Plankebyen legesenter AS

Telefonnummer69 30 03 9069 30 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 37 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Plankebyen legesenter AS

Meget god service, svært dårlig tilgjengelighet

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Veldig god service. Siste gang jeg var der for en legeerklæring i forbindelse med fornyelse av førerkortet, kom jeg inn samme dag som jeg tok kontakt og det var til og med etter stengetid...
Svært dårlig tilgjengelighet. Idag har jeg forsøkt å komme i kontakt 2 ganger på telefon og i tillegg på det nye systemet "pasientsky.no", uten å lykkes. Her er det stort forbedringspotensial. Dette har ført til at jeg bytter fastlege... Dette hadde jeg ikke gjort om han var mer tilgjengelig.

Tydelig og tilstedeværende lege :)

Lege: Anette Normann Skrevet

Lyttende, forståelsesfull, tar aksjon og henviser til utredning der nødvendig. Viser interesse og tillit til meg som pasient, samt villighet til å hjelpe og ta tak.

Behagelig, tydelig og tilstede. Lett å kommunisere med :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anette Normann Skrevet

Jeg fikk god hjelp og srøtte gjennom en vanskelig utredningsperiode hvor resultatrt blei å redusere arbeidsmengdn. Arbeidsgiveren omplasserte meg noe som var vanskelig og akseptere. Sendte meg fort videre når det var behov for det.

Trygghet og tillit er grunnleggende.

Lege: Carene Loss Rian Skrevet

Carene er kunnskapsrik, grundig og tydelig. Akkurat det jeg trenger. Og hun «eier ikke fasiten», hun finner svar hun ikke har.
Dessuten er hun et godt menneske 💜💜💜

Bytter ikke Carene😊

Meget god lege

Lege: Jeanette Torgersen Ringstrøm Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt. Jeg opplever at jeg blir sett og forstått. Hun tar seg tid til meg, tar ting på alvor og får ting gjort. Kunnskapsrik og faglig dyktig. Øvrig personale er imøtekommende og veldig hyggelige.