Colosseum Tannlege Tannlegehuset

Colosseum Tannlege Tannlegehuset holder til i Bergen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Tannlegehuset

Trygg og kompetent

Tannlege: Kjetil Kvist Skrevet

Eg har gått til Kjetil i 6 år og har kvart år fått god og effektiv behandling. Kan absolutt anbefale han vidare!

Rolig, behagelig og tålmodig.

Tannlege: Kjetil Vatne Skrevet

Har gått til Kjetil i 5 år nå fast en gang i året. Har ikke noe vondt å si om dette menneske, han har et vesen som får deg til å føle deg trygg, smiler og ler. Får det rett og slett til at det blir kjekt å gå til tannlege. Veldig omsorgsfull og spør hele veien og det går bra, eller om du vil ha en pause. Kommer ALDRI til å skifte tannlege så lenge han er her!

Verdens beste tannlege

Tannlege: Stine Bjørhovde Skrevet

Har en komplisert tannsituasjon, men alt føles mye bedre etter jeg byttet til Stine - hun er helt super!!! Hun forklarer underveis i arbeidet, sier fra hvor lenge det er igjen, gir god informasjon og kan mye, aldri noe problem med arbeidet hun gjør på tennene, aldri noe ubehag eller vondt man ikke holder ut med og hun er veldig hensynsfull og observant! Kunne ikke vært mer fornøyd!

De som jobber på kontoret for øvrig er alltid blide, hyggelige og imøtekommende. Anbefales!

Anbefaler sterkt!

Tannlege: Kjetil Kvist Skrevet

Rolig og forklarer alt som skal skje, tenker på helhet og gjør det han skal så smertefritt som det er mulig å få til:)

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Kjetil Vatne Skrevet

Kjetil er som skapt til jobben som tannlege. Han er skånsom og tålmodig, har et behagelig vesen og alltid et smil om munnen. Eneste tannlegen jeg stoler på, etter to andre tannleger gav meg angst for tannleger. Anbefales!