Vincent Medisinske Senter

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vincent Medisinske Senter

Flink og vennlig lege

Lege: Benedicte Bergsland Skrevet

Jeg har brukt denne legen i to år og er veldig fornøyd. Hun tar meg alltid alvorlig, er fleksibel og imøtekommende. Hun bruker HelseNorge og kan kontaktes digitalt for resepter og timebestilling.

Blir ikke tatt på alvor,aldri tid til meg og sier ting han gelmmer

Lege: Zbigniew Stanislaw Gorski Skrevet

han hører ikke på pasienten og du må nesten ut døra før du har gått inn.Sier ting han ska gjøre men som ikke blir gjort

Ambivalent, får en til å føle seg usynlig og misforstått

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Minst 45min ventetid siste 23 år, ikke interessert i det mann har å si. Behandler kun symptomer og ser ikke på kroppen som en helhet. Når mann kommer med spørsmål eller kommentar avbryter hun med: «jeg kan ikke gjøre to ting av gangen» da hun sitter og skriver 99% av tiden. I det hun er ferdig og mann spør igjen svarer hun med: «Du får bestille en ny time, kun en ting av gangen». Det er skjeldent hun husker noe av det som ble sagt/anbefalt sist gang og mann vet aldri hvilken Kristin mann skal møte. 2-3 ganger var hun faktisk hyggelig og forståelsesfull.
Jeg har heldigvis vært frisk hittil og ikke så opptatt av hvem jeg har som fastlege, men nå som jeg har en del utfordringer innser jeg at jeg trenger en som kan se og høre meg. Står på vente liste et annet sted og håper å få plass så snart som mulig.

Empatisk, hyggelig og dyktig

Lege: Even Leirstein Skrevet

Veldig takknemlig denne fantastiske legen valgte akkurat vår kjære by:) Jeg har fått et veldig godt inntrykk av vedkommende og opplever han løser mine problemer på en god måte.

Kunnskapsrik, erfaren og hyggelig

Lege: Even Leirstein Skrevet

Har hatt mange fastleger oppigjennom årene men ingen slår denne unge herremannen. Her har du en fastlege som kan sine fag, vant til kompliserte problemstillinger og en som tar seg tid når det behøvs. Ringer til og med opp for å høre hvordan ting går. Aldri opplevd en bedre fastlege (og jeg har hatt mange gode fastleger). Håper det blir og vare!