Tannlegene Husevåg og Lampert

Tannlegene Husevåg og Lampert holder til i Lørenskog

Siste vurderinger av Tannlegene Husevåg og Lampert

Fjernet min tannlegeskrekk.

Tannlege: Pål Bela Lampert Skrevet

Pål Bela Lampert er en utrolig behagelig tannlege. Jeg brukte en tannlege i Oslo i over 30 år. Jeg var alltid smånervøs før timen. Tannlegen var flink, men jeg ble ikke kvitt min redsel for tannleger. Beklageligvis døde tannlegen, og vi var i samme alder. Ble anbefalt Pål Lampert så jeg ringte og fikk time. Ved tredje besøk merket jeg at tannlegeskrekken var borte. Når han jobber så merker jeg knapt at han holder på. Borring har alltid vært det jeg var mest redd for, men ikke nå. Bedre tannlege finner jeg ikke.

Behagelig tannlege

Tannlege: Pål Bela Lampert Skrevet

Pål Bela Lampert er en behagelig tannlege. Han er rolig, forklarer underveis og er stort sett presis. Det er dog vanskelig å få tak i han for å få time. Han har en telefonsvarer der man kan legge igjen navn og nummer, men det er ikke alltid han ringer opp igjen.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Elisabeth Husevåg Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk i mange år og har aldri funnet en tannlege som har vært så behagelig, dyktig, omtenktsom og blid som Elisabeth Husevåg.
Hun tar seg god tid til pastienten og forklarer alt som skjer underveis. Meget konkurransedyktige priser har de også.
Jeg anbefaler henne på det varmeste!

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Elisabeth Husevåg Skrevet

Veldig hyggelig tannlege som ok seg tid til pasienten og forklarte og sa fra hva hun gjorde underveis. Meget konkurransedyktige priser!

Flott tannlege!

Tannlege: Pål Bela Lampert Skrevet

Pål Bela Lampert er en hyggelig og behagelig tannlege som hele familien nå bruker med stor tilfredshet! Han er alltid presis så man slipper å sitte på venteværelset og vente. Utrolig! Prisene er også rimelige. Anbefaler denne tannlegen på det varmeste!