Profilbilde

Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Grundig og dyktig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar er en tannlege som er svært grundig og dyktig i arbeidet sitt. Siden han er nøyaktig og legger energi i å gjøre jobben skikkelig, har jeg 100% tillit til at tennene mine er godt ivaretatt. Han anbefales på det varmeste!

Storfornøyd kunde

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært kunde hos Reidar Bjørkli helt siden han startet sin praksis. Han er meget nøye og dyktig. Forklarer hele tide hva han gjør under behandlingen.
Kommer også med gode råd om selvvedlikehold av tenner og tannkjøtt.
Han vil jeg absolutt anbefale på det sterkeste.

Ekte håndverk - ekte kundeomsorg

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jobber selv i servicenæringen, og ble meget positivt overrasket over stolthet over håndverket, kundeomsorg, skånsomhet og forklaringer på hva som ble utført.
Tannlege Bjørklis priser virker svært moderate i forhold til mine tidligere erfaringer med tannleger.
Tannlege Bjørkli skånsomhet kurerte min tannlegeskrekk.

Fagerli dyktig tannlege, kan sine ting 100%

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har brukt tannlege Bjørkli i mange år og er like fornøyd hver gang. Forklarer nøye hva man må gjøre ang god tannhelse. Han kan jeg abselutt anbefale til andre pasienter.

Flink og effektiv

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar var veldig flink og profesjonell. Forklarte godt. Meget fornøyd med resultatet. Hyggelig priser.

Trygg, selvsikker og smertefri tannlege!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Det er tydelig at Reidar vet hva han driver med. Selv har jeg gått til Reidar siden 2011, og kunne ikke vært mer fornøyd. Tannlegeskrekken fra barndommen er vel godt på vei kurert.

Kan vel knapt bli bedre!

En meget bra tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært pasient hos Bjørkli i ca. 20 år.Svært fornøyd med behandlingen jeg får hos han. Han er nøye og gir god informasjon. Det han gjør er solid utført. Har ikke hatt problem med arbeid han har gjort.

Meget dyktig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar Bjørkli er en meget dyktig tannlege. Han er særdeles informativ og delende i sin behandling og vurderinger og tat særskilt hensyn til pasienten både før, under og etter behandlingen.

En meget god tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Faglig dyktig. Behandler pasienter bra og med respekt. Flink til å forklare hvorfor han gjør det han gjør.

Dyktig tannlege på Torget i Drammen

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har benyttet han som tannlege det siste 10-året.
Før alle større / omfattende behandlinger har blitt iverksatt har han gitt en grundig forklaring med alternativer.
Enkelt å oppnå kontakt med via telefon ved behov.

Det beste tannlegekontoret

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har brukt Reidar Bjørkli som tannlege i over 10 år nå. Kan trygt anbefale videre. Her får man gode råd om bedre tannhygene samt god forklaring underveis i behandling. Reidar og hans medarbeider yter en høy grad av trygghet og service.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har i alle år mislikt sterkt å gå til tannlegen og gikk 4-5 år uten å gå til tannlegen før jeg tok kontakt med Reidar Bjørkli for å få tannlegetime hos han. Mine tidligere erfaringer har ikke vært positive men etter at jeg begynte å bruke Reidar, så har dette nå snudd og jeg har ikke lenger problemer med å gå til tannlegen.
Utrolig flink og gir gode råd til hvordan ta vare på tannhelsen og tennene mine har blitt betraktelig bedre etter at jeg begynte hos Reidar og fikk råd av han.

En meget dyktig tannlege!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært pasient hos Reidar Bjørkli siden han kom til Drammen og har aldri vurdert å bytte tannlege! Han er grundig, flink til å informere og gir gode råd. Jeg har alltid vært fornøyd med arbeidet han har utført. Om han en gang skulle være etter skjema, får man aldri følelsen av stress. Han er høyst profesjonell, rolig og hyggelig! Det samme gjelder hans assistent! Jeg kan trygt anbefale Reidar Bjørkli videre!

Dyktig tannlege jeg har brukt siden han startet opp

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Veldig nøye og flink tannlege. Har hatt Reidar Bjørkli som tannlege siden han startet opp. Kan anbefales!

Meget dyktig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Dyktig, veldig flink til å følge opp.
Er til å stole på, og prakker ikke på meg behandling jeg ikke trenger. Behagelig væremåte, flink til å forklare.

Hyggelig tannlege med høy kompetanse

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har benyttet Reidar Bjørkli som tannlege siden han åpnet praksis i Drammen. Han er en hyggelig tannlege med høy kompetanse. Det er god kvalitet på det arbeidet han gjør. Behandlingen utføres på en skånsom måte og jeg har aldri opplevd smerter. Bjørkli har alltid tid til å besvare spørsmål og kommer ofte med gode råd til egenbehandling av tennene. Jeg har flyttet ut av byen, men kjører gjerne 10 mil for behandling hos en trygg tannlege. Tannpleieren på kontoret er også alltid like trivelig.

Reidar Bjørkeli.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

R Bjørkeli er en behagelig og dyktig tannlege. Har brukt han i 5-6 år og er veldig fornøyd med hans arbeide.

Tannlegen jeg har brukt i over tjue år

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er svært fornøyd med tannlegen og føler meg veldig godt i varetatt. Har det kommet på noe akutt har jeg fått behandling veldig raskt. Får innkalling, etter avtale, noe jeg er fornøyd med. Under behandlingen blir jeg informer hva som gjøres. Tannlegen er behagelig og dyktig.

God kvalitet - moderate kostnader

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar fixer det som fixes skal på en hensynsfull måte, og derfor er det ikke noe stress når innkallingen til tannkontroll kommer. Kvaliteten på det han utfører er veldig god, han gir gode råd om daglig tannstell og jeg opplever kostnadene som moderate. Av disse grunner får jeg tannkontroll hos Reidar Bjørkli hvert halvår. Dette holder Karius og Baktus på god avstand!

Flink tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Veldig flink tannlege. Gjør det han skal på en skånsom måte. Virker faglig sterk. Gjør et godt inntrykk.