Simen A Lauritzsen

1 vurdering

Siste vurderinger av Simen A Lauritzsen

Flink og forsiktig.

Tannlege: Simen Andreas Engesland Lauritzsen Skrevet

Kompetent og veldig forsiktig. Presis og rask også. Anbefales på det varmeste til alle, men særlig til folk som ikke er så glad i å gape hos doktorn.

Simen går i sin far Petter sine fotspor

Tannlege: Simen Andreas Engesland Lauritzsen Skrevet

Jeg har vært pasient hos Petter Lauritzen fra 1970-tallet. Har bare godt å si om han som person og arbeidet han utførte. Da han ble pensjonist fortsatte jeg hos hans sønn Simen. Det har jeg ikke angret på. Han er like dyktig som sin far, og det er bare en fryd å gå til tannlegen👍.

Super tannlege

Tannlege: Simen Andreas Engesland Lauritzsen Skrevet

Bare moro å gå til tannlegen for min del.
Veldig dyktig tannlege som vet med 110% hva han gjør.
Anbefales på det sterkeste:)

Anbefales!

Tannlege: Simen Andreas Engesland Lauritzsen Skrevet

Jeg byttet over til A1 klinikken og Simen Engesland Lauritzen etter anbefaling fra andre pasienter hos A1. Jeg er veldig fornøyd med de besøkene jeg har hatt der.

Jeg har kun gått til rutinesjekker foreløpig. I starten gikk jeg årlig, men forrige gang fikk jeg beskjed om at jeg har såpass bra tannhelse at han ville endre intervallet til 2. hvert år. Til stor glede hos meg selvsagt, og et tegn på at det er pasientens behov som kommer foran inntjening.

En "lett-på-hånden" tannlege som anbefales! A1 har et veldig imøtekommende personale. Grei adkomst og parkering for oss som vil kjapt inn og ut.

Anbefales!