Vincent Medisinske Senter

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vincent Medisinske Senter

Kunnskapsrik, erfaren og hyggelig

Lege: Even Leirstein Skrevet

Har hatt mange fastleger oppigjennom årene men ingen slår denne unge herremannen. Her har du en fastlege som kan sine fag, vant til kompliserte problemstillinger og en som tar seg tid når det behøvs. Ringer til og med opp for å høre hvordan ting går. Aldri opplevd en bedre fastlege (og jeg har hatt mange gode fastleger). Håper det blir og vare!

Førsteintrykket veldig bra

Lege: Even Leirstein Skrevet

Jeg har nettopp fått Even til fastlege og har vært der en gang men fått ett veldig positivt førsteintrykk.
Han ringte en uke før timen for å spørre om medisinene mine slik at vi ikke trengte å bruke timen til det. Da jeg kom så var han imøtekommen, lyttet til de problemene, henviste meg kjapt til en spesialist slik at jeg fikk time fort noe andre fastleger ikke har klart.
Empatisk og smilende lege som har i allefall gitt meg et fantastisk førsteinntrykk og jeg fikk tillit med en gang noe jeg normalt ikke får.

En lege som ikke har tid til å gjøre jobben sin.

Lege: Zbigniew Stanislaw Gorski Skrevet

Gorski kan skrive ut medisiner og henvise for konkrete simple ting.
Han har ikke tid til å sette seg inn i mer komplekse helseproblemer.
Har du psykiske problemer og/eller kroniske smerter er det lite han kan hjelpe med.
Trenger du hjelp med helse og NAV forstår han svært lite av hvordan det systemet fungerer.
Lang ventetid for time, og han er alltid 20-60 minutter forsinket.

Dårlig fastlege

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Hun var ikke respektfull eller snill mot meg, jeg satt på venterommet i over en halvtime, og da jeg gikk inn ville hun ikke høre på hva jeg sa. Plutselig ble hun opprørt og skjønte ikke hva jeg sa.
Hun har dårlig kommunikasjon og dårlig syn på mennesker.
Da jeg begynte å fortelle henne hva jeg trengte, sa hun plutselig «Du masser på meg og du masser på meg» og ville ikke la meg snakke om det jeg trengte hjelp til fordi hun ikke ville høre mer.
Jeg vil heller ikke møte henne igjen.
Jeg satt meg på venteliste.

Super fastlege

Lege: Benedicte Bergsland Skrevet

Tilgjengelig og imøtekommende, veldig trygg faglig. Blir ikke irritert hvis man kommer tilbake med samme sak, hører hva man har å si. Veldig glad for at hun er fastlegen min!