Sentrumsgården Legekontor

Telefonnummer69 81 06 5069 81 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 52 1870 Ørje

Siste vurderinger av Sentrumsgården Legekontor

Engasjert, empatisk og dyktig

##

Frederik var en lege jeg hadde midlertidig en kort periode mens jeg var på venteliste hos min nåværende lege. Han var en lege jeg anser som seriøs, engasjert og svært hyggelig. Han tok utfordringene på alvor, ga råd og var svært behjelpelig.

Likte han veldig godt som fastlege og vurderte å avbryte min plass i venteliste for den nye legen, men dessverre før jeg fikk hodet ut av r** så var fastlegebytte fullført. Det skal sies at jeg er svært fornøyd med min nåværende lege, men Frederik er absolutt en lege som jeg følte var tilstede og tilgjengelig for meg, mine behov. Jeg følte han tok meg på alvor. Kan med hånda på hjerte anbefale Frederik på det varmeste. Han er en svært undervurdert og talentfull lege. Er også svært godt fornøyd med andre ansatte v legeklinikken.

Meget bra.

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Fredrik er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.
Har tid til å lytte og virker interessert i å hjelpe.
Skjønner ikke at noen kan si at han virker arrogant,han er jo ikke det i det hele tatt.
Han har gjort så mye bra for meg og den dag i dag har jeg det veldig bra takket være Fredrik.
Syns det er veldig trist at han har sluttet.

Forståelsesfull Lege

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Fredrik kan virke litt arrogant som førsteinntrykk, men han er ikke det. Han har hjulpet meg mye med min sykdom og er åpen for nye forslag. Han er effektiv og tar seg tid til meg som pasient. Han spør meg alltid hvordan det går med meg og håndhilser når jeg ankommer hans kontor. Han lar legespesialister være spesialister og overprøver ikke dem når det gjelder resepter som enkelte fastleger gjør.
Er rett og slett en fornøyd pasient.

Aarogant og lite hjelpsom

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Har nå i flere måneder prøvd å få til en legevurdering sendt inn til nav. Dette har vist seg å være komplett umulig da han ikke er veldig forsåelsesfull for min situasjon og ikke er villig til å lese gjennom journalen min for å lese seg opp på meg. Noe han sier (og jeg tar som en selvfølgelige) at må til for å kunne skrive en vurdering.
Var også en gang jeg trengte å snakke med han om en henvisning til gynekolog da jeg og min samboer vil ha barn men jeg har hatt litt problemer med dette. Jeg fikk da nesten ikke satt meg ned i stolen før han sendte meg ut og ikke ville høre på meg.

Føler meg ivaretatt

Lege: Frederik Natvig Olafsen Skrevet

Hyggelig og imøtekommende, opplever at jeg blir sett. Grundig og ryddig, åpen for mine innspill, gir gode råd når jeg trenger det.