Logo for Reidar Bjørkli

Reidar Bjørkli

Logo for Reidar Bjørkli

Om klinikken

Velkommen til tannklinikken midt i hjertet av Drammen! Vi er en moderne tannklinikk med bred erfaring og kompetanse, der du kan få hjelp til:

- Akutt tannbehandling

- Kosmetisk tannbehandling og -bleking

- Porselenskroner, broarbeider og proteser

- Rotfyllinger og tannfargede komposittfyllinger

- Fjerning av tannstein, bakteriebelegg og misfarging.

- Fjerning av visdomstenner og tanntrekking ved behov

- Konstruksjon av bittskinne, sportsskinne og snorkeskinne!

- Råd og veiledning ved kjeveleddsproblematikk.

Klinikken legger vekt på informasjon angående behandling og behandlingsalternativer, har god tid til den enkelte pasient, med minst mulig ubehag og best mulig resultat etter hvert besøk.

Vi har ledig kapasitet og ønsker både nåværende kunder og alle nye pasienter velkommen!

Slik finner du oss
Adresse: Bragernes Torg 4B, 3017 Drammen (4. etg. med inngang fra vestsiden av torget)
Kontortelefon: 32 83 41 13 / tannlegen kan nås direkte på 99 43 91 18

NB: Vi refunderer parkeringsutgifter på opptil kr. 65,-

Reidar Bjørkli holder til i Drammen

Siste vurderinger av Reidar Bjørkli

Det beste tannlegekontoret

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har brukt Reidar Bjørkli som tannlege i over 10 år nå. Kan trygt anbefale videre. Her får man gode råd om bedre tannhygene samt god forklaring underveis i behandling. Reidar og hans medarbeider yter en høy grad av trygghet og service.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Har i alle år mislikt sterkt å gå til tannlegen og gikk 4-5 år uten å gå til tannlegen før jeg tok kontakt med Reidar Bjørkli for å få tannlegetime hos han. Mine tidligere erfaringer har ikke vært positive men etter at jeg begynte å bruke Reidar, så har dette nå snudd og jeg har ikke lenger problemer med å gå til tannlegen.
Utrolig flink og gir gode råd til hvordan ta vare på tannhelsen og tennene mine har blitt betraktelig bedre etter at jeg begynte hos Reidar og fikk råd av han.

En meget dyktig tannlege!

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Jeg har vært pasient hos Reidar Bjørkli siden han kom til Drammen og har aldri vurdert å bytte tannlege! Han er grundig, flink til å informere og gir gode råd. Jeg har alltid vært fornøyd med arbeidet han har utført. Om han en gang skulle være etter skjema, får man aldri følelsen av stress. Han er høyst profesjonell, rolig og hyggelig! Det samme gjelder hans assistent! Jeg kan trygt anbefale Reidar Bjørkli videre!

Dyktig tannlege jeg har brukt siden han startet opp

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Veldig nøye og flink tannlege. Har hatt Reidar Bjørkli som tannlege siden han startet opp. Kan anbefales!

Meget dyktig

Tannlege: Reidar Bjørkli Skrevet

Dyktig, veldig flink til å følge opp.
Er til å stole på, og prakker ikke på meg behandling jeg ikke trenger. Behagelig væremåte, flink til å forklare.