Legene På Brygga

Skippergata 20 1767 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Legene På Brygga

Missfornøyd.

Lege: Michele Barros Viana Skrevet

Føler hun alltid henger ting på det psykiske, uten å undersøke noe som helst. Føler jeg selv må komme med hva det kan være, altså hva det kan feile meg. syns hun er dårlig på henvisninger. Må selv be om dette.
Trykker mye på datamaskinen under legebesøk, har en uempatisk måte å være på, får stort sett beskjed at det er mange som har det verre enn meg.

Trygg, empatisk, lyttende.

Lege: Aram Hassan Fares Skrevet

Jeg har hatt Fares som fastlege i to år, og synes ha fremstår som kunnskapsrik og genuint opptatt av pasientens beste. Anbefales.

Lite empatisk og overfladisk

Lege: Michele Barros Viana Skrevet

Hun har liten evne til å møte pasienter med empati og forståelse. Er frekk i dialogen og ufin. Lite oppfølging og virker ikke så kunnskapsrik. Hold dere unna!

Tragisk lege!

Lege: Aram Hassan Fares Skrevet

Alle spørsmål jeg har stilt har blitt negativt behandlet. Lite lyttende og arrogant. Prøver alt nå for å få en ny fastlege!!!

Arogant, nedlatene lite lyttende

Lege: Aram Hassan Fares Skrevet

Legen er lite imøtekommende og dømmende. Gjør seg opp en mening uten å kjenne pasienten. Tåler ikke å høre at pasienten ikke føler seg sett eller hørt. Sammenligner med andre pasienter. Han bør bli mer ydmyk oven forpasientene og ikke være så nedlatende og dømmende. Går fort til motangrep og er usaklig tilbake mot pasienten.
Som pasient må vi få lov til å si at vi ikke føler oss sett eller forstått uten at legen skal bli usakelig og ufin tilbake. Som å meg meg finne en annen fastlege. HAN har en lang vei må gå på å bli lyttende imøtekommende og ydmyk,.
Som pasient hos denne legen føler jeg meg ikke trygg. Det er veldig trist å føle at fastlegen din ikke har tillitt til deg hvordan kan jeg som pasient da ha tilitt til han som min fastlege?