Odd M. Lillegaard

Telefonnummer75 52 22 3375 52 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 28 8006 Bodø
Odd M. Lillegaard holder til i Bodø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Odd M. Lillegaard

Dyktig

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

God kundebehandling! Gjør tannlegebesøket ufarlig. Mangler bare sprettball eller boblepipe. Anbefales!

Tannlege guru i tannlege Spa

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Etter mange års tannlegevegring ble jeg anbefalt Lillegaard klinikken. For dere med odontofobi og angst, så er dette tannlegen og oppsøke. Odd-Peter er alltid i godt humør, er trygg og svært dyktig. Profesjonell og en kjernekar.

En fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

En meget hyggelig å imøtekomme tannlege som virkelig kunne jobben sin. Garantert den beste i Bodø by. Anbefales på det sterkeste til alle.

Koselig tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Denne tannlegen virker både meget dyktig og veldig hyggelig. Han er god på den mellommenneskelige delen av jobben sin, og hoveddelen av jobben utføres på en dyktig måte - ikke noe å klage på. Denne tannlegen kan anbefales på det varmeste.

Det var litt uvant å ikke møte en tannpleier/assistent. Første gangen jeg var der, var det bare tannlegen og en annen pasient i lokalet. Andre gangen var tannlegen helt alene. Men jeg antar at de vanligvis er to på jobb samtidig.

Bodø helt klart beste tannlege

Tannlege: Odd Peter Lillegaard Skrevet

Har overhode ingen ting negativt å skrive om Odd Petter. Han er en fantastisk tannlege som er særdeles faglig dyktig, har tid til sine pasienter og ikke minst så gjør han all jobben selv uten å måtte forholde seg til noen tannpleier.
Han ringer opp sine pasienter selv og følger virkelig bra opp.
Anbefales på det sterkeste, er sånn at jeg gleder meg til å gå til tannlegen nå