Skjærhalden Legekontor

Prinsebakken 1 1680 Skjærhalden

Siste vurderinger av behandlere ved Skjærhalden Legekontor

Trygg, kunnskapsrik, empatisk fastlege

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Har hatt Dr Helgestad som fastlege i mange år - hele vår familie bruker ham som fastlege. Han har hjulpet oss som familie i tøffe tak flere enn en gang ..Man føler seg sett og hørt og man føler seg helt trygg på hans kompetanse, han henviser raskt hvis det må til og .. Hans kone og sykepleier Hilde er og faglig svært dyktig, hun er varm, omtenksom og empatisk.. I løpet av alle disse år har vi aldri opplevd annet enn at vår fastlege og vår kontorsøster/sykepleier Hilde har vært til annet enn hjelp og støtte for oss . Vi kommer til å bruke skjærhalden legekontor så lenge vi kan.

Trygg, klok og forståelsesfull

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Jeg har aldri møtt en lege med så mye empati. Og omtanke for sine pasienter. Jeg fikk raskt den hjelpen jeg trengte, og ble tatt på alvor. Noe som førte til raskere behandling og et meget positivt resultat for meg og min helse. Evig takknemlig for endelig å ha funnet en lege som Helgestad.

Hyggelig, empatisk og kunnskspsrik

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Opplever denne fastlegen som en av de bedre jeg har hatt, innenfor fastlegens rammer. Han er travel, men når han først setter av tid er han tilstedet. At denne legen har mye å gjøre tror jeg er fordi han er opptatt av kvalitet i arbeidet sitt. Allmennleger er ikke spesialister, men opplever at han fortsatt har mye kunnskap. Henvisning uten problem. Hyggelig, samvittighetsfull og lett å snakke med.

Videokonsultasjon

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Fastlege i nye moderne lokaler som nå kan tilby videokonsultasjon.
Et enkelt og lettfattelig system som virker å være veldig profesjonelt.

Svært fornøyd. Alltid hjelpsom. Anbefales.

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Dr. Helgestad er alltid vennlig og hjelpsom.Veldig flink og gir den tid som er nødvendig. At det kan bli litt ventetid skyldes nok at mange vil ha kontakt med han. Sykepleier Hilde er også unik. Ekstra trygt at hun er sykepleier. Flotte nye lokaler. Anbefales!