Zbigniew Stanislaw Gorski

Vincent Medisinske Senter Mann, 58 år

Autorisert1989
Ledige plasser 2 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vincent Medisinske Senter

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Zbigniew Stanislaw Gorski er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Zbigniew Stanislaw Gorski

Utrolig vennlig og oppfordrene lege - har 100% tillit til han har fulgt opp min mann i tøffe tider

Veldig proffesjonell og informativ - følger opp - imøtekommende og vennlig også overfor partner i vanskelig situasjon - anbefales på det varmeste når "det virkelig gjelder"

Sympatisk og hyggelig lege.

For meg har han vært meget bra - til tross for lange ventetider som kan være uforståelige når man har første time om morgenen. Han har en lun og god humor som jeg setter pris på som pasient. Anbefales på drt beste. Det er verdt ventetiden!!!

Samlebåndpasienter

Gorski er en lege som vil helst stille diagnosen din i dørsprekken. Selv om han har opp til 20 minutter per pasient, så er det ofte kun halvparten du føler han vil sette av til deg. Selv om man måtte ha mye som man vil snakke om.

Ofte er det lang ventetid på å få han til samtale. Det samme gjelder ventetiden på venteværelset. Det skjer aldri til tiden, uansett tid på døgnet. Når man så endelig kommer inn, vil Gorski helst skrive ut resepter på medisiner eller henvise videre, det har han kjempeflink til. Å lytte til deg, og vise empatisk evne er han dårlig til.

Anbefaler han ikke til noen andre enn de med helt elementære enkle behov for legehjelp. De som sliter med lange fysisk og/eller psykiske plager bør velge en annen lege.

Særdeles dyktig, nøye og flink i sitt arbeide.

Gorski, er flink til og ta tak i de ting en ønsker .
Han er veldig dyktig og profesjonell.
Min familie og jeg er kjempefornøyd med måten han utfører sitt yrke på .
Det er flere med meg som har det samme inntrykke av ham.
Kan på det varmeste anbefale han til andre.

Stresset

Han var mye bedre i starten, og tok tak i ting. Men etterhvert fikk jeg dårligere tid til å forklare problemer. Til slutt følte jeg at jeg nesten måtte begynne å fortelle hva som var galt på vei inn døra. Jeg hadde føkelsen av at hovedmålet hans var å få meg raskest mulig ut av døra. Han er til tider veldig arrogant og ser ned på meg og mine plager. Skrive ut resept og få meg ut av kontoret. Det er synd at han er sånn, for jeg tror han egentlig er en god lege.