Oddvar Lea

Oddvar Lea holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oddvar Lea

Over 20 år med Oddvar Lea

Tannlege: Oddvar Lea Skrevet

Han er den beste tannlegen jeg har vært hos i både USA, Sverige og Norge. Jeg hat hatt flere alvorlige forhold i tillegg til vanlige oppgaver - han får 5 stjerner i alle mulige vurderinger. En hyggelig mann og suveren tannlege. Jobber rask og kjempe flink. 100% tillit. Jeg og min kone har vært regelmessige pasienter hos han siden ca 1997. Vi har aldri tenkte på å gå til noen andre tannlege. 100% fornøyde.

Tannlege: Oddvar Lea Skrevet

Veldig snill, dyktig og lett på hånden! Har både gått til kontroller og trukket visdomstenner hos han. Bonus at tannlegestolen er veldig god å sitte/ligge i.

Den beste & mest omsorgsfulle tannlegen

Tannlege: Oddvar Lea Skrevet

Oddvar Lea er en sympatisk og empatisk tannlege. Han er rolig, dyktig og får deg til å føle deg vel i tannlegestolen. Han tar alltid hensyn til deg som pasient. Jeg ønsket meg en tannlege som ikke var så hardhendt etter dårlige opplevelser med skoletannleger. Oddvar Lea er den tannlegen jeg ønsket meg. Han er virkelig lett og forsiktig, men gjør samtidig jobben grundig. Jeg har gått hos ham i rundt 25 år og det tenker å fortsette med.

Behagelig og tillitsfull

Tannlege: Oddvar Lea Skrevet

Har aldri likt noe særlig å gå til tannlegen , men nå er dette ikke noe problem . Får god og varsom behandlig . Og har utført mye jeg nok ikke vlle gjordt om det ikke var for han . Han er meget dyktig , kunnskapsrik . Får en til å slappe av. En ener på alle måter , faglig og menneskelig.
Jeg har gått der i en årrekke og det skal jeg absolutt fortsette med

Hyggelig tannlege som har full kontroll på hva han gjør

Tannlege: Oddvar Lea Skrevet

Tydelig at han kan faget. Hadde en hyggelig prat før, under og etter timen og lærte litt om tannlegefaget. Det viste seg at forrige tannlege jeg gikk til ikke hadde gjort nok jobb. Så må får tannlege Lea fikse opp etter andres rot. Men det har jeg full tillitt blir løst på eksemplarisk vis.
Lønner seg i lengden med en tannlege som kan faget!