Skjærhalden Legekontor

Prinsebakken 1 1680 Skjærhalden

Siste vurderinger av Skjærhalden Legekontor

Kvantitet vs kvalitet

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Prøver å få flest mulig pasienter innom kontoret på kortest mulig tid.
Uakseptable ventetider og dårlig faglig kvalitet som resultat.

Kjempedyktig lege

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Veldig fornøyd med min nye fastlege. Han er både faglig dyktig og flink til å lytte.
Men enig i alle kommentarene og at vi trenger en lege til på Skjærhalden.

Stresset og lite tid

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Legen er veldig hyggelig og sikkert en flink lege. Men opplever han som utrolig stresset, som ikke har tid til å lytte, spes de dagene han er forsinket går det veldig utover pasient. Du får ikke snakket ferdig, virker som han vil ha deg fortest mulig ut av kontoret. Hva med å ansette en lege til på skjærhalden?

Tar ikke tkf

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Telefonen blir ikke besvart selv i ringetiden. Hjelper ikke mye ned fastlege når de ikke tar tlf. Har aldri vært borti slikt før, hvordan skal man bestille time når de aldri svarer?

En flott lege!

Lege: Kjell-Ivar Helgestad Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Han har hjulpet meg og min familie mange ganger. Jeg har fått time når jeg har trengt det og hans råd og behandling har vist seg å fungere godt. Han oppdaget at mitt stoffskifte var feilbehandlet over mange år av en annen lege. Den andre legen bare fornyet reseptene uten å følge opp med kontroller. Etter at medisinene ble endret har jeg fått livet tilbake. Stor takk! Jeg opplever han både vennlig og forståelsesfull. Han kan trygt anbefales.