Plankebyen legesenter AS

Storgata 37 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Plankebyen legesenter AS

Lytter og stiller relevante spørsmål

Lege: Jeanette Torgersen Ringstrøm Skrevet

Beste lege jeg har hatt så langt. Jeanette tar seg tid til å lytte, og hun er utrolig god til å plukke opp al relevant informasjon. Føler meg alltid godt ivaretatt og tatt på alvor.

Tilgjengeligheten er også utmerket. Ofte får man tid innenfor få dager eller en uke, også selv om det ikke haster.

Noen ganger kan man bli sittende i venterommet lengre enn planlagt, men det har jeg forståelse for. Må regne med at det innimellom kommer pasienter med alvorlige problemer som tar lengre tid enn ventet.

Flink og omtenksom

Lege: Geir Reppe Moe Skrevet

Føler meg trygg og ivaretatt alltid. Tar seg tid og bryr seg om pasientene. Har godt humør og humoristisk sans. Lett å snakke med om alt.

Lyttende og oppmerksom

Lege: Anette Normann Skrevet

Hun er alltid meget oppmerksom og lyttende når du kommer til konsultasjon. Ingen "jump to conclusions" type før man får snakket ferdig,

Kunnskapsrik, imøtekommende og tillitsfull

Lege: Jeanette Torgersen Ringstrøm Skrevet

Anbefaler henne sterkt! Hun er kunnskapsrik, lyttende, og tar deg alvorlig. Tilgjengeligheten er ikke hennes feil! Godt å ha noen som vet når de skal henvise, og som kan mye selv. Føler alltid at jeg får riktig diagnose og riktig hjelp.

God til å lytte

Lege: Kristian Reymert Stakkevold Skrevet

Jeg føler meg sett og tatt på alvor. Opplever at legen tar seg tid og er grundig.
Har kun god erfaring med ham.