Vincent Medisinske Senter

Tlf: 69 95 55 44 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vincent Medisinske Senter

den beste fastlegen

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Dyktig og profesjonell fastlege. Dr Strøm hører og ser alle sine pasienter. Jeg har aldri hørt noe negativt om Dr.Strøm. Han er der for alle sine pasienter.

Ikke nok tid

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Har hatt Bengt som fastlege i månge år, veldig trivelig og herlig mann som er lett å prate med. Desverre har det med tiden blitt vanskelig og få time innen en akseptabel tid. Jeg føler også at legebesøkene er blitt preget av stress, noe som gir en følelse av å være i veien. Tålmodighet tok slutt sist jeg skulle bestilte time og fikk beskjed av en småsur dame på andre enden om at jeg ikke fikk time før om 1 mnd og 2uker, men at jeg heller fikk prøve å ringe hver morgen for å se om noen hadde avbestilt. Jeg velger derfor nå å bytte lege.

Bengt Strøm

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Alltid over to uker ventetid på time. Når jeg er der blir det korte konsultasjoner. Han har for mange pasienter og ikke nok tid. Jeg skal bytte lege.

Helt grei lege

Lege: Joshua Adam Kalla Skrevet

Joshua er en helt grei lege, verken mer eller mindre. Jeg opplevde at han ikke ville gå i dybden av utfordringene jeg søkte hjelp til. Han viste likevel mye kunnskap om ulike temaer, og virker trygg i sin rolle. En artig kar som gjør at en føler seg trygg, med en fin dose humor underveis.

Jeg byttet bort fra han pga vikaren som ble satt inn i 2017, hun anbefales virkelig ikke. Stresser seg gjennom den avsatte tiden, lytter ikke, og ba meg "slappe av" da jeg slet psykisk..

Hyggelig lege

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Bengt er en hyggelig lege, som alltid tar deg imot med et smil. Men jeg trur han har for mye å gjøre, er utrolig vanskelig å få time, og når du først får time, har han ikke tid til deg. Jeg trur han er en veldig flink lege, om han får mindre pasienter å ta seg av, så det ikke hans feil, han burde hatt mindre pasienter, så han kan bruke mer tid på hver enkel pasient.