Reidar Bjørkli

Bragernes Torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Smertefritt og nøyaktig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har brukt tannlege Reidar Bjørkli i en årrekke. Er svært fornøyd. Fin rutine med årlig innkallelse til kontroll og oppfølging. Pga fine rutiner med årlig kontroll og veiledning for bedre tannhelse så har jeg sluppet billig unna. Både i form av penger og store behandlinger. De få gangene det har vært behov for behandling av hull / reparasjon av gamle fyllinger så har behandlingen vært skånsom for meg som pasient og ikke mer smertefullt enn nødvendig. Egentlig mindre smertefull enn forventet.....:) Reidar Bjørkli er flink og anbefales.

En pålitelig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært pasient hos Reidar Bjørkli siden 1993 og har derfor erfaring med at det arbeid med tennene han har gjort har holdt i disse årene. Han oppfattes som grundig i sitt arbeid og setter krav til seg selv til nøyaktig arbeide. Han forklarer i forkant hva han gjør og tar pasienten med i vurdering av alternative behandlingsløsninger.

Svært fornøyd

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært Reidars pasient i nærmere 20 år, og har alltid vært svært fornøyd med arbeidet han har gjort. Han er alltid grundig og nøye i sitt arbeid, og informerer svært godt underveis. Jeg vil også gi ros til hans assistent Tone, som alltid er vennlig og hjelpsom.

Profesjonell og ryddig tannlege og assistent. I tillegg er han sportsinteresserte!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar leverer hver gang, for god informasjon om hva som gjøres og hvilke tiltak jeg må gjøre for å vedlikeholde tennene mine.

Takk!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Nå kan jeg gå til tannlegen uten vondt i magen og maredrømmer................ Takk Reidar Bjørkli :)