Olav Johansen

Klinikk

Olav Johansen

Kransen 18 1531 Moss

Siste vurderinger av Olav Johansen

Anbefales for alle med tannlegeskrekk

Klinikk: Olav Johansen Skrevet

Rolig, dyktig og opptatt av at man skal ha en god opplevelse. Jeg har hatt tannlegeskrekk i alle år og har knapt nok sovet natten før. Etter mange år hos Johansen både sover jeg og bestiller time om jeg føler at jeg trenger det.
Har anbefalt han videre til flere venner og kjente som alle har vært veldig fornøyde.

Eneste minus må være litt dårlig parkering.

"Smertefri" og tilgjengelig behandling

Klinikk: Olav Johansen Skrevet

Tilgjengelig uansett (selv utenom åpningstid -håper ikke dette utløser for mange "kveldstelefoner"). "Behagelig og smertefri" behandling. Ce

En rolig og behagelig tannlege som kan faget sitt!

Klinikk: Olav Johansen Skrevet

Har alltid vært livredd for å gå til tannlegen. Besøkte Olav første gang for over 10 år siden, og etter det har tannlegebesøk aldri vært noe problem. Han er en rolig og behagelig person som forklarer alt han gjør på forhånd. Han tar pauser der det trengs og later aldri til å ha dårlig tid (han viser det i hvert fall ikke). Kan anbefale denne tannlegen på det sterkeste.

Super tannlege :)

Klinikk: Olav Johansen Skrevet

Jeg anbefaler han til alle med tannlegeskrekk, og de kommer smilende tilbake.

hyggelig, flink og rimelig-en uslåelig troika!

Klinikk: Olav Johansen Skrevet

Jeg var pasient hos Olav første gang for 25 år siden da jeg hadde slått en bit av fortanna. Han bygde den opp og reparasjonen sitter utrolig nok fortsatt. Etter flere år i utlandet etc. ble jeg på nytt pasient i fjor. Olav gjør grundig arbeid og han overbehandler ikke. Itillegg er han svært hyggelig og ikke så hardhendt som mange andre tannleger. Lyst, pent og moderne tannlegekontor! Gratis parkering foran kontoret.