Ragnhild Henriette Risnes

Bylegen Legesenter

Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad
Ragnhild Henriette Risnes er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ragnhild Henriette Risnes

Bra lege for meg og min familie

Alltid altfor lang ventetid på venterommet, men til gjengjeld blir alle i min familie møtt med vennlighet, og vi opplever alltid å bli lyttet til. Bekymringer og spørsmål har aldri blitt avfeid, vi har fått gode råd både på medisinsk faglig grunnlag og på det mer sjelelige/mennesklige nivået. Slik leger skal være og enda mer!

Hun er beste legen som jeg har sett.

Tar imot pasienten på en koselig, vennlig og alvor måte. hun husker hav pasienten hadde fra forrige gang. Hun tenker ikke på rutiner, men tenker hun på om hvordan pasienten blir bedre. Tillit og kommunikasjon er meget bra.

Ikke fornøyd

Har hatt Risnes som fastlege i mange år. Har kun møtt henne noen få ganger. Har møtt et antall forskjellige vikarer. Ønsker man å forholde seg til kun en lege er dette vanskelig hos Risnes. Har man valgt Risnes som fastlege fordi hun er kvinne, vil dette ønsket bli vanskelig å oppfylle, da nesten alle vikarene er menn.

Bytter nå fastlege fordi jeg vil ha en kvinnelig lege å forholde meg til. Altså en fastlege

Ikke bra!

Meget misfornøyd! Jeg har hatt denne legen i 8 år, å har kun møtt henne to ganger! Ellers så har jeg møtt på nye vikarer vær gang, å de er ikke flinke de heller..

Jeg skulle på svangerskapskontroll hos Ragnild, formen min var på bånn, jeg var svimmel og dårlig. På venterommet var det ikke nok sitteplasser så jeg måtte stå, i tilegg så var hun to timer forsinket!

Beste legen jeg "aldri" har sett.

Er en lege som bryr seg, og etterutdanner seg for pasienter.
Dessverre så har jeg bare møtt legen ca 2 av ca 50 besøk på kontoret og resten var diverse dyktige vikarer som desverre ikke har tid til å lese journalen før timer og som alltid er mannlige leger, ikke ideelt siden noen ting føler mann at det er lettere å snakke med en av samme kjønn. Har vært pasient her siden før denne legen overtok kontoret og føler at dette ikke lenger er et legekontor der du kan stole på legen, for du får aldri noe forhold til legen din siden det er et nytt ansikt hver gang.