Tannlegene Husevåg og Lampert

Tannlegene Husevåg og Lampert holder til i Lørenskog

Siste vurderinger av Tannlegene Husevåg og Lampert

Anbefales.

Tannlege: Elisabeth Husevåg Skrevet

Veldig behagelig tannlege full av empati og sympati.
Anbefales på det sterkeste.
Spør alltid om smerter under behandling for å passe på at en ikke sitter igjen med en dårlig erfaring.

Fjernet min tannlegeskrekk

Tannlege: Elisabeth Husevåg Skrevet

Elisabeth er desidert den beste jeg har vært hos. Fikk anbefalt Pål Bela Lampert, men fikk time hos Elisabeth Husevåg da jeg bestilte time. Var skeptisk, men den forsvant fort.

Man får bestemme tempo på behandling selv, hun er dyktig, forklarende og kjapp, hjelper til med gode løsninger for både lommebok og tenner. Prisene er også midt på treet, ergo ikke så billig at man bør stusse, men heller ikke blodpris.

Strålende fornøyd

Tannlege: Pål Bela Lampert Skrevet

Tannlege Pål Lampert er en dyktig tannlege. Gjør kvalitetsarbeid og gir seg ikke før alt er perfekt.

Etter flere år uten tannlegebesøk kom jeg til Pål som ryddet opp. Har aldri sett meg tilbake og har heller 2 timer i året for vedlikehold og verifisering at alt er på stell.
Veldig hyggelig atmosfære i klinikken, som gjør at man slapper av. Perfekt sted hvis man lider av tannlegeskrekk. Veldig hyggelige tannlegeassistenter også!
Anbefaler Pål på det sterkeste.

Meget hyggelig og prisgunstig dame

Tannlege: Elisabeth Husevåg Skrevet

Elisabeth er hyggelig, flink og vil det beste for kunden. Forklarer hva hun vil gjøre og er forsiktig. Priserne er akseptable.

Lett på labben...

Tannlege: Pål Bela Lampert Skrevet

Moren min hadde tannlegeskrekk - helt til hun lot seg overtale til å bytte tannlege. Etter første besøk sa hun: Lurer på om han gjorde ordentlig jobb, for det var jo ikke vondt i det heletatt!
Min mann og jeg har gått hos Lampbert i mange år, og har aldri hatt noe å klage på - tvert i mot!