Profilbilde

Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Veldig godt ivaretatt

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Alltid svært gode resultater på tannbehandling. Føler meg veldig godt ivaretatt. Tannpleier Tone er helt suveren!

Mine tenner skal ha den beste!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar er dyktig og profesjonell. Både kona og jeg benytter ham, og vi er veldig fornøyde. Han vet hele tiden hva han gjør, han gjør det raskt og effektivt, gir gode faglige råd, og mine tenner kunne ikke hatt det bedre.
Terningkast 6.

Meget dyktig.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært kunde i mange år. Alt er veldig bra hos tannlege Bjørkli. Har aldri opplevd noe negativt, det være seg behandling, informasjon, kommunikasjon, atmosfære, presise tidspunkter og ikke minst resultatet av behandlingen. Svært godt fornøyd.

Den beste

Har vært pasient siden 1988
Fulgt ham siden. Alt han har gjort har vært meget bra. Utrolig hyggelig og sympatisk kar. Har testamentert kjeven min til odontologisk for å vise kommende dentister hvordan ting skal gjøres!

God kvalitet

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar Bjørkli har vært min tannlege i mange år. Han er svært grundig og informativ. Han har utført større reperasjoner og det har aldri vært problemer i etter tid, noe som viser hans kvalitet. Jeg har alltid vært meget godt fornøyd

Dyktig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Kan anbefale Bjørkli da han er flink,har et behagelig vesen og er god til å informere så du føler deg i trygge hender. Har gått fast til han i flere år. Så er jo Tone så grei og hyggelig også!

Meget fornøyd

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er en dame på 81 år, og er meget fornøyd med det gode og grundige arbeidet. Behandlingen foregår på en rolig måte i et behagelig miljø.

Dyktig og seriøs tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært pasient hos Reidar siden han overtok praksisen til tannlege Gitlestad. Har utført tildels store inngrep som jeg er svært godt fornøyd med. Fortsetter hos ham så lenge jeg har tenner...

Tannlege i toppklasse

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært svært godt fornøyd kunde siden Reidar etablerte seg i Torvhallen. Jeg opplever ham som oppdatert, grundig, tålmodig og pedagogisk, og han leverer håndverk av høy klasse. Atmosfæren på kontoret er kundeorientert, uformell og ledig, og årlig innkalling som avtalt kommer presis. Jeg kan gi Reidar mine aller beste anbefalinger!

Sympatisk og informativ tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Meget fornøyd med behandlingen. Fikk utfyllende informasjon om alt underveis, aldri opplevd liknende! Behagelig fremtreden, rolig og tillitsvekkende. Fikk annonsert pris,til tross for at behandlingen ble mer omfattende. Imponert! Anbefales.

Dyktig, grundig og hyggelig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har benyttet Reidar Bjørkli siden han startet opp for et par tiår siden. Det sier vel det meste. Han er veldig grundig og informerer flott underveis i behandlingen. Gir også gode råd om generelt tannstell. Må også berømme hyggelig tannpleier. Er veldig fornøyd og kan trygt anbefale Bjørkli.

Grundig og dyktig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar er en tannlege som er svært grundig og dyktig i arbeidet sitt. Siden han er nøyaktig og legger energi i å gjøre jobben skikkelig, har jeg 100% tillit til at tennene mine er godt ivaretatt. Han anbefales på det varmeste!

Storfornøyd kunde

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært kunde hos Reidar Bjørkli helt siden han startet sin praksis. Han er meget nøye og dyktig. Forklarer hele tide hva han gjør under behandlingen.
Kommer også med gode råd om selvvedlikehold av tenner og tannkjøtt.
Han vil jeg absolutt anbefale på det sterkeste.

Ekte håndverk - ekte kundeomsorg

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jobber selv i servicenæringen, og ble meget positivt overrasket over stolthet over håndverket, kundeomsorg, skånsomhet og forklaringer på hva som ble utført.
Tannlege Bjørklis priser virker svært moderate i forhold til mine tidligere erfaringer med tannleger.
Tannlege Bjørkli skånsomhet kurerte min tannlegeskrekk.

Fagerli dyktig tannlege, kan sine ting 100%

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har brukt tannlege Bjørkli i mange år og er like fornøyd hver gang. Forklarer nøye hva man må gjøre ang god tannhelse. Han kan jeg abselutt anbefale til andre pasienter.

Flink og effektiv

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar var veldig flink og profesjonell. Forklarte godt. Meget fornøyd med resultatet. Hyggelig priser.

Trygg, selvsikker og smertefri tannlege!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Det er tydelig at Reidar vet hva han driver med. Selv har jeg gått til Reidar siden 2011, og kunne ikke vært mer fornøyd. Tannlegeskrekken fra barndommen er vel godt på vei kurert.

Kan vel knapt bli bedre!

En meget bra tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært pasient hos Bjørkli i ca. 20 år.Svært fornøyd med behandlingen jeg får hos han. Han er nøye og gir god informasjon. Det han gjør er solid utført. Har ikke hatt problem med arbeid han har gjort.

Meget dyktig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar Bjørkli er en meget dyktig tannlege. Han er særdeles informativ og delende i sin behandling og vurderinger og tat særskilt hensyn til pasienten både før, under og etter behandlingen.

En meget god tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Faglig dyktig. Behandler pasienter bra og med respekt. Flink til å forklare hvorfor han gjør det han gjør.