Odd M. Lillegaard

Telefonnummer75 52 22 3375 52 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 28 8006 Bodø
Odd M. Lillegaard holder til i Bodø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odd M. Lillegaard

Snill og profesjonell

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Min mor, som kom på besøk fra utlandet, trengte akutt behandilig av en tann som ble knust under flyreise. Heldigvis, fikk vi rask behandling på Lillegård Tannklinikk i Bodø. Meget fornøyd med behandlingen vi fikk - rask og smertefri! Overraskende gode priser. Legen var kjempe snill! Anbefales på det sterkeste!

Bodøs beste tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Odd Peter er en fantastisk tannlege som virkelig går den ekstra milen for å gjøre pasienten fornøyd.Kan ikke få rost denne mannen nok. Faglig er han superb og ikke nok med det,han har også en hærlig personlighet som man bare må like. Helt super tannlege! Anbefales på det sterkeste.

Dyktig

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

God kundebehandling! Gjør tannlegebesøket ufarlig. Mangler bare sprettball eller boblepipe. Anbefales!

Tannlege guru i tannlege Spa

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Etter mange års tannlegevegring ble jeg anbefalt Lillegaard klinikken. For dere med odontofobi og angst, så er dette tannlegen og oppsøke. Odd-Peter er alltid i godt humør, er trygg og svært dyktig. Profesjonell og en kjernekar.

En fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

En meget hyggelig å imøtekomme tannlege som virkelig kunne jobben sin. Garantert den beste i Bodø by. Anbefales på det sterkeste til alle.