Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Telefonnummer32 83 41 1332 83 41 ... Nettsted
Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Fornøyelse

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar skaper god tillit, argumenterer godt for hvordan og hvorfor han beslutter slik han gjør. Han er rolig, ikke stresset og tar seg tid til å behandle og forklare. Jeg flytter nå tilbake til Bergen, men hadde beholdt han om jeg hadde hatt jobb eller fritidsreiser til Drammen i fremtiden. Håper min nye tannlege blir like bra som Reidar

Dyktig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Var for første gang hos Reidar 2. desember. ble tatt i mot på en hyggelig måte og Reidar tok seg god tid til behandlingen. Han gikk systematisk gjennom alle tennene og forklarte på en enkel måte hva som måtte gjøres, hvilke tilstand tennene mine var og kom med tiltak om det var noe jeg måtte endre av dårlige vaner for å ta vare på tennene mine. Fikk også halv pris på behandlingen, noe som var veldig hyggelig :)

Anbefaler Reidar på det sterkeste, virket veldig trygg på faget sitt og fikk et veldig bra inntrykk av han. Han utførte også en strålende jobb og jeg ble fornøyd med resultatet.

Meget dyktig!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med mine besøk hos Reidar Bjørkli, og kommer absolutt tilbake dit. Han tar seg god tid, gjennomgår alt som skal skje før det skjer og hele opplevelsen av behandlingen er i seg selv positiv! Anbefales:)

Faglig dyktig med godt humør

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært kunde hos Reidar Bjørkli ca. 3 år og fruen under 1 år. Vi begge har fått mindre til større behandlinger, begge er meget fornøyde med kundebehandlingen og utført jobb så langt. Reidar (og co) viser at de alltid setter kunden i fokus, med sitt faglig kunnskap, tålmodighet, godt humør og forarbeidene som trengs før behandlingene. Det merkes at Reidar er stolt over sitt yrke og dyktig i det han driver med, dette skaper et godt inntrykk og trygghet som varer lenge. Alltid god info og om priser i forveien, så er mann alltid forbered til neste besøk. Kort ventetid og lett tilgjengelig(het) er også en stor pluss.

Veldig fornøyd

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Første besøk hos ny tannlege.
Dyktig, effektiv og bra pris!
Tar seg god tid til å forklare.
Anbefales.