Bylegen Legesenter

Telefonnummer69 30 02 2069 30 02 ...
Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegen Legesenter

Meget kunnskapsrik og meget empatisk.

Lege: Ragnhild Henriette Risnes Skrevet

Hvis jeg skulle anbefale noen å bytte fastlege, ville jeg anbefalt Ragnhild Risnes. Hun har to ører og hører på pasienten, og hun søker å finne årsakene til problemer gjennom en meget god samtale. Og hun tar seg god tid til å løse problemene som pasientene har. Litt ventetid for ventende pasienter bryr hun seg lite om. Jeg kan simpelthen ikke få fullrost henne nok.

Trygg og tilgjengelig

Lege: Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty Skrevet

Snill lege, flink med barn. Han er lett tilgjengelig og alltid klar til å hjelpe en.
Hele familie er hos han og alle er fornøyde.

Pålitelig og forståelsesfull

Lege: Ragnhild Henriette Risnes Skrevet

Har stor tiltro til henne, hun er rolig og tar meg alvorlig . Er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege.

Følte meg ikke hørt

Lege: Ragnhild Henriette Risnes Skrevet

Satt ofte over en time og ventet og ble avbrutt i timen flere ganger. Følte meg ikke hørt eller forstått, ble avbrutt når jeg prøvde forklare. Hun fortalte videre at alle mine plager var psykisk. Gikk så til privat som fortalte meg at jeg har en kronisk smerte sykdom. Ellers hyggelig dame, men passet ikke for meg.

Anbefaler IKKE denne legen!

Lege: Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty Skrevet

Jeg har bruk denne legen i to år men bytter fordi det er så store kommunikasjons problemer, han forstår ikke bestandig og det oppstår misforståelser og feiler.
Han har i det siste vist seg å ikke være helt ærlig og dette er ting han svarer eller han prøver å legge skyld på andre etater isteden for å ta kritikk og innrømme feil han evt har gjort.
Begge legetimen jeg har hatt etter nyttår har jeg tatt han i å ikke være ærlig, og dermed valgte jeg å bytte.

Han er vanskelig å få en åpne dislog med, noe som også kommer av at han ikke forstår hva man sier og har egentlig for dårlig muntlig norsk til å kunne jobbe som fastlege.

Kanskje siden han er utdannet kirurg, gjør at han mangler evnen til å skape kontakt, tillit og kommunikasjon.
Han er sikkert en dyktig kirurg der han ikke må forholde seg til pasientene så mye språklig

Utrolig dårlig med å henvise videre, så hvis han ikke kan behandle plagene så henvise han ikke videre, men skriver ut resepter og kommer med en dårlig forklaring.
Blodprøver er han ikke heller så flink til å ta for å sjekke ut, som f.eks leddsmerter men skriver ut smertestillende og ber deg bruke bandasje og krykker i steden for å sjekke ut om det kan være gikt eller lignende.

Men skal sies at han er dyktig om det er små operasjoner og siden han kan gjøre noe på kontoret så sparer man mye tid og slipper å vente på time på sykehus.

Han er stort sett veldig hyggelig, og blid. Men veldig vanskelig å føle at man får kontakt og virker som han Ikke har empati

Han er også helt i mot adhd-utredning av voksne, da hans mening er at voksne trenger ikke utredning fordi de er for gamle.