Profilbilde

Reidar Bjørkli

Profilbilde
Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

1986

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Reidar Bjørkli Prisliste

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Veldig dyktig!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar Bjørkli er svært dyktig! Jeg har slitt med lett tannlegeskrekk i mange år og han tok imot meg på en god måte som gjorde behandling til en positiv opplevelse. Han forklarer nøye hva han gjør, involverer meg i prosessen og legger opp til en behandling som ikke blir dyrere enn nødvendig. Mannen min har også begynt å gå til ham, og jeg vil trygt anbefale denne tannlegen til alle. Prisene er bra (til tannlege å være), og beliggenheten er perfekt.

dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg flyttet til Drammen og måtte finne meg en ny tannlege. Min vurdering av Reidar Bjørkli, etter første besøk: grundig og faglig dyktig tannlege, lett å snakke med. Det var lett å få kontakt med tannlegen og jeg fikk tannlegetime raskt. Tannlegekontor er lett tilgjengelig i Drammen sentrum. Konkurransedyktig pris. Anbefales!

Meget dyktig tannlege.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Dette var mitt første møte med tannlege Reidar Bjørkli, etter flere anbefalinger. Skulle gjennomføre ett større prosjekt. Reidar Bjørkli var meget dyktig, rolig og forklarende gjennom hele behandlingen. Følte meg så trygg. Resultatet ble perfekt, og fått masse fine tilbakemeldinger.
Så nå er det min tur til å anbefale tannlege Reidar Bjørkli👍.

Anbefales

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Veldig flink tannlege som tar seg tid til å forklare hva som gjøres og legger opp en plan som passer for deg. Anbefales også for de med tannlegeskrekk fordi han er rolig og tar seg tid med bedøvelse og spør alltid om det går bra. Gjør tannlegebesøket til en trygg opplevelse. Kampanjepris for nye kunder og studentrabatt. Oversiktlig nettside med alle priser, og enkelt bestillingsskjema på nett for bestilling/ombooking av timer. Svarer raskt.

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har hatt sterk tannlegeskrekk i alle år, men å komme til Reidar Bjørkli er noe helt annet enn andre tannleger jeg har vært hos. Han er veldig dyktig både mht behandlinger, kommunikasjon og dyktighet. Han er veldig rolig og tar seg god tid til å forklare. Man føler seg trygg, hørt/sett og ikke minst blir tannlegeskrekken omtrent borte. Selv om jeg flytter fra byen, vil jeg beholde han som min tannlege og reiser gjerne langt for å være pasienten hans. Anbefales på det sterkeste.