Kongsten Legekontor

Telefonnummer69 32 39 0069 32 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Spinneriveien 11 1632 Gamle Fredrikstad

Siste vurderinger av Kongsten Legekontor

Fantastisk god!!!

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

En lege som tar deg på alvor og som kan tinga sine. Hun er grundige, tar seg god tid og hører på hva du har og si. Henviser deg om det trengst og det går hurtig. Sykepleieren/ sekretæren er også veldig hyggelig og imøtekommende! Han er behagelig til å ta blodprøver og du får kjapt svar. Har prøvd andre leger, men denne er desidert den beste. Var der også nå som vikarlegen er der Franz Josef Anton Rau, veldig dyktig og flink han også! Anbefales på det sterkeste!!

Forferdelig lege og legesenter!

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Byttet til denne legen grunnet jeg så mange gode omtaler og ignorerte de negative. Legen er totalt ubrukelig. Sekretæren er lige så. Hadde ryggproblemer og måtte selv be om å bli henvist videre til fysio. Jeg ble sykemeldt fra jobben og hun ba meg ringe for å få en ny sykemelding. Jeg ringer og sekretæren sier hun er opptatt og ringer meg opp. Jeg ringte igjen 3t senere og han sa det samme. Så ringte hun EN gang 16.00 dagen etter (hvor jeg ikke rakk å ta den) og når jeg skulle ringe opp så kom jeg til voicemail. Til slutt så ringte jeg dagen etter og krevde få snakke med henne selvom hun var «opptatt». Da uffet han sekretæren seg grådig og sa vent litt..(så hun var ikke opptatt alikevell) jeg fikk henne på tlf og fikk sykemeldingen min. Det går en uke så får jeg regning i posten på 60kr fra legen og 50kr i giro. For en telefonsamtale på 30 sekunder. Når jeg skulle dra opp og hente denne sykemeldingen så møter jeg en stengt dør med lapp på «Vi har møte fra 12-14.00, ved øyeblikkelig hjelp kontakt legevakten.» Og dette nevnte ikke hun på telefonen. Så da ble jeg stående der å vente en hel jævla time. Etter det så måtte jeg bytte lege for dette er så ubrukelig dårlig!!

Beste legen

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Desidert beste legen! Vi har hele familien hos henne.

Etter vi flyttet fra Fredrikstad, så har vi ikke byttet lege. Kjører heller en drøy time (tur-retur) for kvalitetsbehandling!

Omsorgsfull fastlege

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Det føles trygt å komme til legekontoret, og både sekretær og lege er hyggelige og tar seg tid til hver pasient.
Har fått god oppfølging og mye hjelp av henne gjennom flere år.
Hvis de ikke kan svare i telefonen, ringer de alltid opp igjen. God service :)

Suveren lege

Lege: Oana Cristina Pavel Skrevet

Kan anbefale henne på det sterkeste. Bryr seg om sine pasienter og lytter.
Nb! Hvis du ikke får svar på telefon og samtalen blir avbrutt så er det ingen vits å ringe flere ganger. Sekretæren ser hvem som har ringt og ringer deg opp.