Stine Bjørhovde

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Stine Bjørhovde er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Stine Bjørhovde

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Meget dyktig. Forklarer underveis på en veldig god måte. Lett å snakke med og gir gode råd. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk dyktig, varm og vennlig

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Stine fremstår som meget dyktig. Alltid imøtekommende og hyggelig. Tar seg god tid å forklare hva hun skal gjøre. Man føler rolig og avslappet når man er hos henne.

Beste tannlegen i Bergen!

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Hos Stine føler man seg i utrolig trygge hender. Profesjonell, imøtekommende og utrolig omsorgsfull tannlege. Snakker underveis og forklarer godt alt hun gjør, samt sørger alltid for at man er mest mulig komfortabel i stolen. Stine er definitivt en tannlege jeg vil beholde for alltid!

Bare en fornøyelse å komme til henne.

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege.Praten går lett så lenge ikke munnen min er full av instrumenter men da prater hun.Jeg syntes hun er dyktig og tar seg tid å forklare hva hun gjør og hva som bør/skal gjøres.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannlegehuset Skrevet

Har en komplisert tannsituasjon, men alt føles mye bedre etter jeg byttet til Stine - hun er helt super!!! Hun forklarer underveis i arbeidet, sier fra hvor lenge det er igjen, gir god informasjon og kan mye, aldri noe problem med arbeidet hun gjør på tennene, aldri noe ubehag eller vondt man ikke holder ut med og hun er veldig hensynsfull og observant! Kunne ikke vært mer fornøyd!

De som jobber på kontoret for øvrig er alltid blide, hyggelige og imøtekommende. Anbefales!