Oddvar Lea

Tullins gate 6 0166 Oslo

Siste vurderinger av Oddvar Lea

Behagelig og tillitsfull

Klinikk: Oddvar Lea Skrevet

Har aldri likt noe særlig å gå til tannlegen , men nå er dette ikke noe problem . Får god og varsom behandlig . Og har utført mye jeg nok ikke vlle gjordt om det ikke var for han . Han er meget dyktig , kunnskapsrik . Får en til å slappe av. En ener på alle måter , faglig og menneskelig.
Jeg har gått der i en årrekke og det skal jeg absolutt fortsette med

Hyggelig tannlege som har full kontroll på hva han gjør

Klinikk: Oddvar Lea Skrevet

Tydelig at han kan faget. Hadde en hyggelig prat før, under og etter timen og lærte litt om tannlegefaget. Det viste seg at forrige tannlege jeg gikk til ikke hadde gjort nok jobb. Så må får tannlege Lea fikse opp etter andres rot. Men det har jeg full tillitt blir løst på eksemplarisk vis.
Lønner seg i lengden med en tannlege som kan faget!

Hvorfor bytte når du er fornøyd?

Klinikk: Oddvar Lea Skrevet

Avslappet tannlege, beroligende samtale og forsiktig behandling. Har ikke hatt tanker om å bytte, fast tannlege i ca 3 tiår.

Kunnskapsrik og hyggelig!

Klinikk: Oddvar Lea Skrevet

Oddvar Lea har hatt ansvar for det tunge vedlikeholdet i munnhulen min i cirka 20 år. Han er varm, har humor, profesjonell og inngir tillit. Har du et snev av tannlegeskrekk er Oddvar mannen som kurerer deg!

Omsorgsfull og flink tannlege!

Klinikk: Oddvar Lea Skrevet

Anbefaler tannlege Lea på det varmeste. Han hører på pasienten, og behandligen var den mest smertefrie jeg har opplevd hos tannlege (jeg borret et veldig stort hull). Syns prisene også er gode. Har vært hos han to ganger og jeg kommer til å gå hit fra nå av!