Sentrumsgården Legekontor

Storgata 52 1870 Ørje

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrumsgården Legekontor

Kunnskapsrik og hyggelig lege

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Fredrik er en utrolig hyggelig og dyktig fagmann.Han tar seg tid til og lytte til det du sier og forklarer på en ordentlig måte det du har kommet for.Fredrik er en lege jeg absolutt kan anbefale.

Lege med stor L

Lege: Julia Lagethon Spetz Skrevet

Fantastisk lege. Har vært så heldig å ha henne som fastlege i neste 8 år. En ting er å ha medisin-utdanning men Spetz har sett meg, ikke bare som en på lista men som menneske. Hun har vært min lege, medmennske og har vist respekt. Jeg kan takke henne for at jeg har "overlevd" tøffe tider i livet mitt. Hun er lege som virkelig passer i dette yrket. Terningkast blir en soleklar 6'er

Skrekk og gru!!

Lege: Mirza Mohsin Baig Skrevet

Kan ikke anbefales for pasienter som har kroniske smerter etter ulykker, han bryr seg ikke om hva ortopeder og smerteklinikker sier!! Leser ikke journaler, tror kun på det han ser på sin PC, ubrukelig lege for kroniske smerter!!

Fantastisk lege

Lege: Golbon Sadrzadeh Skrevet

En fantastisk lege som ser pasienten, og virkelig tar tak i ting. Får raskt svar og føler at jeg blir hørt ang mine problemer/sykdommer.

Trygg og flink lege

Lege: Mirza Mohsin Baig Skrevet

Jeg opplever legen som en lyttende og informativ person. Opplever og få svar på det jeg spør og og rådgivning ift fysiske plager.
Anbefaler han som lege fortsatt.