Kongsten Legekontor

Tlf: 69 32 39 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Kongsten Legekontor

Beste legen

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Desidert beste legen! Vi har hele familien hos henne.

Etter vi flyttet fra Fredrikstad, så har vi ikke byttet lege. Kjører heller en drøy time (tur-retur) for kvalitetsbehandling!

Omsorgsfull fastlege

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Det føles trygt å komme til legekontoret, og både sekretær og lege er hyggelige og tar seg tid til hver pasient.
Har fått god oppfølging og mye hjelp av henne gjennom flere år.
Hvis de ikke kan svare i telefonen, ringer de alltid opp igjen. God service :)

Suveren lege

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Kan anbefale henne på det sterkeste. Bryr seg om sine pasienter og lytter.
Nb! Hvis du ikke får svar på telefon og samtalen blir avbrutt så er det ingen vits å ringe flere ganger. Sekretæren ser hvem som har ringt og ringer deg opp.

Forferdelig lege

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Så uinteressert som det går an å bli.. Ser bare dumt på meg når jeg snakker..Føler meg sett ned på og dårlig når jeg drar derifra..

Her bør rød varsellampe lyse over døra!

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Byttet til henne, fordi noen sa hun var grundig. Noe jeg ikke kan si jeg har opplevd.Hun virker uintrisert og lite behjelpelig, her må du virkelig gjøre jobben selv.Har tidligere fått konstatert forandringer i skjellet og vev, og ville bli henvist til spesialist, som ikke ble gjort enda ho sa hun hadde gjort det.Blodprøver gadd hun heller ikke ta av meg enda jeg ba om det.Når jeg fikk lungebetennelse og "medisinen" hun gav meg resept på var curamed halstabelett tok det kaka.Har nå byttet etter å gitt henne nok sjanser.