Ragnhild Henriette Risnes

Autorisasjon (2002)

Bylegen Legesenter Telefonnummer69 30 02 2069 30 02 ...
Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad
Ragnhild Henriette Risnes er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ragnhild Henriette Risnes

Lang ventetid, til gjengjeld blir jeg lyttet til

Ragnhild er absolutt en fastlege jeg ville anbefalt. Hun tar seg god tid til deg som pasient, lytter og gjør det hun kan for å hjelpe. Jeg har aldri følt meg avvist eller til bry. Hun spør de riktige spørsmålene også når det kommer til psykisk helse. Veldig glad for at jeg har nettopp henne som fastlege.

Ja, ventetiden kan absolutt være lang (jeg har ventet 1,5t på venterommet), men det klarer jeg meg gjennom da jeg vet dette er fordi hun tar seg tiden til meg også om jeg skulle ha behov for det.

Meget fornøyd med konsultasjon

God tid, god informasjon, deltagende. Rask henvisning videre ! Følte meg godt ivaretatt. Lege R. Risnes fremstår dyktig og oppdatert ang min helse situasjon ! Hyggelig lege !

Umulig å fa tak i

Hadde denne legen i 5 år, på alle mine legebesøk hadde jeg Risnes 1 gang, resten av gangene hadde jeg vikarer. Var høygravid, uten sitteplass på venterommet å venta på min tur i over 2 timer.. Risnes virker stresset og uintressert.

Meget kunnskapsrik og meget empatisk.

Hvis jeg skulle anbefale noen å bytte fastlege, ville jeg anbefalt Ragnhild Risnes. Hun har to ører og hører på pasienten, og hun søker å finne årsakene til problemer gjennom en meget god samtale. Og hun tar seg god tid til å løse problemene som pasientene har. Litt ventetid for ventende pasienter bryr hun seg lite om. Jeg kan simpelthen ikke få fullrost henne nok.

Pålitelig og forståelsesfull

Har stor tiltro til henne, hun er rolig og tar meg alvorlig . Er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege.