Roar Alstad

Roar Alstad holder til i Bergen

Siste vurderinger av Roar Alstad

Han er helt fantastisk!

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

Han er ærlig og positiv, informerer godt og gjør en fantastisk jobb.
Han er flink til å lytte til pasienten

Veldig dyktig!

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

Jeg droppet tannlege i noen år pga. Tannlegeskrekk. Da jeg til slutt måtte, er jeg veldig glad for at jeg kom til Roar Alstad. Veldig dyktig og ikke mist veldig snill. Noe som var viktig når jeg var så redd. Nå gruer jeg meg ikke like mye til neste tannlegetime!

The best

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

He is an angel without wings! I simply can not describe his kindness and care with words. He cares a lot about the patient and does a very nice job.

En fantastisk tannlege

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

Han er ganske enkelt veldig flink. Han er alltid tilgjengelig, han bryr seg, lytter følger deg opp, er faglig dyktig, oppgraderer klinikken (les; ikke bare peng i lomma), man føler seg alltid godt tatt vare på. Ved større problemer passer han alltid på å informere tydelig og følger deg opp. Anbefales. Jeg gir tilbakemelding på Alstad alene og ikke senteret. Vær obs på at alle på Rosenkrantz ikke har samme kvalitetene.

Meget dyktig !

Tannlege: Roar Alstad Skrevet

Jeg er en kvinne i 40 årene, som har Systemisk Lupus Erythematosus, Sjøgren og Lichen Planus. Av den grunn trenger jeg omfattende tannbehandling som oftest både vanskelig og tidkrevende å gjennomføre pga. sykdommene. Jeg har nå vert Roar sin pasient i 10 år. Han er en meget dyktig tannlege med mange års erfaring. Han tar seg god tid og er en som virkelig bryr seg om pasienten. Kontor personellet yter god service og er svært imøtekommende. Anbefales !!!