Olav Johansen

Olav Johansen holder til i Moss

Siste vurderinger av Olav Johansen

En fantastisk tannlege!!

Tannlege: Olav Johansen Skrevet

En person som får deg til å slappe av, gir ro og betryggelse til en skrekkslagen pasient. Han er faglig svært dyktig. Anbefales på det varmeste!

Den beste av de beste tannleger

Tannlege: Olav Johansen Skrevet

Jeg møtte Olav første gang tidlig på 90 tallet. Jeg hadde kronisk tannlegeskrekk. Noe som hadde resultert i at jeg hadde heftig tannverk. Manglet blomber i alle sidene. Kunne bare tygge med fortennene, men turte ikke gå til tannlege. Jeg hadde nettopp flyttet og tilfeldig var Olav min nabo. Han fikk lokket med ned til kontoret hans etter arbeidstid med løfte om å ikke gjøre noe. Det resulterte i at jeg ble kurert for skrekken. Nå er det som å gå til frisøren. Takket være Olav Johansen som den dag i dag er min faste tannlege. Her er ikke 5 stjerner nok!

Hyggelig og seriøs tannlege

Tannlege: Olav Johansen Skrevet

Man blir alltid godt mottat, og jeg har aldri opplevd å bli overbehandlet - noe som flere tidligere tannleger har forsøkt. Han er veldig hyggelig, og jeg vil virkelig anbefale Olav Johansen

Flink tannlege

Tannlege: Olav Johansen Skrevet

Enkelt å få time, god tid og bra jobb.
Kan anbefales på det sterkeste. Stiller alltid opp og sammen kan vi finne en løsning. Bytter ut gamle fyllinger og pris og det at jeg må ha time sent er aldri noen problem.

Anbefales for alle med tannlegeskrekk

Tannlege: Olav Johansen Skrevet

Rolig, dyktig og opptatt av at man skal ha en god opplevelse. Jeg har hatt tannlegeskrekk i alle år og har knapt nok sovet natten før. Etter mange år hos Johansen både sover jeg og bestiller time om jeg føler at jeg trenger det.
Har anbefalt han videre til flere venner og kjente som alle har vært veldig fornøyde.

Eneste minus må være litt dårlig parkering.