Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Telefonnummer32 83 41 1332 83 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Det mest lærerike tannlegebesøket jeg har hatt

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Oppleves som veldig grundig og kunnskapsrik. Flink til å forklare underveis - hva som skal gjøres og hvorfor. Viser og demonstrerer, og spør om det er noe jeg lurer på. Tar seg virkelig god tid og er nøye i sitt arbeid. Kjempehyggelig er han også!

Definitivt det beste tannlegebesøket jeg har hatt. Anbefales virkelig.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg får innkalling til time en gang i året. Det er sjeldent eller aldri noe galt med tennene mine. Plutselig fikk jeg veldig tannverk i ei tann. Jeg er så glad for at jeg fikk time hos Reidar Bjørkli så fort. Han brukte litt over en time før han fant årsaken til at jeg hadde tannverk. Jeg hadde moderat fylling i tanna, og det viste ingen feil ved tanna på røntgen. Men han ga seg ikke..... og etter grundig undersøkelse, fant Reidar Bjørkli ut at han også skulle skjekke om det kunne være en sprekkdannelse i tanna. Det viste seg å være en syltynn sprekk på innsiden av tanna som gikk rett opp til nerven. Reidar Bjørkli Skjønte raskt at tanna måtte rotfylles. Jeg fikk rask time til å starte rotfylling. Siden det aldri har vært noe spesielt med tennene mine, fikk jeg oppleve hvor dyktig og flink tannlege han er. Han gjorde en fantastisk god jobb, og han er grundig. Reidar Bjørkli informerer og forklarer nøye hva han ser på røntgenbildene. Jeg stoler på han og jeg føler meg veldig trygg og godt ivaretatt.
Reidar Bjørkli er absolutt en tannlege, som jeg vil anbefale på det beste! Kan ikke få takket han nok for den gode jobben han gjorde, og jeg var smertefri etter første behandling☺

Dyktig og vennlig

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Tannlegen er grundig og forklarer godt hva som må gjøres og hvorfor. Tennene føles som nye etter behandling!

Dyktig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Dette var mitt første besøk hos Reidar. Han er grundig i arbeidet han gjør og virker dyktig. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen, og anbefaler han videre.
Jeg hadde med babyen min på 8 uker, det var ikke noe problem, da han våknet hjalp Tone til med å passe gutten.

Dyktig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Alltid hyggelig å komme til Reidar. Dyktig i sitt arbeid og flink til å fortelle og forklare hva som må gjøres og hvorfor. Anbefales.