Logo for Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Logo for Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Mine tenner skal ha den beste!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar er dyktig og profesjonell. Både kona og jeg benytter ham, og vi er veldig fornøyde. Han vet hele tiden hva han gjør, han gjør det raskt og effektivt, gir gode faglige råd, og mine tenner kunne ikke hatt det bedre.
Terningkast 6.

Meget dyktig.

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Har vært kunde i mange år. Alt er veldig bra hos tannlege Bjørkli. Har aldri opplevd noe negativt, det være seg behandling, informasjon, kommunikasjon, atmosfære, presise tidspunkter og ikke minst resultatet av behandlingen. Svært godt fornøyd.

Den beste

Har vært pasient siden 1988
Fulgt ham siden. Alt han har gjort har vært meget bra. Utrolig hyggelig og sympatisk kar. Har testamentert kjeven min til odontologisk for å vise kommende dentister hvordan ting skal gjøres!

God kvalitet

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Reidar Bjørkli har vært min tannlege i mange år. Han er svært grundig og informativ. Han har utført større reperasjoner og det har aldri vært problemer i etter tid, noe som viser hans kvalitet. Jeg har alltid vært meget godt fornøyd

Dyktig tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Kan anbefale Bjørkli da han er flink,har et behagelig vesen og er god til å informere så du føler deg i trygge hender. Har gått fast til han i flere år. Så er jo Tone så grei og hyggelig også!