Vincent Medisinske Senter

Telefonnummer69 95 55 4469 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av Vincent Medisinske Senter

Fantastisk Lege

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Veldig hyggelig lege. Ekstremt profesjonell. Han har over 2000 klienter og det virker som han håndterer det ganske bra.

Fantastisk

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Bengt har vært min lege i mange år, og han er helt fantastisk. Han har alltid tid til å lytte til meg som pasient. Han er alltid i godt humør, og han får det til å virke som om at han tar imot meg med glede. Det er ikke noe som kan bli bedre ved ham som lege.

Han er såpass positiv og blid at resepsjonen kan virke litt kort og ikke like hyggelig (men det skal jammen meg godt gjøres).

Imøtekommende og trygg lege😊

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Vi bor ca 1 time unna Fredrikstad, men her kommer vi aldri til å bytte lege. Vi består av 2 barn under 18, en voksen sønn, min mann og meg. Ett stikkord: bli sett og verdsatt, hvor ofte opplever man det?

Har hatt Bengt i over 16 år, han har fulgt meg gjennom 2 graviditeter, henvist meg videre for å finne ut hva som var gæli- holdt åpent etter «stengetid» fordi vi var på vei..

Da man sitter og venter på venteværelse, bruker han fornavnet da han vinker deg inn😊

Han er så rolig og behagelig å snakke med, det gir en trygghet.

Jeg er overbevist om at han så absolutt gjør sitt aller beste, og det beste vil alltid være godt nok😊

Ute i resepsjon er døm stort sett alltid koselige, og de fleste som jobber der- har vært der i mange år.. noen siden Vincent åpna- det bygger jo på ett utrolig bra samarbeid og god trivsel på en arbeidsplass.

Jaa, selvfølgelig har det vært ganger man kan føle at «dama» på tlf er litt krass.. men så lenge det ikke er standar, så må vi akseptere litt.. det perfekte finnes ikke🤭

Har sikkert glømt å nevne en del om hvorfor du bør velge dr.Strøm.. men uansett- på det varmeste vil jeg anbefale han🤩

Dårlig fastlege (kristin Schele) veldig misfornøyd

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Veldig dårlig fastlege som alltid har dårlig tid og hører ikke på min sykdom og tar ikke det på alvor og seriøst måte.

Anbefales på det sterkeste

Lege: Yvonne Eve Mazurek Mehlum Skrevet

Fantastisk lege som tar seg tid til å lytte og setter seg inn i situasjonen man er i. Det eneste negative er at det til tider kan være lang ventetid på legekontoret, men det er absolutt verdt det når man får den hjelpen man behøver.