Ragnhild Henriette Risnes

Bylegen Legesenter Kvinne, 51 år

Autorisert2002
Ledige plasser 36 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bylegen Legesenter
Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad
Ragnhild Henriette Risnes er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ragnhild Henriette Risnes

For lang ventetid.

Jeg er fornøyd med legen de gangene jeg kommer inn. Sist satt jeg en time på venterommet, uten at noen sa ifra om at det ble ventetid. Er kvarter er greit, men en time vitner om lite respekt for pasientenes tid. Dessverre er også en av de ansatte på i forværelset lite imøtekommende, og ganske så arrogant. Jeg bytter derfor lege, det siste jeg trenger når jeg har medisinske behov er en arroganse fra damen på forværelse. Det er synd for legen er flink til å lytte, er forberedt når jeg kommer og tar meg seriøst.

Bra lege for meg og min familie

Alltid altfor lang ventetid på venterommet, men til gjengjeld blir alle i min familie møtt med vennlighet, og vi opplever alltid å bli lyttet til. Bekymringer og spørsmål har aldri blitt avfeid, vi har fått gode råd både på medisinsk faglig grunnlag og på det mer sjelelige/mennesklige nivået. Slik leger skal være og enda mer!

Hun er beste legen som jeg har sett.

Tar imot pasienten på en koselig, vennlig og alvor måte. hun husker hav pasienten hadde fra forrige gang. Hun tenker ikke på rutiner, men tenker hun på om hvordan pasienten blir bedre. Tillit og kommunikasjon er meget bra.

Ikke fornøyd

Har hatt Risnes som fastlege i mange år. Har kun møtt henne noen få ganger. Har møtt et antall forskjellige vikarer. Ønsker man å forholde seg til kun en lege er dette vanskelig hos Risnes. Har man valgt Risnes som fastlege fordi hun er kvinne, vil dette ønsket bli vanskelig å oppfylle, da nesten alle vikarene er menn.

Bytter nå fastlege fordi jeg vil ha en kvinnelig lege å forholde meg til. Altså en fastlege

Ikke bra!

Meget misfornøyd! Jeg har hatt denne legen i 8 år, å har kun møtt henne to ganger! Ellers så har jeg møtt på nye vikarer vær gang, å de er ikke flinke de heller..

Jeg skulle på svangerskapskontroll hos Ragnild, formen min var på bånn, jeg var svimmel og dårlig. På venterommet var det ikke nok sitteplasser så jeg måtte stå, i tilegg så var hun to timer forsinket!