1986

Reidar Bjørkli Prisliste

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Vurdering

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Liker meg hos denne tannlegen. Hyggelige, flinke og gode på det de gjør og man får raskt time hvis det er noe akutt

Bra tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Tydelig forklaring om hva som bør gjøres. Flink og behagelig. Ikke veldig dyr heller. Kan anbefales.

Topp service og oppfølging

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært pasient hos Bjørkli i en årrekke og har bare positive erfaringer. Grundige undersøkelser, løpende informasjon om tilstand og alternativer i behandlingen, førsteklasses arbeid, rolig og systematisk under arbeidet. Jeg anbefaler Bjørkli på det varmeste.

En grundig og dyktig tannlege.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Han tar seg god tid til hver pasient. Gjør meget nøye og pent arbeid. Så vidt jeg vet fikk han overta denne allerede veletablerte praksisen fordi han hadde vært en av de dyktigste studentene ved tannlegehøyskolen. Dette bærer arbeidet hans preg av. Veldig opptatt av god tannhelse. Gir mange gode råd. Alltid presis. Behagelig vesen. Jeg kan absolutt anbefale denne tannlegen.

Meget dyktig tannlege:

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg var på årlig tannsjekk hos Reidar Bjørkli 4/5-17. Det ble tatt røntgenbilder, normal sjekk av tennene, samt fjerning av tannstein og plakk + puss. Ingen nye skader eller hull ble avdekket. Meget god service og nøye arbeid som alltid. Prisen kr. 850 var også hyggelig.
Jeg har gått fast hos Bjørkli siden han begynte sin praksis. Ingen skader eller hull de siste 3 årene.
Jeg er en mann midt i 60-årene og Bjørkli har tidligere behandlet omfattende skader på tennene mine. Bl.a. byttet ut all amalgam - satt inn både kroner og broer. Så langt jeg klarer å vurdere arbeidet er dette meget nøye og godt utført. Han er også veldig flink til hele tiden å forklare hva han gjør - og hvorfor. TAKK.