvis har bodd utenbys pga studier og jobb. Tar seg tid til å lytte, flink til å forklare. Har god oversikt over tidligere sykdomshistorikk; føler meg ivaretatt.

"Ovenfra og ned"

Legen ga lite til ingen øyekontakt, tok spørsmål jeg stilte lite seriøst og var lite i møtekommen. Opplevselsen av overfra og ned holdning hadde jeg ofte,

Bra lege

Denne legen ser og hører deg. Uteltukker eventuelle sykdommer ved å ta prøver. Er tilgjengelig på telefon, telefontid.