Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Telefonnummer32 83 41 1332 83 41 ... Nettsted
Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Blir møtt på en rolig og positiv måte.
Gir god og tydelig forklaring i forkant på hva som skal gjøres.
Er grundig.
Anbefales på det sterkeste.

Stoler på Reidar

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Når jeg søker etter en lege, så søker jeg primært etter en kombinasjon av tillit og kvalitet. Når jeg går inn døra hos Reidar, så gir jeg han min tillit, legger meg nedpå og lukker øya. Jeg stoler på de valgene han gjør, de har alltid vist seg å stemme. Han lytter, svarer, informerer og er betryggende i sin adferd. Jeg behøver ikke engasjere meg så mye i valgene han gjør, da han har min tillit til å gjøre valgene. Han gir pristilbud hvor innholdet oppleves som velvalgt og fornuftig priset. Reidar beholder jeg, selv om jeg bor i Oslo.

Meget fornøyd

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er i stor grad fornøyd med behandlingen hos Reidar. Han er svært dyktig og tar seg god tid samtidig som han gir grundig forklaring under behandlingen. Han gir en god forklaring og forbereder deg godt før han setter i gang. Servicen er helt topp, mer enn en kan forvente.

Utrolig dyktig tannlege som gir veldig god service!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Tenkte å prøve Reidar ettersom han hadde fått gode anmeldelser tidligere og kan ikke si at jeg er skuffet. Han legger av god tid til hver pasient og gir veldig bra service. Jeg var inne for fjerning av tannstein, og i forhold til andre tannleger så jobbet Reidar grundig og fjernet alt. Har tidligere opplevd at tannleger ikke fjerner så grundig, men dette er ikke tilfelle her. Tiltross for dette betalte jeg mindre hos han enn andre. Synes også det er bra at han forklarer hva han gjør og hvorfor slik at man blir sikrere og mindre redd. Vil absolutt anbefale han til andre!

God opplevelse

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Var hos Reidar for å borre ett hull. Han forklarte godt hva han drev med og for meg som ikke kan huske å ha borret før var han en trygg tannlege. Absolutt å anbefale.