Kongsten Legekontor

Spinneriveien 3 1632 Gamle Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kongsten Legekontor

Helt fantastisk LEGE!

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Helt fantastisk LEGE for meg og hele familien! Svært omsorgsfull lege som hører på alt du har å si. Henviser deg videre med en gang. Tar deg seriøst. Bryr seg! Kan ringe deg på en av hennes fridager. Bruker god tid. Svært PROFF!

Hyggelig lege og omsorgsfull

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Har hatt legen i 6 år og føler at jeg kan snakke fritt med henne. Hun lytter og henviser videre hvis det er nødvendig. Har hjulpet meg med det meste som jeg har ønsket hjelp til. sykepleieren er veldig rolig og flink til å ta blodprøver. Husker en gang at han tok blodprøven uten at jeg kjente stikket i huden engang og sier det fordi jeg pleier å ha store blå merker etter prøvene, men med han ingenting. Anbefaler dette legekontoret generelt.

Fantastisk fastlege

Kjære Oana Fastlege og Catalin Sykepleier😃😃
Oana Fastlege og Catalin Sykeleier, dere begge to er fantastiske begge to. Oana Fastlegen hun er omsorgsfull, spør alltid: Hva kan jeg hjelpe deg med, hun er en god lytter. Kontoret ringer alltid tilbake, når jeg har ringt. Catalin Sykepleier er kjempe flink til å ta blodprøver. Oana fastlegen er veldig flink til å ringe tilbake når det det noe jeg lurer på. Oana fastlege ser deg veldig godt. Oana fastlegen og Catalin er veldig flinke til å ta vaksiner:-) Catalin Sykepleier, er veldig hyggelig, spør alltid hvordan går det med deg😃
Oana fastlege og Catalin er veldig flinke til å svare på Mail, de svart fort tilbake, eller ringer deg:-)
Oana fastlege og Catalin Sykepleier, de er kjempe snille og veldig hyggelige😃😃
Oana fastlege er den beste fastlege man kan tenke seg😃
Anbefales på det varmeste

Kunnskapsrik, imøtekommende og effektiv

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Jeg og min familie har vært pasient hos Pavel i mange år. Hun er den beste legen man kan tenke seg. Veilede godt, støtter, har god kompetanse. Vi blir alltid tatt godt og effektivt imot på telefon og på kontoret. Anbefales virkelig!

Engasjert, lyttende, kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Dr. Pavel har vært min lege i mange år, og har tatt svært godt vare på meg. Hun sørger alltid for å ha øyekontakt, lytte aktivt og stille relevante spørsmål. Jeg blir alltid fulgt opp med telefon ved prøvesvar og annet viktig. Kommer jeg ikke igjennom på telefon ved første forsøk når jeg skal bestille time el.l., så blir jeg alltid ringt tilbake etterpå. Jeg blir alltid henvist videre når det trengs, og føler meg trygg på at min helse er ivaretatt på beste måte. Hun er en virkelig flott lege. Vi er et godt team, Dr. Pavel og jeg, med min helse i fokus.
Anbefales på det varmeste!