Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty

Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad
Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty

Middelmådig

Aldri forsinket. Alltid på plass. Flink med barn. Skriver raskt ut resepter. Men der stopper det.
Flere ting han ikke vet. Både når det gjelder krystallsyken og psykomotorisk Fysioterapi. Sistnevnte hadde han aldri hørt om. Jeg gikk med krystallsyken i flere måneder og spurte han flere ganger om det var hjelp å få. Svaret jeg fikk var at man måtte vente til det gikk over av seg selv. Etter at jeg tok affære selv, viste det seg at jeg ble frisk etter to behandlinger hos fysioterapeut. Grunnet lite kunnskap hos legen ,måtte jeg lide flere måneder.
Er det noe han ikke vet, prøver han ikke å tilegne seg nye kunnskaper heller. Virker til tider ganske likegyldig.
Han kan også si at han skal sende henvisning osv uten at det blir gjort.
Forøvrig er kontordamene så hyggelige og behjelpelige.

Flink og veldig hyggelig

Veldig hyggelig og grei legen, etter at jeg hadde vært noen ganger hos han og at han er utdannet kirurg er absolutt et stort pluss for da slipper man å vente i lange sykehuskøer om det er et enkelt inngrep man trenger. Presis og sjelden forsinket. Kan anbefale han, men man må gi han ett par legebesøk først. For han er dyktig og vet hva han snakker om og kan stille rette diagnose slik at man blir henvist til rett plass.

Dn beste legen jeg har hatt

Ghadir Al-swaty har vært min fastelege i 2 år.Han er forståelig ,flink,tilgjengelig .lett å kommunisere og hyggelig.

flink lege.

En meget behagelig og hyggelig lege, lett å forstå forklarer hva han mener, tar tak i pasientens problemer. Anbefales.

Sur og gretten

Byttet til en fastlege med flott omtale men fikk denne legen istedet da den andre sluttet. Skikkelig nedtur da han viste seg å være en monoton sur lege som ikke var spesielt interessert å finne riktig diagnose. Byttet lege ganske kvikt. Kan ikke anbefales.