Carene Loss Rian

Plankebyen Legesenter AS
Storgata 37 1607 Fredrikstad
Carene Loss Rian er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Carene Loss Rian

Kan ikke få en bedre lege enn carene

Jeg føler meg trygg hver gang jeg er der, hun forstår og hjelper til så langt det lar seg gjøre. Jeg har dessverre en sykdom som hun ikke får gjort så mye med. Men gjør det hun kan. Hun jobber ekstra ved siden av for å løse en sak for meg. Hun gir ikke opp.
Hun kan fint dele ting fra sitt private liv, barn osv. Når jeg er der med barna mine. Barna mine er også trygg hos Carene. Legesekretærene er så i møtekommende, alltid blide og sender alltid spørsmålet videre til carene. Og jeg får svar kort tid etter. Jeg pleier si dem snart(eller kan allerede) kjenne igjen nummeret mitt når jeg ringer. Så Plankebyen legesenter og Carene Loss Rian vil jeg varmt anbefalle dere trygt å bruke. Jeg bytter henne ikke bort.

Distré!Tar den letteste utvei.Sjelden hjelp og få

Klager om omfattende smerter men legen bagatelliserer smertene.Jeg vet hvor vondt jeg har.Ikke ho!!!

Er privilegert som har Carene som lege

Jeg har hatt Carene som fastlege siden 2001. Jeg har dessverre trengt mange legetimer siden det. Hun har alltid vært der for meg, uansett hvor vanskelig det har vært. Ringer jeg og har behov for en time, får jeg time veldig fort. Carene er en lege som jeg har veldig tillit til. Hun tar meg på alvor. Noen ganger så kan hun være litt streng, men samtidig så har nok det vært på sin plass. Carene sier selv at jeg er nok en av de mest utfordrende pasientene som hun har, men samtidig en pasient som hun liker å jobbe med og ikke kommer til å gi opp. Som hun sier, hun har troen på meg.
Carene er ærlig og gir av seg selv hver gang jeg er hos henne. Hun har alltid god tid til meg når jeg kommer. Og alltid blid og vi kan også spøke og le av ting. Dette gjør ofte besøket for meg lettere.
Jeg har vært borti mange leger, men ikke opplevd en som er så engasjert som henne. Carene passer virkelig i sitt yrke.
Jeg sitter sjeldent mer en 5-10minutter å venter på henne ut i fra klokkeslettet som jeg har fått for timen.
Kollegaene til Crarene er også helt enestående. De som jobber som legesekretærer tar meg alltid mot på en utrolig flott måte, både over tlf og når jeg kommer på legekontoret. De "slår" ofte av en prat med meg, noe jeg setter veldig pris på. Jeg føler at jeg er velkommen når jeg kommer dit og at de alle ønsker meg godt. Uansett hva det er, så dømmer ingen meg på det legekontoret, slik jeg opplever det.

Carene og legekontoret i seg selv kan på det varmeste anbefales!!!

Virker som meget profesjonelle.

Dette legesenteret, virker veldig profesjonelle og er teknisk veldig framme- Enkelt og komne i kontakt med. Og veldig opptatte av meg som pasient. Kan med glede anbefales.....

Ikke fornøyd med denne legen

Har hatt denne legen i mange år nå ogføler at jeg ikke blir tatt seriøst i det hele tatt. Har problemer med å få henvisning til spesialist og når først jeg har fått det og vært der så betviler hun hva spesialiste sa og mener at hun vet bedre. Vært 3 tilfeller nå hvor hun mener at det ikke er noe galt men alle 3 gangene har det blitt påvist det jeg selv har trodd det har vært.