Plankebyen legesenter AS

Storgata 37 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Plankebyen legesenter AS

Grundig og tillitvekkende

Lege: Charlotte Gregersen Skrevet

Hun virker flink og grundig. Utadvent og hyggelig. Retter opp i gamle journalfeil, slik at det blir riktig. Tror hun fyller rollen godt etter Christian Reymert som også er en meget god lege.

Fantastisk lege som har hjulpet meg masse

Lege: Anette Normann Skrevet

Anette er rett og slett fantastisk! Hun har fulgt meg opp så utrolig bra i flere år. Jeg måtte dessverre bytte siden jeg flytta til Oslo, men om jeg flytter tilbake til Fredrikstad igjen, går jeg rett tilbake til Anette.
Hun er flink til å følge opp, enten det er fysisk eller mentalt, tar seg tid til å lytte, og tar deg seriøst.
Jeg er veldig takknemlig for denne legen og anbefaler henne til alle.

Trygg, kunnskapsrik, medmenneske

Lege: Anette Normann Skrevet

Dr Normann er tilgjengelig, oser av trygghet og kompetanse, tar oss på alvor og finner gode løsninger på de utfordringene vi har vært hos henne med. Hun bruker den tiden som er nødvendig, og lytter til det vi har å si.

Lytter og stiller relevante spørsmål

Lege: Jeanette Torgersen Ringstrøm Skrevet

Beste lege jeg har hatt så langt. Jeanette tar seg tid til å lytte, og hun er utrolig god til å plukke opp al relevant informasjon. Føler meg alltid godt ivaretatt og tatt på alvor.

Tilgjengeligheten er også utmerket. Ofte får man tid innenfor få dager eller en uke, også selv om det ikke haster.

Noen ganger kan man bli sittende i venterommet lengre enn planlagt, men det har jeg forståelse for. Må regne med at det innimellom kommer pasienter med alvorlige problemer som tar lengre tid enn ventet.

Lyttende og oppmerksom

Lege: Anette Normann Skrevet

Hun er alltid meget oppmerksom og lyttende når du kommer til konsultasjon. Ingen "jump to conclusions" type før man får snakket ferdig,