Profilbilde

Reidar Bjørkli

Profilbilde
Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli Prisliste

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Meget dyktig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Etter en dårlig erfaring med tidligere tannleger, har Reidar snudd mitt inntrykk og gitt meg en fantastisk god service. Vil absolutt anbefale Reidar. Her får du:
- God service
- Meget god informasjon
- God tannpleie

Gjennomført god behandling!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært til behandling hos Bjørkli i mange år og alltid fått grundig, presist og nøye utført arbeide som holder!
Særdeles godt fornøyd med tannlege Bjørkli.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Blir møtt på en rolig og positiv måte.
Gir god og tydelig forklaring i forkant på hva som skal gjøres.
Er grundig.
Anbefales på det sterkeste.

Stoler på Reidar

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Når jeg søker etter en lege, så søker jeg primært etter en kombinasjon av tillit og kvalitet. Når jeg går inn døra hos Reidar, så gir jeg han min tillit, legger meg nedpå og lukker øya. Jeg stoler på de valgene han gjør, de har alltid vist seg å stemme. Han lytter, svarer, informerer og er betryggende i sin adferd. Jeg behøver ikke engasjere meg så mye i valgene han gjør, da han har min tillit til å gjøre valgene. Han gir pristilbud hvor innholdet oppleves som velvalgt og fornuftig priset. Reidar beholder jeg, selv om jeg bor i Oslo.

Meget fornøyd

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er i stor grad fornøyd med behandlingen hos Reidar. Han er svært dyktig og tar seg god tid samtidig som han gir grundig forklaring under behandlingen. Han gir en god forklaring og forbereder deg godt før han setter i gang. Servicen er helt topp, mer enn en kan forvente.