Vincent Medisinske Senter

Telefonnummer69 95 55 4469 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av Vincent Medisinske Senter

Suveren

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Jeg og min familie har hatt han som lege fra han jobbet på Volvat (før fstlegeordningen). Alltid blid og behjelpelig, i tillegg til å være faglig meget dyktig.

Grundig og imøtekommende

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Har hatt henne som fastlege i snart 15 år, og er fornøyd. Blir henvist videre og hun gir seg ikke før man finner svar. Går det for lenge mellom besøk har jeg blitt kallt inn til sjekk. Men det nytter ikke å ta opp flere problemer samtidig. Da må du bestille ny time. Litt distre, men glimt i øyet og hyggelig.

bra

Lege: Yvonne Eve Mazurek Mehlum Skrevet

Tror hun har litt vel mange pasienter, man kommer aldri inn til fastsatt time/klokkeslett.
Det er lik en produksjons linje på en fabrikk, når man endelig er kommet inn, så er det … ferdig ver så god neste. Meg hører hun litt på, men min kone tar hun ikke helt på alvor.
Har ikke lenger tlf tid, men hun tar likevel tlf når man er der inne?

Alltid hyggelig å møte Bengt

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Bengt er dyktig, lydhør, rask og effektiv
Får alltid følelsen av å bli godt ivaretatt.
E--tjenestene funker godt, får alltid kjapp tilbakemelding
Fornyelse av ressepter funker godt opodatering ligger på plass dagen etter.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Benedicte Bergsland Skrevet

Benedicte er en lege som virkelig ser pasienten. Hun er ikke en "hei og hadet"-lege; hun er genuint interessert i å vite hvordan du har det, og bruker heller noen minutter ekstra ved behov. Som pasient får du gode svar, raske henvisninger, og svarene på resultater kommer nesten før prøva er tatt. Det er tydelig at hun virkelig vil hjelpe deg som pasient, og hun lytter til dine erfaringer og forslag. Benedicte er en allsidig lege som kan mye om masse, og det føles trygt å komme til henne uavhengig av grunn. Hun er, uten tvil, den dyktigste og mest omsorgsfulle fastlegen du kan finne.