1986

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

En meget god tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Faglig dyktig. Behandler pasienter bra og med respekt. Flink til å forklare hvorfor han gjør det han gjør.

Dyktig tannlege på Torget i Drammen

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har benyttet han som tannlege det siste 10-året.
Før alle større / omfattende behandlinger har blitt iverksatt har han gitt en grundig forklaring med alternativer.
Enkelt å oppnå kontakt med via telefon ved behov.

Det beste tannlegekontoret

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har brukt Reidar Bjørkli som tannlege i over 10 år nå. Kan trygt anbefale videre. Her får man gode råd om bedre tannhygene samt god forklaring underveis i behandling. Reidar og hans medarbeider yter en høy grad av trygghet og service.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har i alle år mislikt sterkt å gå til tannlegen og gikk 4-5 år uten å gå til tannlegen før jeg tok kontakt med Reidar Bjørkli for å få tannlegetime hos han. Mine tidligere erfaringer har ikke vært positive men etter at jeg begynte å bruke Reidar, så har dette nå snudd og jeg har ikke lenger problemer med å gå til tannlegen.
Utrolig flink og gir gode råd til hvordan ta vare på tannhelsen og tennene mine har blitt betraktelig bedre etter at jeg begynte hos Reidar og fikk råd av han.

En meget dyktig tannlege!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært pasient hos Reidar Bjørkli siden han kom til Drammen og har aldri vurdert å bytte tannlege! Han er grundig, flink til å informere og gir gode råd. Jeg har alltid vært fornøyd med arbeidet han har utført. Om han en gang skulle være etter skjema, får man aldri følelsen av stress. Han er høyst profesjonell, rolig og hyggelig! Det samme gjelder hans assistent! Jeg kan trygt anbefale Reidar Bjørkli videre!