Profilbilde

Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

1986

Reidar Bjørkli Prisliste

Reidar Bjørkli Telefonnummer32 83 41 1332 83 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Han er den første tannlegen jeg har vært hos, hvor jeg ikke kjente smerter under boring. Han forklarer underveis hva som skal gjøres, og han er en rolig person med mye erfaring fra tannlege yrket, og prisene er helt Ok. Dette er en tannlege jeg anbefaler på det varmeste.

Meget flink og hyggelig tannlege.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært pasient hos Reidar siden slutten av 80 tallet. Han var en av årsakene til at tannlege skrekken min forsvant. Blir alltid mottat på en hyggelig måte, og eventuelle behandlinger blir forklart på en rolig og forståelig måte, slik at en vet hva som skjer. Han utfører jobben på en rolig og skikkelig måte. Blir ikke stresset på det kontoret.....Vil anbefale Reidar på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Nøye, forklarer godt hva som skal skje under behandlingen og fremover - og hvorfor man gjør som man gjør. Prisen er heller ikke så aller verst!

Dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Meget flink tannlege som er nøye, flink til å forklare og man føler seg alltid velkommen. Prisemssig er det heller ingen ting å utsette på denne klinikken.

Flink og rask tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Flink til å forklare, i tillegg er han rask og utfører oppgaven på en god måte. Sentralt beliggende klinikk!