Profilbilde

Reidar Bjørkli

Profilbilde
Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli Prisliste

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Utrolig dyktig tannlege som gir veldig god service!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Tenkte å prøve Reidar ettersom han hadde fått gode anmeldelser tidligere og kan ikke si at jeg er skuffet. Han legger av god tid til hver pasient og gir veldig bra service. Jeg var inne for fjerning av tannstein, og i forhold til andre tannleger så jobbet Reidar grundig og fjernet alt. Har tidligere opplevd at tannleger ikke fjerner så grundig, men dette er ikke tilfelle her. Tiltross for dette betalte jeg mindre hos han enn andre. Synes også det er bra at han forklarer hva han gjør og hvorfor slik at man blir sikrere og mindre redd. Vil absolutt anbefale han til andre!

God opplevelse

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Var hos Reidar for å borre ett hull. Han forklarte godt hva han drev med og for meg som ikke kan huske å ha borret før var han en trygg tannlege. Absolutt å anbefale.

Veldig dyktig!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar Bjørkli er svært dyktig! Jeg har slitt med lett tannlegeskrekk i mange år og han tok imot meg på en god måte som gjorde behandling til en positiv opplevelse. Han forklarer nøye hva han gjør, involverer meg i prosessen og legger opp til en behandling som ikke blir dyrere enn nødvendig. Mannen min har også begynt å gå til ham, og jeg vil trygt anbefale denne tannlegen til alle. Prisene er bra (til tannlege å være), og beliggenheten er perfekt.

dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg flyttet til Drammen og måtte finne meg en ny tannlege. Min vurdering av Reidar Bjørkli, etter første besøk: grundig og faglig dyktig tannlege, lett å snakke med. Det var lett å få kontakt med tannlegen og jeg fikk tannlegetime raskt. Tannlegekontor er lett tilgjengelig i Drammen sentrum. Konkurransedyktig pris. Anbefales!

Meget dyktig tannlege.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Dette var mitt første møte med tannlege Reidar Bjørkli, etter flere anbefalinger. Skulle gjennomføre ett større prosjekt. Reidar Bjørkli var meget dyktig, rolig og forklarende gjennom hele behandlingen. Følte meg så trygg. Resultatet ble perfekt, og fått masse fine tilbakemeldinger.
Så nå er det min tur til å anbefale tannlege Reidar Bjørkli👍.