Reidar Bjørkli

Klinikk

Reidar Bjørkli

Bragernes Torg 4 3017 Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Veldig hyggelig og dyktig tannlege.

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Er veldig glad for at jeg får være pasient hos Reidar. En utrolig flink og oppmerksom tannlege som også ivaretar meg som pasient på en helt utrolig måte, så her kommer jeg til å fortsette som kunde så lenge jeg har behov for tannlege!
Kan bare si tusen takk for at du hjelper meg å holde tennene mine i orden!

I trygge hender

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Har brukt denne tannlegen i mange år, og er svært fornøyd. Han tar meg med i prosessen, forklarer og viser, vi drøfter alternativer og blir enig om hva som skal gjøres og hva det koster. Det er viktig for meg. Selve behandlingen er jeg alltid trygg på, av erfaring. Har alltid opplevd solid og pent arbeid, med alt fra fyllinger til kroner og rens. Anbefales!

En behagelig og dyktig tannlege.

Jeg har vært pasient hos Reidar Bjørkli siden 1993. Når du kommer
til årskontroll (eller som førstegangspasient), starter han med å ta to
digitale røntgenbilder (ett på hver side). Han går gjennom bildene med deg, før han tar en manuell visitasjon. Deretter får du beskjed om hva som bør gjøres, er det store ting som kroner, broer og lignende, får du pris på jobben. Han gir seg aldri før han har fått et avtrykk som haner 100% fornøyd med. Jeg har aldri mistet noe av det Bjørkli har utført. Du møter en blid og hyggelig tannlege!

Veldig bra tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Veldig godt fornøyd med behandlingen jeg har fått. Veldig god informasjon i forkant og underveis. Føler meg trygg i tannlegestolen.

God over tid!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har benyttet Reidar i mange år og er svært fornøyd med jobben han gjør. Han ser muligheter, er nøye og har god kvalitet på sitt arbeide. Jeg har ALDRI hatt problemer med det han har gjort og det gjør at jeg aldri har vurdert å bytte tannlege.