Kristin Scheele

Allmennlegespesialist, fastlege og generell kirurg

• Allmennmedisin
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1987)

Kristin Scheele er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Scheele

Dårlig fastlege

Hun var ikke respektfull eller snill mot meg, jeg satt på venterommet i over en halvtime, og da jeg gikk inn ville hun ikke høre på hva jeg sa. Plutselig ble hun opprørt og skjønte ikke hva jeg sa.
Hun har dårlig kommunikasjon og dårlig syn på mennesker.
Da jeg begynte å fortelle henne hva jeg trengte, sa hun plutselig «Du masser på meg og du masser på meg» og ville ikke la meg snakke om det jeg trengte hjelp til fordi hun ikke ville høre mer.
Jeg vil heller ikke møte henne igjen.
Jeg satt meg på venteliste.

Aldri hatt så dårlig lege før!!!!!!!!

Aldri hatt en så dårlig fastlege før. Venter alltid i 1 time før jeg får gått inn og ha timen min. Hun er negativ og hører ikke etter hva jeg sier. Hun lo når jeg sa at jeg føler jeg har symptomer på diabetes også sa hun
"Du kommer aldri til å få det, du er jo tynn og frisk". Jeg har hatt problemer med tett nese i 2 måneder uten å være forkjøla, fortalte henne det og hun ga meg ingen råd eller orka ikke å se hva som var problemet heller.
Jeg vil ha en ny fastlege time, men jeg orker ikke bestille ny time for å møte henne.. føler meg ikke sett og hørt og samtidig får jeg ingen hjelp. jeg vil ikke se ansiktet hennes lenger. Den ene dagen kom jeg inn og hun sa ikke til meg hvordan jeg har det eller noe som helst. hun sa rett ut når jeg satt meg på stolen "Hva vil du nå?". Det kom som en bombe på ansiktet mitt når det var det første hun sa til meg når jeg kom inn. Samtidig så har jeg aldri plaga henne. Jeg har bare hatt 2 fastlege timer med henne, jeg angrer så ekstremt mye at jeg bytta fastlege bare fordi denne var nærmere.. Kjenner jeg blir ekstremt irritert.

Jeg gidder ikke mer

Hun lytter ikke på hva du har å si. Hun bare nevner lette utveier for at tiden skal gå raskere. Hun gidder ikke sjekke opp flere ting av gangen uansett om du virkelig sliter med flere ting. Hun er alltid sjukt sein. Du kommer aldri inn på tida. Og da fokuserer hun bare på tida. Satt meg nå på venteliste

Diskuterer, surrete, bruker tid på annet en avtalt årsak til time.

Brukte en legetime for å lese gjennom journalen.brydde seg ikke om årsak til bestilt time. Hun er alltid minst 20min forsinket. Gjentatt ofte ting og spør om det samme flere ganger.

Forstålig, grundig og nøye

Hun lytter, og ser mennesker helhetlig. Hun forklarer godt og setter av tid. Svarer fort på e konsultasjoner