Simen Andreas Engesland Lauritzsen

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

A1 tannlegen Prisliste
Simen A Lauritzsen Priser mangler

A1 tannlegen Telefonnummer37 02 10 9037 02 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strømsbusletta 7b 4847 Arendal
Simen A Lauritzsen
Nansetgaten 13-15 3256 Larvik
Simen Andreas Engesland Lauritzsen er tannlege i Arendal og Larvik

Siste vurderinger av Simen Andreas Engesland Lauritzsen

Kunne ikke vært mer fornøyd !

Klinikk: A1 tannlegen Skrevet

Var på et etterlengtet besøk hos Simen for verk i tann. Fikk time samme dag og fiks ferdig i løpet av kvelden.

Meget fornøyd da Simen er nøyaktig, forklarer godt underveis og hyggelig å prate med. Anbefaler Simen på det sterkeste!

Super tannlege

Klinikk: Simen A Lauritzsen Skrevet

Bare moro å gå til tannlegen for min del.
Veldig dyktig tannlege som vet med 110% hva han gjør.
Anbefales på det sterkeste:)

Flink og grundige

Klinikk: A1 tannlegen Skrevet

Flink til å forklare, grundig med undersøkelse og informasjon. Hyggelig personal! Ryddig og bra inntrykk !

Anbefales!

Klinikk: Simen A Lauritzsen Skrevet

Jeg byttet over til A1 klinikken og Simen Engesland Lauritzen etter anbefaling fra andre pasienter hos A1. Jeg er veldig fornøyd med de besøkene jeg har hatt der.

Jeg har kun gått til rutinesjekker foreløpig. I starten gikk jeg årlig, men forrige gang fikk jeg beskjed om at jeg har såpass bra tannhelse at han ville endre intervallet til 2. hvert år. Til stor glede hos meg selvsagt, og et tegn på at det er pasientens behov som kommer foran inntjening.

En "lett-på-hånden" tannlege som anbefales! A1 har et veldig imøtekommende personale. Grei adkomst og parkering for oss som vil kjapt inn og ut.

Anbefales!

Dyktig, oppmerksom og hyggelig.

Klinikk: A1 tannlegen Skrevet

Første inntrykket var at jeg ble møtt av en hyggelig betjening i skranken og at vente tiden var kort.

Tannlege Lauritzen er rolig, oppmerksom og meget behagelig. I tillegg er han lett på hånden, noe som gjorde at jeg slappet av under hele behandlingen. Tannlege Lauritzsen er også veldig dyktig i sitt fag, og det er ingen tvil om at han vet hva som er best av behandling for mitt tilfelle.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger til Tannlege Simen Lauritzsen hos A1 tannlegen i Arendal.