Profilbilde

Reidar Bjørkli

Profilbilde
Reidar Bjørkli

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18
NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Autorisasjon (1986)

Reidar Bjørkli er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Anbefales

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Trygg, grundig og behagelig. Beste tannlege jeg har vært hos. Forklarer og går gjennom behandlingen på en pedagogisk og trygg måte. Angrer ikke på at jeg byttet til Reidar Bjørkli. Full pott!

Dyktig og grundig, og vennlig

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg opplever R.Bjørkli som en dyktig, kompetent tannlege. Han er trygg og forklarer godt hva som skal gjøres, noe som gir klienten innsikt og trygghet. Han en vennlig og omtenksom i prosessen. Jeg kan absolutt anbefale Reidar Bjørkli!
Veldig fornøyd kunde!

Dyktig, grundig og vennlig tannlege

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar er en veldig dyktig, grundig og hyggelig tannlege. Vil anbefale å gå til han for både kontroll og behandling!

Denne tannlegen er unik!!

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Fikk akutt tannverk sist onsdag kveld og ringte Bjørkli basert på utmerkede anbefalinger (Legelisten). Han hadde ferie, men sa med en gang at han ville hjelpe på tross av at han ikke visste hvem jeg var. En time senere satt jeg i stolen! Kronebro som gikk over fire tenner ble eliminert, og to tenner trukket, den ene med tre røtter som det tok timesvis å få ut. Bein måtte files ned og tannkjøtt kuttes og sys før alt var på plass. Alle faser i behandlingen ble nøye forklart underveis.
I tillegg til en nesten fire timers jobb midt i ferien hadde denne tannlegen også så mye omsorg at han ringte dagen etter for å høre hvordan tilstanden var!
Tannlege Bjørkli burde klones! Jeg har bodd flere år i utlandet, men aldri truffet på noen som til de grader tar ansvar og viser slik omsorg som ble meg tilgode av Bjørkli!
Tusen, tusen takk!

Veldig fornøyd

Klinikk: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg er ny kunde hos Reidar og er veldig fornøyd med tjenesten hans. Han er alltid hyggelig, profesjonell og tar seg tid til å forklare.