Vincent Medisinske Senter

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av Vincent Medisinske Senter

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Han er en omsorgsfull mann. Setter av tid til deg, uansett! Alltid hyggelig å møte han, tross omstendighetene. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk god lege

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Jeg har vært kjempe fornøyd med Bengt Strøm,han tar seg tid til deg,er grundig og en utrolig god lytter. Jeg skal flytte til Spania,og kan da desverre ikke ta med meg legen som jeg har hatt i 14 år,kommer til og savne en fantastisk flink og god lege. Så flytter jeg hjem igjenn så blir det Strøm som blir legen min. Jeg kan anbefale han på det varmeste. Hilsen

Dårlig på å lytte

Lege: Zbigniew Stanislaw Gorski Skrevet

Gorski vil helst skrive ut resepter på medisiner eller henvise videre, det har han kjempeflink til. Å lytte til deg, og vise empatisk evne er han dårlig til.

Suveren

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Jeg og min familie har hatt han som lege fra han jobbet på Volvat (før fstlegeordningen). Alltid blid og behjelpelig, i tillegg til å være faglig meget dyktig.

Grundig og imøtekommende

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Har hatt henne som fastlege i snart 15 år, og er fornøyd. Blir henvist videre og hun gir seg ikke før man finner svar. Går det for lenge mellom besøk har jeg blitt kallt inn til sjekk. Men det nytter ikke å ta opp flere problemer samtidig. Da må du bestille ny time. Litt distre, men glimt i øyet og hyggelig.