Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Telefonnummer32 83 41 1332 83 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Meget profesjonell tannlege som yter topp service og behandling

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Var på min første kontroll hos Reidar i juni 2018 og er strålende fornøyd med nøyaktigheten, kundeservicen og behandlingen.

Kommer til å gå regelmessig til Reidar, og har anbefalt han videre til venner og familie.

En dyktig og grundig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Har nettopp byttet tannlege og er veldig glad jeg valgte tannlege Reidar Bjørkli. Han tar seg god tid til å gjøre en skikkelig jobb og resultatet er jeg meget fornøyd med.

Super!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Bjørkli er blid, enkel å snakke med, opptatt av at besøket ikke skal virke skremmende og forklarer godt hva han gjør og hvorfor. Anbefales på det varmeste!

Proff, hyggelig, rimelige priser

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Selv om du bor 10 mil unna Drammen er det verd turen. Hadde alle tannleger vært som Reidar, ville ingen hatt tannlegeskrekk.
Veldig hyggelig, veldig proff, veldig nøye samt gode forklaringer underveis.
Tipp topp, tommel opp.

Rask og god behandling til fornuftig pris!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Mistet en del av en jeksel, og trengte en tannlege raskt( det iset ganske intenst). Hadde hørt at Bjørkli var en god tannlege, så jeg ringte dit. Han forsto situasjonen, og jeg fikk komme raskt til. Fikk meget god informasjon om hva som var den beste behandlingen for denne tanna. Tok seg god tid til å informere, og forklarte pedagogisk underveis. Resultatet ble svært bra!
En trivelig og dyktig kar som gir god behandling til en fornuftig pris!!!