Kjell Erik Røisland

Autorisasjon (1999)

Røisland og Merde AS Telefonnummer38 02 99 1138 02 99 ...
Holbergs Gate 54 4614 Kristiansand S
Kjell Erik Røisland er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Kjell Erik Røisland

En glimrende tannlege!

Klinikk: Røisland og Merde AS Skrevet

Jeg har vært så heldig at jeg har vært kunde hos Kjell Erik Røisland i over 10 år, og jeg er meget fornøyd med den oppfølgingen jeg har mottatt. Da jeg valgte han som min faste tannlege, hadde han en jobb å gjøre med tennene mine etter noen år hvor jeg ikke hadde tatt godt nok vare på dem. Fra da av og frem til nå har han sørget for at tanngarden funker veldig bra, selv med visse justeringer og tilpasninger. Uten at det har kostet skjorta! Alltid hyggelig, imøtekommende og en person som får deg til å føle deg trygg i stolen. Jeg anbefaler han for alle andre.

Dyktig og hyggelig.

Klinikk: Røisland og Merde AS Skrevet

Kjempeflink med tilbakemeldinger underveis og setter bedøvelsen rett der den skal være, uten noe form for ubehag. Anbefaler denne tannlegen på det varmeste, også for oss som har tannlegeskrekk. Personalet er alltid imøtekommende og hyggelige.

Beste tannlegen!

Klinikk: Røisland og Merde AS Skrevet

Kjell Erik er alltid proff og hyggelig. Han er rolig og forklarer hva han gjør og er generelt veldig lett å like.
Lite ventetid, flotte lokaler og hyggelig kontordame i luka.

Hyggelig og effektiv

Klinikk: Røisland og Merde AS Skrevet

Utrolig hyggelig klinikk. Effektiv og god behandling!

Røisland er en dyktig tannlege !

Klinikk: Røisland og Merde AS Skrevet

Kan trygt anbefale denne tannlegen. Meget hyggelig i kontakten. Forutsigbar i tilnærmingen til det som skal skje i stolen. Stoler 110 % på hans vurderinger. Kommer alltid ut derfra med et stort smil etter en time med Kjell Erik. En meget dyktig fagmann. Den beste tannlegen jeg har hatt ! Vil anbefale ham på det varmeste.