Vincent Medisinske Senter

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av Vincent Medisinske Senter

Ikke flink med mennesker. Alltid dårlig tid.

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Alltid dårlig tid. Aldri ventet mindre enn 30 min over tiden, selv på akutt.
Dømmer helsen din før du får forklart tilstanden. Sender deg ikke videre om hun ikke finner ut noe. Hun er litt for opptatt av å forklare hva hun tenker og om kunnskapen hennes enn å høre på plagene dine og ta en grundig vurdering. Vært hos henne i flere år og samme problem hver gang. Nå byttet.

Fornøyd

Lege: Yvonne Eve Mazurek Mehlum Skrevet

Jeg har nylig byttet til yvonne, og må si at så langt er jeg veldig fornøyd. Føler meg tatt seriøst og at ting blir gjort ordentlig. Hun virker som en lege som er glad i jobben sin og som er faglig sterk, I tillegg er hun en koselig og komfortabel dame. Anbefaler

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Han er en omsorgsfull mann. Setter av tid til deg, uansett! Alltid hyggelig å møte han, tross omstendighetene. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk god lege

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Jeg har vært kjempe fornøyd med Bengt Strøm,han tar seg tid til deg,er grundig og en utrolig god lytter. Jeg skal flytte til Spania,og kan da desverre ikke ta med meg legen som jeg har hatt i 14 år,kommer til og savne en fantastisk flink og god lege. Så flytter jeg hjem igjenn så blir det Strøm som blir legen min. Jeg kan anbefale han på det varmeste. Hilsen

Dårlig på å lytte

Lege: Zbigniew Stanislaw Gorski Skrevet

Gorski vil helst skrive ut resepter på medisiner eller henvise videre, det har han kjempeflink til. Å lytte til deg, og vise empatisk evne er han dårlig til.