Kongsten Legekontor

Spinneriveien 11 1632 Gamle Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kongsten Legekontor

Fantastisk fastlege

Kjære Oana Fastlege og Catalin Sykepleier😃😃
Oana Fastlege og Catalin Sykeleier, dere begge to er fantastiske begge to. Oana Fastlegen hun er omsorgsfull, spør alltid: Hva kan jeg hjelpe deg med, hun er en god lytter. Kontoret ringer alltid tilbake, når jeg har ringt. Catalin Sykepleier er kjempe flink til å ta blodprøver. Oana fastlegen er veldig flink til å ringe tilbake når det det noe jeg lurer på. Oana fastlege ser deg veldig godt. Oana fastlegen og Catalin er veldig flinke til å ta vaksiner:-) Catalin Sykepleier, er veldig hyggelig, spør alltid hvordan går det med deg😃
Oana fastlege og Catalin er veldig flinke til å svare på Mail, de svart fort tilbake, eller ringer deg:-)
Oana fastlege og Catalin Sykepleier, de er kjempe snille og veldig hyggelige😃😃
Oana fastlege er den beste fastlege man kan tenke seg😃
Anbefales på det varmeste

Kunnskapsrik, imøtekommende og effektiv

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Jeg og min familie har vært pasient hos Pavel i mange år. Hun er den beste legen man kan tenke seg. Veilede godt, støtter, har god kompetanse. Vi blir alltid tatt godt og effektivt imot på telefon og på kontoret. Anbefales virkelig!

Engasjert, lyttende, kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Dr. Pavel har vært min lege i mange år, og har tatt svært godt vare på meg. Hun sørger alltid for å ha øyekontakt, lytte aktivt og stille relevante spørsmål. Jeg blir alltid fulgt opp med telefon ved prøvesvar og annet viktig. Kommer jeg ikke igjennom på telefon ved første forsøk når jeg skal bestille time el.l., så blir jeg alltid ringt tilbake etterpå. Jeg blir alltid henvist videre når det trengs, og føler meg trygg på at min helse er ivaretatt på beste måte. Hun er en virkelig flott lege. Vi er et godt team, Dr. Pavel og jeg, med min helse i fokus.
Anbefales på det varmeste!

Trygg oh kunnig

Bästa legen !
God service
Kunnig, trygg og empatisk
Hon är seriöst tar sig tid förstår problemet raskt och har stor kunskap.
En lege med stort hjärta.
Har besökt henne många gånger med olika problem och jag har ikke noe att klaga på.

Forståelsesfull

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Snill og forståelsesfull lege som tok meg på alvor, jeg fikk alltid time raskt og god oppfølging. Veldig fornøyd!

Dette er en Pluss-tjeneste.