Profilbilde

Reidar Bjørkli

Profilbilde
Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Meget dyktig!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med mine besøk hos Reidar Bjørkli, og kommer absolutt tilbake dit. Han tar seg god tid, gjennomgår alt som skal skje før det skjer og hele opplevelsen av behandlingen er i seg selv positiv! Anbefales:)

Faglig dyktig med godt humør

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært kunde hos Reidar Bjørkli ca. 3 år og fruen under 1 år. Vi begge har fått mindre til større behandlinger, begge er meget fornøyde med kundebehandlingen og utført jobb så langt. Reidar (og co) viser at de alltid setter kunden i fokus, med sitt faglig kunnskap, tålmodighet, godt humør og forarbeidene som trengs før behandlingene. Det merkes at Reidar er stolt over sitt yrke og dyktig i det han driver med, dette skaper et godt inntrykk og trygghet som varer lenge. Alltid god info og om priser i forveien, så er mann alltid forbered til neste besøk. Kort ventetid og lett tilgjengelig(het) er også en stor pluss.

Veldig fornøyd

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Første besøk hos ny tannlege.
Dyktig, effektiv og bra pris!
Tar seg god tid til å forklare.
Anbefales.

Dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Han er nøye og gjør en meget god jobb.
Alltid hyggelig å komme til denne tannlegen.
Ingenting å klage på.

Dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

En hyggelig tannlege som virker oppriktig opptatt av å gi en god behandling. Har aldri fått en så grundig og tålmodig kontroll av tenner før. Diverse behandlinger også utført på en like god måte.