Zbigniew Stanislaw Gorski

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Tlf: 69 95 55 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Zbigniew Stanislaw Gorski er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Zbigniew Stanislaw Gorski

Perfeksjonist i sitt arbeide.

Overskriften sier vel det meste. Personlig har jeg fått meget god oppfølging, rask til å ta prøver og til å henvise til spesialister og mer utfyllende undersøkelser.
Hyggelig lege som innbyr til samtale. Oppfatter han som meget tilgjengelig, det samme med hans kolleger dersom han er borte. Er han ikke tilstede får man timer hos en annen dersom det er viktig.

Hele kontoret, Vincent Medisinske Senter, er svært godt administrert, og alle, det være seg, både legekolleger av han og annet helsepersonell som jeg har vært i kontakt med, er veldig hyggelige, imøtekommende og effektive.

At der kan være noe ventetid har jeg stor forståelse for, da mye kan skje på ett legekontor. og enkelte saker må prioriteres. Har selv fått hjelp på den måten.

Har egentlig ikke noe negativt å komme med.

Anbefaler han på det varmeste.

Utrolig vennlig og oppfordrene lege - har 100% tillit til han har fulgt opp min mann i tøffe tider

Veldig proffesjonell og informativ - følger opp - imøtekommende og vennlig også overfor partner i vanskelig situasjon - anbefales på det varmeste når "det virkelig gjelder"

Sympatisk og hyggelig lege.

For meg har han vært meget bra - til tross for lange ventetider som kan være uforståelige når man har første time om morgenen. Han har en lun og god humor som jeg setter pris på som pasient. Anbefales på drt beste. Det er verdt ventetiden!!!

Samlebåndpasienter

Gorski er en lege som vil helst stille diagnosen din i dørsprekken. Selv om han har opp til 20 minutter per pasient, så er det ofte kun halvparten du føler han vil sette av til deg. Selv om man måtte ha mye som man vil snakke om.

Ofte er det lang ventetid på å få han til samtale. Det samme gjelder ventetiden på venteværelset. Det skjer aldri til tiden, uansett tid på døgnet. Når man så endelig kommer inn, vil Gorski helst skrive ut resepter på medisiner eller henvise videre, det har han kjempeflink til. Å lytte til deg, og vise empatisk evne er han dårlig til.

Anbefaler han ikke til noen andre enn de med helt elementære enkle behov for legehjelp. De som sliter med lange fysisk og/eller psykiske plager bør velge en annen lege.

Særdeles dyktig, nøye og flink i sitt arbeide.

Gorski, er flink til og ta tak i de ting en ønsker .
Han er veldig dyktig og profesjonell.
Min familie og jeg er kjempefornøyd med måten han utfører sitt yrke på .
Det er flere med meg som har det samme inntrykke av ham.
Kan på det varmeste anbefale han til andre.

Stresset

Han var mye bedre i starten, og tok tak i ting. Men etterhvert fikk jeg dårligere tid til å forklare problemer. Til slutt følte jeg at jeg nesten måtte begynne å fortelle hva som var galt på vei inn døra. Jeg hadde føkelsen av at hovedmålet hans var å få meg raskest mulig ut av døra. Han er til tider veldig arrogant og ser ned på meg og mine plager. Skrive ut resept og få meg ut av kontoret. Det er synd at han er sånn, for jeg tror han egentlig er en god lege.

Tar seg for lite tid

Jeg byttet fastlege i fjor etter å ha hatt Gorski i mange år. Han brukte faktisk så lite tid på meg at jeg følte meg uønsket og hadde en "unnskyld at jeg er her" holdning. Det er ikke et forhold jeg synes er greit å ha til legen sin. Jeg fikk heller aldri tid til å fortelle hva som var galt, da han hadde forstått problemet og satt diagnosen før jeg var ferdig å fortelle. Litt kjapt i svingene, med andre ord. Men for all del - han er flink, men han har på ingen som helst måte kapasitet til alle pasientene han har. På toppen av dette er han alltid forsinket. Selv tidlig på dagen, da ingenting skulle tilsi at han skulle vært forsinket.

Den beste legen i Fredrikstad

Gorski er uten tvil den beste legen i Fredrikstad, det sier seg selv at han må prioritere sin tid, det er ikke uten grunn han er den mest besøkte legen i byen.
Jeg har hatt Gorski som fastlege siden han var på Volvat og kan ikke få fullrost han nok.
Hva han har gjort for meg og mange andre kan man nesten ikke sett ord på, jeg føler meg 100% trygg på dr. Gorski.

Til alle dere som klager på ventetiden, er dere syke har dere vel ikke spesielt travet. Personlig slapper jeg godt av med denne ventetiden .

