Carene Loss Rian

Plankebyen Legesenter AS

Storgata 37 1607 Fredrikstad
Carene Loss Rian er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Carene Loss Rian

Distré!Tar den letteste utvei.Sjelden hjelp og få

Klager om omfattende smerter men legen bagatelliserer smertene.Jeg vet hvor vondt jeg har.Ikke ho!!!

Er privilegert som har Carene som lege

Jeg har hatt Carene som fastlege siden 2001. Jeg har dessverre trengt mange legetimer siden det. Hun har alltid vært der for meg, uansett hvor vanskelig det har vært. Ringer jeg og har behov for en time, får jeg time veldig fort. Carene er en lege som jeg har veldig tillit til. Hun tar meg på alvor. Noen ganger så kan hun være litt streng, men samtidig så har nok det vært på sin plass. Carene sier selv at jeg er nok en av de mest utfordrende pasientene som hun har, men samtidig en pasient som hun liker å jobbe med og ikke kommer til å gi opp. Som hun sier, hun har troen på meg.
Carene er ærlig og gir av seg selv hver gang jeg er hos henne. Hun har alltid god tid til meg når jeg kommer. Og alltid blid og vi kan også spøke og le av ting. Dette gjør ofte besøket for meg lettere.
Jeg har vært borti mange leger, men ikke opplevd en som er så engasjert som henne. Carene passer virkelig i sitt yrke.
Jeg sitter sjeldent mer en 5-10minutter å venter på henne ut i fra klokkeslettet som jeg har fått for timen.
Kollegaene til Crarene er også helt enestående. De som jobber som legesekretærer tar meg alltid mot på en utrolig flott måte, både over tlf og når jeg kommer på legekontoret. De "slår" ofte av en prat med meg, noe jeg setter veldig pris på. Jeg føler at jeg er velkommen når jeg kommer dit og at de alle ønsker meg godt. Uansett hva det er, så dømmer ingen meg på det legekontoret, slik jeg opplever det.

Carene og legekontoret i seg selv kan på det varmeste anbefales!!!

Virker som meget profesjonelle.

Dette legesenteret, virker veldig profesjonelle og er teknisk veldig framme- Enkelt og komne i kontakt med. Og veldig opptatte av meg som pasient. Kan med glede anbefales.....

Ikke fornøyd med denne legen

Har hatt denne legen i mange år nå ogføler at jeg ikke blir tatt seriøst i det hele tatt. Har problemer med å få henvisning til spesialist og når først jeg har fått det og vært der så betviler hun hva spesialiste sa og mener at hun vet bedre. Vært 3 tilfeller nå hvor hun mener at det ikke er noe galt men alle 3 gangene har det blitt påvist det jeg selv har trodd det har vært.

Storfornøyd

Jeg har hatt mange leger i løpet av livet, men ingen som Carene. Hun er alltid blid og imøtekommende, tar seg tid, lytter og oppleves både dyktig, profesjonell og empatisk. Vil ikke bytte henne ut for alt i verden!