Legene på Brygga

Telefonnummer69 21 19 1069 21 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 20 1767 Halden

Siste vurderinger av Legene på Brygga

Alltid forsinket og har dårlig tid.

Lege: Lise Anett Nohr Skrevet

Føler at jeg er til besvær når jeg er der. Det er om å gjøre at jeg kommer ut igjen fortest mulig.
Blir ikke tatt på alvor.
Det er umulig å komme frem på telefon, man må sende SMS for å få time.

Anbefaler å velge noen andre som lege

Lege: Michele Barros Viana Skrevet

Har vært hos Michele i flere omganger. Siste fikk jeg noen dårlige prøveresultater. Beskjeden var å komme tilbake om 14 dager så skulle hun ha en plan for hvordan man skal gå frem videre. Når jeg kom tilbake husket hun ikke hvem jeg var eller at jeg hadde vært der tidligere og stilte de samme spørsmålene som sist. Hun ga meg også de samme prøveresultatene som sist jeg hadde vært der og hadde da ingen plan eller fremgangsmåte. Ble møtt av "du må ikke tro du er den eneste som har disse plagene" og "huff, du er jo så ung". Har også to ganger blitt lovet resept for så å komme på apoteket og de hadde ikke mottatt noen resept. Har generelt opplevd at hun ikke har hatt respekt for meg. I tillegg generelt vanskelig å få kontakt med legesenteret da de kun kommuniserer via sms.

Flink og samvittighetsfull

Lege: Lise Anett Nohr Skrevet

Hun er flink, samvittighetsfull, kunnskapsrik og hyggelig. Hun følger opp. Lett å få kontakt med på nettsiden. Vanskelig å kontakte på telefon.

Dyktig, nøye og forståelsesfull

Lege: Anne Hasle Skrevet

Meget ordentlig, vennlig og følger opp. Lyttende og kommer med konkrete oppfølgingsspørsmål. Føler meg tatt på alvor og svært godt ivaretatt. Det samme gjelder for min datter,

Stresset og lite interessert

Lege: Anne Hasle Skrevet

Opplever henne som lite genuint interessert i meg som pasient. Er stresset og åpner konsultasjonen med å kommentere hvor fullt venterommet er, så her har vi bare tid til det viktigste!
Føler også at hun ikke tar mine bekymringer på alvor, men sier lett at "sånn er det, det er ikke noe alvorlig"
Dessverre ingen positiv opplevelse.