Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Telefonnummer32 83 41 1332 83 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Meget flink og hyggelig tannlege.

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært pasient hos Reidar siden slutten av 80 tallet. Han var en av årsakene til at tannlege skrekken min forsvant. Blir alltid mottat på en hyggelig måte, og eventuelle behandlinger blir forklart på en rolig og forståelig måte, slik at en vet hva som skjer. Han utfører jobben på en rolig og skikkelig måte. Blir ikke stresset på det kontoret.....Vil anbefale Reidar på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Nøye, forklarer godt hva som skal skje under behandlingen og fremover - og hvorfor man gjør som man gjør. Prisen er heller ikke så aller verst!

Dyktig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Meget flink tannlege som er nøye, flink til å forklare og man føler seg alltid velkommen. Prisemssig er det heller ingen ting å utsette på denne klinikken.

Flink og rask tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Flink til å forklare, i tillegg er han rask og utfører oppgaven på en god måte. Sentralt beliggende klinikk!

Meget profesjonell tannlege som yter topp service og behandling

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Var på min første kontroll hos Reidar i juni 2018 og er strålende fornøyd med nøyaktigheten, kundeservicen og behandlingen.

Kommer til å gå regelmessig til Reidar, og har anbefalt han videre til venner og familie.