Sissel Helgetveit

Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Sissel Helgetveit holder til i Drammen

Siste vurderinger av Sissel Helgetveit

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Sissel Helgetveit Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske, og har dessverre levd etter tankegangen "så lenge det ikke gjør vondt, så trenger jeg ikke gå til tannlegen". Så kom den dagen for ikke så lenge siden jeg begynte å få sikkelig vondt, og jeg måtte få en akutt-time.

Etter å ha lest om mange forskjellige tannleger kom jeg over Sissel, og bestemte meg for å ringe til kontoret hennes! Det er noe det beste jeg har gjort. Jeg fikk time på dagen, hun tok seg god tid til å forklare meg hva som var problemet, hva hun holdt på med da hun undersøkte tennene og var veldig rolig hele tiden. I tillegg tok hun seg tid til en prat både før og etter undersøkelsen.

Jeg har vært der i etterkant på vanlig undersøkelse, og blir alltid tatt godt i mot med fantastisk service. Prisen er også helt grei! Sissel er en tannlege jeg absolutt kan anbefale!

Uovertruffen hyggeligste og flinkeste.

Tannlege: Sissel Helgetveit Skrevet

Jeg lette meg gjennom jungelen av tannleger før jeg endte opp på Sissel Helgtveits kontor.
Hatt tannlegeskrekk siden tørrbor pedaldrevets tid. Skole tannlgen fikk før betalt per borring så de hadde "assistenter" som holdt deg med tvang og tvinget opp munnen så tannlegen kunne borre til du kjente lukten av brent tann. Før vann kjølende og bedøvelse ble tilbudt var mange skoletannleger med på å ødelegge oss som vokste opp på 70 tallet. Derav skrekken for alle tannleger. Etter å ha truffet denne lugne og alvortagende tannlege fikk hun meg i stolen og utredet alle mine feil.
Hun er en perfekt person for sitt fag da hun LYTTER TIL OSS PASIENTER. HUN ER ENESTÅENDE. Kjempe fornøyd pasient xxx

Flink og behagelig

Tannlege: Sissel Helgetveit Skrevet

Kjempefornøyd. Jeg sliter med oppkast når jeg får ting i munnen. Hun gjør tannlegebesøket så bra det er mulig for meg. Anbefales!

Umulig å oppdrive bedre tannlege!

Tannlege: Sissel Helgetveit Skrevet

Jeg hater å gå til tannlegen, men elsker å gå til Sissel.

Hun er skånsom og lytter virkelig til pasienten.
Hun er ung og har små hender (hvilket gjør romsteringen i munnen mindre ubehagelig).

Jeg har alltid hatt angst før tannlegebesøk av mange grunner, blant annet fordi jeg ved flere anledninger har opplevd tannleger som inntrengende og dominerende.
Dette har ALDRI vært noe problem med Sissel som tannlege.

På oppfordring fra pasient forteller hun hva hun til enhver tid foretar seg i pasientens munn, hvor langt hun er kommet i borringen mm.

Hun er raus på anestesi noe som er viktig for meg.
Hun tar i liten grad initiativ til å innlede samtaler med pasient mens pasienten har munnen full av ting hvilket er et STORT pluss i min bok.

Hun setter også av noe tid til vennlig prat før og etter endt behandling.
Hun gir på ingen måte pasienten følelsen av å være en byrde som man fortest mulig skal ha ut av kontoret.

Et annet STORT pluss ved henne er at hun nesten utelukkende tilbyr seg å borre hullene man får påvist ved sjekk umiddelbart.
Dette er også svært positivt for undertegnede da jeg slipper å grue meg til en senere anledning.

Så alt i alt en fantastisk tannlege som jeg akter å ha i mange, mange år fremover.
TOMMEL OPP!