Kristin Scheele

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Kristin Scheele er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Scheele

Flink og lyttende lege.

Beste legen jeg har hatt, har hatt henne i mange år... har ikke hatt så mye bruk for legen da jeg er frisk, men de gangene det har vært behov har jeg fått fantastisk hjelp. Ikke noe å klage på der. Har aldri blitt møtt med noe negativt. Sekretærene er hyggelige og hjelpsomme.

Grundig og inkluderende

Kristin Scheele har vært min fastlege de siste 20 år.
Hun er en lege etter min smak, som snakker TIL meg, og da på en forklarende måte.
Grundig og inkluderende er gode stikkord.

Fullstendig mangel på forståelse

Her har du ikke en sjanse til å bli tatt på alvor dersom du ikke har mistet en arm, e.l. Denne legen er sikkert flink, men hun viser faktisk ikke så mye som ett eneste tegn på forståelse til at det er mulig å være syk selv om armen henger der den skal henge. Anbefales ikke for dere som fortsatt har alt det fysiske i behold.

Svært dyktig lege

Hadde denne fastlegen den tiden jeg bodde i Fredrikstad og har vært svært fornøyd. Hun er seriøs og behandler deg med respekt.
Har også høy faglig kompetanse

Kompetent og trygg behandling hos Kristin Scheele

Da min fastlege ikke var tilgjengelig, fikk jeg rask og grei behandling hos Dr. Scheele. Min situasjon var noe "akutt" på bakgrunn av at jeg var nylig operert og komplikasjoner kunne oppstå. Jeg ble testet og undersøkt. Så fikk jeg grei beskjed om min helsetilstand og forholdet til det operative inngrepet. Jeg fikk videre råd om hvordan jeg burde forholde meg mht. medisinering, diett, aktivitet osv. og bedt om å ta kontakt ved behov.