Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty

Tlf: 69 30 02 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty

Middelmådig

Aldri forsinket. Alltid på plass. Flink med barn. Skriver raskt ut resepter. Men der stopper det.
Flere ting han ikke vet. Både når det gjelder krystallsyken og psykomotorisk Fysioterapi. Sistnevnte hadde han aldri hørt om. Jeg gikk med krystallsyken i flere måneder og spurte han flere ganger om det var hjelp å få. Svaret jeg fikk var at man måtte vente til det gikk over av seg selv. Etter at jeg tok affære selv, viste det seg at jeg ble frisk etter to behandlinger hos fysioterapeut. Grunnet lite kunnskap hos legen ,måtte jeg lide flere måneder.
Er det noe han ikke vet, prøver han ikke å tilegne seg nye kunnskaper heller. Virker til tider ganske likegyldig.
Han kan også si at han skal sende henvisning osv uten at det blir gjort.
Forøvrig er kontordamene så hyggelige og behjelpelige.

Flink og veldig hyggelig

Veldig hyggelig og grei legen, etter at jeg hadde vært noen ganger hos han og at han er utdannet kirurg er absolutt et stort pluss for da slipper man å vente i lange sykehuskøer om det er et enkelt inngrep man trenger. Presis og sjelden forsinket. Kan anbefale han, men man må gi han ett par legebesøk først. For han er dyktig og vet hva han snakker om og kan stille rette diagnose slik at man blir henvist til rett plass.

Dn beste legen jeg har hatt

Ghadir Al-swaty har vært min fastelege i 2 år.Han er forståelig ,flink,tilgjengelig .lett å kommunisere og hyggelig.

flink lege.

En meget behagelig og hyggelig lege, lett å forstå forklarer hva han mener, tar tak i pasientens problemer. Anbefales.

Sur og gretten

Byttet til en fastlege med flott omtale men fikk denne legen istedet da den andre sluttet. Skikkelig nedtur da han viste seg å være en monoton sur lege som ikke var spesielt interessert å finne riktig diagnose. Byttet lege ganske kvikt. Kan ikke anbefales.

Middelmådig lege

Virker ikke spesielt interessert i pasienten, heller som om det viktigste er å bli raskt ferdig. Kan være at denne legen har flere pasienter enn han burde ha, og at pengene er en for sterk motivasjonsfaktor her.

Anbefales ikke

setter seg ikke godt nok inn i problemet,,, lager en masse rot og styr som kunne vært unngått. anbefales ikke

Veldig grundig lege

Han tar forespørsler/problemer på alvor.
Er ikke redd for å si fra hvis han ikke føler han har kompetanse på ting, diskuterer gjerne tingene med sine kolleger og kommer med svar på neste time.

Er veldig flink med barna, og avvfeier ikke alt med feks, virus uten å ta prøver.
Gir heller ikke ukritisk ut antibiotika.

Henviser og følger opp svarene på disse, i motsetning til andre leger som gir deg en henvisning, også hører man ikke noe om resultatet.

Overfladisk samlebånds lege

Er effektiv når det gjelder resept ! Har dårlig forståelse når det er noe han ikke vet hva er, blir det gjerne avfeid med, virus eller en annen diffus diagnose. Føler meg ikke trygg på denne legen. Bytte er gjort

Behagelig

Han er en behagelig person og forholde seg til. Det er ikke alltid like enkelt å fortelle om problemene sine, men han inngir en slik trygghet at dette ikke blir noe problem. I tillegg faglig dyktig.

Den dåligste og sløveste legen jeg har hatt

Har ingen interesse i å lytte til pasienten. Tar ikke pasientens bekymringer på alvor men bare skyver dem vekk. Selv etter alvolig diagnose er han ikke enig. Oppterer direkte uhøflig overfor pårørende som også er i en meget vanskelig situasjon

En som vil det beste for meg.

Opptatt av hele mennesket, har tid og snakker på en måte som alle forstår. (Bruker ikke masse medisinske utrykk)
En lege som gjør at jeg føler meg vel.

meget bra

hører godt etter, grundig, høflig, ivaretagende, respekt, empatisk