Ragnhild Henriette Risnes

Bylegen Legesenter

2002

Ingen på venteliste

Bylegen Legesenter Telefonnummer69 30 02 2069 30 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad
Ragnhild Henriette Risnes er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ragnhild Henriette Risnes

Pålitelig og forståelsesfull

Har stor tiltro til henne, hun er rolig og tar meg alvorlig . Er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege.

Følte meg ikke hørt

Satt ofte over en time og ventet og ble avbrutt i timen flere ganger. Følte meg ikke hørt eller forstått, ble avbrutt når jeg prøvde forklare. Hun fortalte videre at alle mine plager var psykisk. Gikk så til privat som fortalte meg at jeg har en kronisk smerte sykdom. Ellers hyggelig dame, men passet ikke for meg.

Arrogant

Aldri følt meg så umyndiggjort som dette. Hun fikk meg til å føle meg som en hypokonder. Nektet å sende henvisning fordi hun mente hun hadde rett. I tillegg ventet jeg 1 time første gangen og 1.5 time den andre gangen. Nei dette er faktisk den verste fastlegen jeg har hatt.

Hun er genuint interessert i sitt fag og tar seg tid til å høre.

Ragnhild er seriøs og tar seg tid. Hun har to ører og en munn, hvilket betyr at hun hører på pasientene og gir råd/stiller diagnose ut fra en god samtale. Hun husker tidligere besøk og følger opp. Tryggheten hun gir og hennes medmenneskelighet gjør henne til en flott lege. Kontormedarbeiderne er helt topp :-)

For lang ventetid.

Jeg er fornøyd med legen de gangene jeg kommer inn. Sist satt jeg en time på venterommet, uten at noen sa ifra om at det ble ventetid. Er kvarter er greit, men en time vitner om lite respekt for pasientenes tid. Dessverre er også en av de ansatte på i forværelset lite imøtekommende, og ganske så arrogant. Jeg bytter derfor lege, det siste jeg trenger når jeg har medisinske behov er en arroganse fra damen på forværelse. Det er synd for legen er flink til å lytte, er forberedt når jeg kommer og tar meg seriøst.