Tiden går så alt for fort på dette venteværelset.

Til slutt så bør dere vite at også legen kan ha en dårlig dag.

Anbefales ikke

Jeg opplever Gorski på samme måte som mange andre her. Vi er en familie på 4 som har nøyaktig den samme opplevelsen.

Jeg tror egentlig han er kjempedyktig, men han tar seg ikke tilstrekkelig tid til pasienten. Starten på et legebesøk hos Gorski starter negativt. 30 - 45 min å vente er helt uhørt! Jeg skulle likt å vite hvor lang tid han setter av til hver pasient. Det er ihvertfall ikke mer enn 5 min.

Også jeg har opplevd at jeg ikke kan ta opp 2 problemer. Da må jeg bestille ny time! Helt uakseptabelt!

Han stiller diagnosen altfor fort. Jeg er ikke en mann av veldig mange ord, men jeg rekker aldri å fortelle ferdig om symptomer o.s.v. før diagnosen er stilt og resepten skrives ut. En annen på disse sidene har beskrevet dette veldig treffende: "prøve og feile"-metoden. Jeg er hjertens enig!

Gorski er ikke lett tilgjengelig. Det går stort sett greit å komme gjennom til kontoret, men jeg forventer å bli møtt på en mye hyggeligere måte. Skranken er forøvrig altfor tett innpå venterommet (som ofte er overfylt!). Dersom du må fortelle hva som feiler deg der, høres det av alle som sitter på venterommet. Glassveggen skaper en "kald" og unødvengig distanse til meg som pasient og kunde.

Positive opplevelser med Gorski er at han - uten at jeg visst noe om det - ba om PSA-verdiene de gangene jeg var der og det ble tatt blodprøve. Det viste seg at det var grunn til nærmere sjekk og jeg ble henvist til urolog. Intet galt, men om noe hadde vært galt, hadde det i det minste blitt oppdaget på et tidlig tidspunkt.

Han er flink til å henvise til spesialist der han er usikker.

Min konklusjon er likevel at jeg vurderer å bytte fastlege.

Ikke dårlig, ikke bra ... Grei.

Han er alltid forsinket! Alle gangene har vi måttet vente mellom 20-40 minutter på å komme inn selv om vi har kommet i god tid til vår timeavtale. Han er hyggelig, men har/tar seg ikke tid til pasientene. Jeg hadde en gang 2 ting jeg skulle ta opp og han sa at det hadde han ikke tid til, og jeg måtte bestille ny time, selv om den første "tingen" tok kun 5 min. Han følger ikke opp resultater av tidligere prøver, og ser ikke helheten. Dessuten er det stort sett jeg som må komme opp med alle forslagene til hva som kan være problemet.
Første gang jeg har sett meg nødt til å bytte fastlege!

Dette er ikke en lege jeg anbefaller

Alt for travelt, stresser seg lett opp, har ikke tid, kan bare komme med en "problem" per time.
Har hatt denne legen i mange år, men han har nok ikke tid til alle pasientene han har på listen sin.
Jeg har bytter lege og angrer ikke :)

Ikke fornøyd!

Ikke en som lytter! Har veldig paternalistisk holdninger med måten han jobber på! Tar ikke hensyn til pasietens ønsker og behov! Men er flink til å skrive ut en bunk med resepter! Kan være så stresset at man tør ikke spørre noe som helst! På 5 minut tar han imot 4-5 pasienter noe som gjør det til en kaos!! Ikke til å anbefale!

Stressende lege

Tar seg veldig dårlig tid til pasienten, og kommer med kjappe løsninger som jeg føler er ren "prøv og feil".

Flink lege, men har alltid dårlig tid

Flink og hyggelig, men du får en følelse av at han ikke har så god tid til deg. Han er meget flink til å henvise deg til en spesialist.

Førsteinntrykket middels.

Bestandig lang ventetid for å komme inn til legen- men veldig liten tid når man først kom inn til legen.
En av løsningen for nesten alle plager var tabletter, tabletter....

Den beste legen jeg har hatt

Som regel lang ventetid .Flink lege,men til tider stresset og liten tid til hver pasient.

En flink lege

En flink lege, har som regel tid til til å høre etter, men kan også så hvit komme inn døra før du må ut igjen.
Veldig flink , men har til tider det litt for travelt.
Har hat han i over 8 år, og har ingen planer med å bytte.

Svært dyktig lege

3 generasjoner av familien bruker Gorski, og vi er alle veldig fornøyde. Setter seg inn i situasjonen, god oppfølging og alltid blid og fornøyd.