Røisland og Merde AS

Røisland og Merde AS holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Røisland og Merde AS

En glimrende tannlege!

Tannlege: Kjell Erik Røisland Skrevet

Jeg har vært så heldig at jeg har vært kunde hos Kjell Erik Røisland i over 10 år, og jeg er meget fornøyd med den oppfølgingen jeg har mottatt. Da jeg valgte han som min faste tannlege, hadde han en jobb å gjøre med tennene mine etter noen år hvor jeg ikke hadde tatt godt nok vare på dem. Fra da av og frem til nå har han sørget for at tanngarden funker veldig bra, selv med visse justeringer og tilpasninger. Uten at det har kostet skjorta! Alltid hyggelig, imøtekommende og en person som får deg til å føle deg trygg i stolen. Jeg anbefaler han for alle andre.

Alltid et smil og full av positivitet, informerer underveis.

Tannlege: Ingrid Straumsnes Merde Skrevet

Jeg har ikke vært hos så mange forskjellige tannleger, men her føler jeg meg hjemme og trygg. Prisen er veldig rettferdig.

Dyktige

Tannlege: Ingrid Straumsnes Merde Skrevet

Er godt oppdatert på rettigheter ,og om du har rett på de, utfører nødvendig dokumentasjon og søknader.

Helt super tannlege!

Tannlege: Ingrid Straumsnes Merde Skrevet

Kan nesten ikke finne ord som dekker hvor fornøyd jeg er med Ingrid! Hun ser enkeltmenneske og gjør sitt ytterste for å hjelpe deg. Helt utrolig. Evig takknemmelig! :) Anbefales på det aller sterkeste! Tusen takk!

Kjempe flink tannlege.

Tannlege: Ingrid Straumsnes Merde Skrevet

Kun positive ting å si om Ingrid. Gjør jobben sin veldig bra.Hører på dine problemer og løser dem :D