Tannlegehaugen AS

Telefonnummer22 69 69 3822 69 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frydenlundgata 15 0169 Oslo
Tannlegehaugen AS holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlegehaugen AS

Kompetent og særdeles dyktig tannlege

Tannlege: Einar Bjart Haugen Skrevet

Altid møter jeg en tannlege som er velopplagt og som synes å ha tid.
Gjelder også mine "stebarn" som har mottat veldig god rådgiving, og etterfølgende behandling.
En serdeles kompetent stab på klinikken forøvrig.

God tannlege

Tannlege: Einar Bjart Haugen Skrevet

Hyggelig og dyktig tannlege. Rask og effektiv når du sitter der, gir gode råd om hva som er nødvendig av tannbehandling, samt er oppdatert med både forslag og metoder for andre problemer eller plager han oppdager at du måtte ha.
Inntrykk av at han er godt faglig oppdatert med nye metoder og utstyr.
Anbefales også spesielt til dem som ikke i utgangspunktet er glad for å dra til tannlegen.

den mest skikkelige tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Einar Bjart Haugen Skrevet

jeg har gått hos ham i snart 20 år og enda har han ikke måttet gjøre om igjen noe av det han har gjort. han har alltid det siste av utstyr og kunnskap

Svært godt fornøyd

Tannlege: Einar Bjart Haugen Skrevet

Einar har vært min tannlege i mange år. Det startet med at han kurerte meg for min smule tannlegeskrekk for mange år siden. Siden har jeg brukt ham og kan bare si at jeg er topp fornøyd. Godt oppdatert, flink og hyggelig. Jeg har anbefalt flere venner og kjente som bruker Einar. Tar du en testtime hos Einar, har du valgt tannlege til han blir pensjonist.

Beste i byen?

Tannlege: Einar Bjart Haugen Skrevet

Tannlegen Haugen er en profesjonell, erfaren og svært dyktig tannlege. Han gir deg fornuftige priser på tannbehandlingen. Smertefri er den også. Anbefales!