Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Telefonnummer32 83 41 1332 83 41 ... Nettsted
Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Svært grundig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har gått årlig til tannlege, og byttet til Reidar Bjørkli, på grunn av flytting, men det hullet han fant, hadde ikke kommet på et år, det skjønte jeg også.

For en som meg, med tannlegeskrekk, er det dette jeg har prøvd å unngå, ved å gå fast til tannlege. Heldigvis er han god til å sette bedøvelser også, så skrekken slo ikke ut.

Bonus i etterkant, tanna ser veldig fin ut og fungerer akkurat som den skal, og det kosta mindre enn jeg frykta for halvannen times avansert jobb.

Meget dyktig og veldig hyggelig

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Gir deg følelsen av å være med på laget og prater til deg som en god venn og aldri nedlatende som flere andre tannleger jeg har vært hos kan gjøre. Alltid hyggelig og lærerikt og alltid opptatt av mitt beste.

Svært dyktig og seriøs tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Skrev en vurdering 4.3.21, der score på service og tilgjengelighet pluss pris ikke kom med. Det er viktig å få med at Reidar Bjørkli er den første tannlegen, som tar seg tid til å drøfte og lytte til pasientens synspunkter og ønsker ved behandlingen. Tilgjengeligheten og service er veldig bra. Kan de ikke svare, ringer de alltid tilbake. Tannlege Reidar Bjørkeli har gode priser.

En god fagmann!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Det er lett å anbefale Reidar Bjørkli! Han er grundig, gir god informasjon, og nå etter flere år hos ham, så føler jeg meg sikker på at han utfører tannlegefaget på en meget bra måte !!!... til en gunstig pris! Absolutt verdt turen fra Asker!

Et positivt tannlegebesøk

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Behandlingen var grundig, ble kommunisert tydelig og utført med hensyn.
Kan absolutt anbefale Bjørkli som tannlege.