Vincent Medisinske Senter

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Vincent Medisinske Senter

Kommer aldri til å bytte lege!!! Denne mannen er helt suveren!!!!!!

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Han har alltid god tid til meg som pasient og han er alltid blid og fornøyd :)
Føler at jeg kan snakke med han om alt og at han tar det innover seg og prøver å hjelpe så godt han kan.

STÅ PÅ!!

God på mange områder, dårlig på noen

Lege: Kristin Scheele Skrevet

Hun er en lege som er opptatt av å finne ut hva som feiler deg. Hun tar prøver og henviser... Hun er grundig. Hun skriver ikke ut sykemelding uten videre, hun vil gjøre deg frisk og få deg i jobb, og det er jo sånn det skal være.
Når det gjelder psykiske ting er hun ingen god lytter. Da avbryter hun og forteller deg hvordan du tenker, hun har ingen god intuisjon når det gjelder det psykiske. Da er hun mest opptatt av å høre sin egen stemme. Det er veldig synd, for hun er en bra lege på andre områder.

Svært dyktig lege

Lege: Zbigniew Stanislaw Gorski Skrevet

3 generasjoner av familien bruker Gorski, og vi er alle veldig fornøyde. Setter seg inn i situasjonen, god oppfølging og alltid blid og fornøyd.

Denne legen kan jeg anbefale.

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Tar seg tid til meg som pasient, viser god forståelse og empati for mine problemer.

Blid og hyggelig men har dårlig tid..

Lege: Bengt Urban Lennart Ström Skrevet

Hyggelig lege men passer best for de pasientene som kun trenger en resept, har sår hals osv. Har ikke rom eller forståelse for kronisk syke. Alt skal gå så fort og han har ikke tid til å lytte, blir ikke tatt på alvor..... Tenker at han har så mange pasienter at han ikke har nok tid eller energi til hver enkelt pasient.