Kongsten Legekontor

Spinneriveien 3 1632 Gamle Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kongsten Legekontor

Lite imponert!

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Tok celleprøve og test om kjønnssykdommer og fikk beskjed om å få svar om senest to uker. Fikk så telefon fra sekretæren innen avtalt tid og da var alle testene bra. Men så 5 uker etter legebesøket fikk jeg telefon fra legen om jeg hadde celleforandring. Oppå det fikk jeg regning i posten på 118kr for telefonsamtalen fra legen. På regningen var det beskrevet som konsultasjonstime.
Jeg anbefaler ikke legen videre til andre og føler jeg ikke kan stole eller føle meg trygg på henne.

Ikke gå hit

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

En lege som ikke tar deg på alvor overhodet.
Ber om henvisning for sønnen min, hun sier hun skal gjøre det, men gjør det ikke. Dette skjer tre ganger. Den fjerde gangen gjorde hun det. Du kan være hyggelig som bare det, men jeg er mer opptatt av at legen ikke lyver for deg. Håpløs praktisering.

Gjør en dårlig jobb

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Blir ikke tatt seriøst og føler at hun ser ned på meg. Tok flere måneder før hun endelig skrev en legeerklæring jeg ba om. Da jeg endelig fikk se legeerklæringen ble jeg sjokkert over hvor mangelfull den var. I tillegg tok hun betalt for å skrive denne erklæringen selv om jeg har frikort.

Gikk til henne og forklarte om mine problemer, og fikk beskjed om at det bare var å være mer aktiv - komme seg ut mer.

Hun gjør en dårlig jobb, tar deg ikke seriøst og er veldig treig. Når du snakker om noe personlig sitter hun bare der og ser dumt på deg.

Har gitt denne fastlegen nok sjanser, men nå orker jeg ikke det her tullet mer, så har byttet!

Useriøs Sekretar

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Legen er veldig flink men å komme gjennom elendig sekretar er ikke lett. Trist fordi hun er så grundig og faglig dyktig.

Her blir jeg

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Har byttet fastlege så ofte jeg har hatt mulighet de siste tre-årene for å finne en jeg trives med. Det har jeg endelig funnet.