Bylegen Legesenter

Telefonnummer69 30 02 2069 30 02 ...
Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Bylegen Legesenter

Veldig dårlig forståelse og oppfølging

Lege: Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty Skrevet

Denne legen anbefales IKKE. Kl 2030 fredag kveld, sendte legen meg prøvesvar fra MR og CT, og skriver følgende: det er mistanke om muskelknute i livmor og mistanke om kreft i eggstokk. Sistnevnte er alvorlig og jeg prioriterte det først. At en lege kan sende en SMS med et slikt budskap er helt uholdbart. Slike meldinger skal man ringe om.

Trygg og tilgjengelig

Lege: Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty Skrevet

Alltid hyggelig og hjelpsom, tar seg tid til pasienten. Ingen spørsmål er for dumme. Aldri lang ventetid.

Umulig å fa tak i

Lege: Ragnhild Henriette Risnes Skrevet

Hadde denne legen i 5 år, på alle mine legebesøk hadde jeg Risnes 1 gang, resten av gangene hadde jeg vikarer. Var høygravid, uten sitteplass på venterommet å venta på min tur i over 2 timer.. Risnes virker stresset og uintressert.

Meget kunnskapsrik og meget empatisk.

Lege: Ragnhild Henriette Risnes Skrevet

Hvis jeg skulle anbefale noen å bytte fastlege, ville jeg anbefalt Ragnhild Risnes. Hun har to ører og hører på pasienten, og hun søker å finne årsakene til problemer gjennom en meget god samtale. Og hun tar seg god tid til å løse problemene som pasientene har. Litt ventetid for ventende pasienter bryr hun seg lite om. Jeg kan simpelthen ikke få fullrost henne nok.

Trygg og tilgjengelig

Lege: Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty Skrevet

Snill lege, flink med barn. Han er lett tilgjengelig og alltid klar til å hjelpe en.
Hele familie er hos han og alle er fornøyde.