Profilbilde

Reidar Bjørkli

Profilbilde
Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Veldig dyktige tannleg tar seg tid med arbeide og gjøre ting på skikkelig vis

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen han gjorde ikke noe slurv her flink til og forklare etter han har gjort ting
En hyggelige og flink tannlege :)

Min beste erfaring med en tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg gikk for første gang til Reidar i mai 2019, har lett tannlege skrekk og vi kom frem til at jeg måtte trekke en visdomstann som lå på skrå. Reidar er desidert den flinkeste, roligste og beste tannlegen jeg har gått til! Tar seg god tid, forklarer alt han gjør, er rolig og du føler deg trygg hele veien!

Utmerket tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg fulgte min far gjennom tre seanser i forbindelse med behandling/rehabilitering av tannkjøttsykdom og utforming av helprotese i over- og underkjeve. Vi begge er meget fornøyde med hele prosessen. Ved første besøk var Tannlege Bjørkli imøtekommende og informerte godt om hvilke muligheter det var for min far med tanke på alder, tilstand og tannstatus. Han brukte god tid, skapte trygghet, kommuniserte og informerte godt og var grundig. Han kom med gode råd og anbefalinger og lyttet til mitt fars/kundens ønske. Reidar er empatisk, samvittighetsfull og dyktig i sitt fagfelt og sørger for ett godt funksjonelt og estetisk resultat. Han er en genuin mann som legger sjel i sitt arbeid. Jeg vil takke han for den tiden og arbeidet han har lagt i prosessen og behandlingen. Både jeg og min far anbefaler tannlege Bjørkli på vårt sterkeste for de som leter etter en dyktig tannlege med god service og det lille ekstra.

Grundig, flink og hyggelig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Grundig og flink. Veldig god til å forklare hva han gjør og hvorfor. Gratis gode råd. God pris og imponerende lett tilgjengelig lokasjon er ikke en ulempe 👍😁

Mye bedre opplevelse enn forventet hos tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg kom inn for å få en visdomstann sjekket. Det viste seg at denne måtte trekkes og Reidar gjorde en god jobb med å forklare meg det jeg trengte å vite. Selve fjerning av tanna gikk mye bedre enn forventet så dette er en tannlege som kan anbefales!