Roar Alstad

Rosenkrantzgaten 3 5003 Bergen

Siste vurderinger av Roar Alstad

Veldig dyktig!

Klinikk: Roar Alstad Skrevet

Jeg droppet tannlege i noen år pga. Tannlegeskrekk. Da jeg til slutt måtte, er jeg veldig glad for at jeg kom til Roar Alstad. Veldig dyktig og ikke mist veldig snill. Noe som var viktig når jeg var så redd. Nå gruer jeg meg ikke like mye til neste tannlegetime!

The best

Klinikk: Roar Alstad Skrevet

He is an angel without wings! I simply can not describe his kindness and care with words. He cares a lot about the patient and does a very nice job.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Roar Alstad har vært min tannlege siden 1987, og den eneste tannlegen etter skoletannlegen.
Jeg sluttet å grue meg til å gå da jeg begynte hos han. Han er utrolig dyktig faglig, og jeg er bare veldig fornøyd med alt han har gjort. Han er litt streng når det gjelder min bruk av tanntråd, og det er jo egentlig bra :-)

En fantastisk tannlege

Klinikk: Roar Alstad Skrevet

Han er ganske enkelt veldig flink. Han er alltid tilgjengelig, han bryr seg, lytter følger deg opp, er faglig dyktig, oppgraderer klinikken (les; ikke bare peng i lomma), man føler seg alltid godt tatt vare på. Ved større problemer passer han alltid på å informere tydelig og følger deg opp. Anbefales. Jeg gir tilbakemelding på Alstad alene og ikke senteret. Vær obs på at alle på Rosenkrantz ikke har samme kvalitetene.

Tannlegeskrekk? Tannlegen for deg!

Klinikk: Rosenkrantz Tannlegesenter Skrevet

Har veldig tannlegeskrekk og har prøvd mange forskjellige tannlegar. Det var når eg kom til Roar at eg følte eg fekk ein tannlege eg kan halde meg til.

Reiser to timar for å komme fram til Rosenkrantz, men absolutt verdt det!
Er spesielt nøgd med at dei har magic wand, då eg attpåtil har sprøyteskrekk...

Roar tar seg tid og føler ikkje at han stressar for å bli ferdig.

Anbefalar!!