Pål Bela Lampert

Pål Bela Lampert er tannlege i Lørenskog

Siste vurderinger av Pål Bela Lampert

Strålende fornøyd

Klinikk: Tannlegene Husevåg og Lampert Skrevet

Tannlege Pål Lampert er en dyktig tannlege. Gjør kvalitetsarbeid og gir seg ikke før alt er perfekt.

Etter flere år uten tannlegebesøk kom jeg til Pål som ryddet opp. Har aldri sett meg tilbake og har heller 2 timer i året for vedlikehold og verifisering at alt er på stell.
Veldig hyggelig atmosfære i klinikken, som gjør at man slapper av. Perfekt sted hvis man lider av tannlegeskrekk. Veldig hyggelige tannlegeassistenter også!
Anbefaler Pål på det sterkeste.

Lett på labben...

Klinikk: Tannlegene Husevåg og Lampert Skrevet

Moren min hadde tannlegeskrekk - helt til hun lot seg overtale til å bytte tannlege. Etter første besøk sa hun: Lurer på om han gjorde ordentlig jobb, for det var jo ikke vondt i det heletatt!
Min mann og jeg har gått hos Lampbert i mange år, og har aldri hatt noe å klage på - tvert i mot!

Fjernet min tannlegeskrekk.

Klinikk: Tannlegene Husevåg og Lampert Skrevet

Pål Bela Lampert er en utrolig behagelig tannlege. Jeg brukte en tannlege i Oslo i over 30 år. Jeg var alltid smånervøs før timen. Tannlegen var flink, men jeg ble ikke kvitt min redsel for tannleger. Beklageligvis døde tannlegen, og vi var i samme alder. Ble anbefalt Pål Lampert så jeg ringte og fikk time. Ved tredje besøk merket jeg at tannlegeskrekken var borte. Når han jobber så merker jeg knapt at han holder på. Borring har alltid vært det jeg var mest redd for, men ikke nå. Bedre tannlege finner jeg ikke.

Behagelig tannlege

Klinikk: Tannlegene Husevåg og Lampert Skrevet

Pål Bela Lampert er en behagelig tannlege. Han er rolig, forklarer underveis og er stort sett presis. Det er dog vanskelig å få tak i han for å få time. Han har en telefonsvarer der man kan legge igjen navn og nummer, men det er ikke alltid han ringer opp igjen.

Flott tannlege!

Klinikk: Tannlegene Husevåg og Lampert Skrevet

Pål Bela Lampert er en hyggelig og behagelig tannlege som hele familien nå bruker med stor tilfredshet! Han er alltid presis så man slipper å sitte på venteværelset og vente. Utrolig! Prisene er også rimelige. Anbefaler denne tannlegen på det varmeste!