Oana Cristina Pavel

Tlf: 69 32 39 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Oana Cristina Pavel er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Oana Cristina Pavel

Suveren lege

Kan anbefale henne på det sterkeste. Bryr seg om sine pasienter og lytter.
Nb! Hvis du ikke får svar på telefon og samtalen blir avbrutt så er det ingen vits å ringe flere ganger. Sekretæren ser hvem som har ringt og ringer deg opp.

Forferdelig lege

Så uinteressert som det går an å bli.. Ser bare dumt på meg når jeg snakker..Føler meg sett ned på og dårlig når jeg drar derifra..

Her bør rød varsellampe lyse over døra!

Byttet til henne, fordi noen sa hun var grundig. Noe jeg ikke kan si jeg har opplevd.Hun virker uintrisert og lite behjelpelig, her må du virkelig gjøre jobben selv.Har tidligere fått konstatert forandringer i skjellet og vev, og ville bli henvist til spesialist, som ikke ble gjort enda ho sa hun hadde gjort det.Blodprøver gadd hun heller ikke ta av meg enda jeg ba om det.Når jeg fikk lungebetennelse og "medisinen" hun gav meg resept på var curamed halstabelett tok det kaka.Har nå byttet etter å gitt henne nok sjanser.

Hyggelig og flink:)

Har gått til denne hyggelige damen for svangerskapskontroller, samt har hun behandlet min lille sønn et par ganger.

Jeg opplever henne som veldig organisert og ryddig, og at hun har god oversikt over hva hun skal gjøre. Hun er en meget hyggelig dame, og ser deg inn i øynene og tar deg på alvor. Lyttende, flink med barn og tilsynelatende dyktig i sin profesjon.

Anbefales!

Lite imponert!

Tok celleprøve og test om kjønnssykdommer og fikk beskjed om å få svar om senest to uker. Fikk så telefon fra sekretæren innen avtalt tid og da var alle testene bra. Men så 5 uker etter legebesøket fikk jeg telefon fra legen om jeg hadde celleforandring. Oppå det fikk jeg regning i posten på 118kr for telefonsamtalen fra legen. På regningen var det beskrevet som konsultasjonstime.
Jeg anbefaler ikke legen videre til andre og føler jeg ikke kan stole eller føle meg trygg på henne.

Ikke gå hit

En lege som ikke tar deg på alvor overhodet.
Ber om henvisning for sønnen min, hun sier hun skal gjøre det, men gjør det ikke. Dette skjer tre ganger. Den fjerde gangen gjorde hun det. Du kan være hyggelig som bare det, men jeg er mer opptatt av at legen ikke lyver for deg. Håpløs praktisering.

Gjør en dårlig jobb

Blir ikke tatt seriøst og føler at hun ser ned på meg. Tok flere måneder før hun endelig skrev en legeerklæring jeg ba om. Da jeg endelig fikk se legeerklæringen ble jeg sjokkert over hvor mangelfull den var. I tillegg tok hun betalt for å skrive denne erklæringen selv om jeg har frikort.

Gikk til henne og forklarte om mine problemer, og fikk beskjed om at det bare var å være mer aktiv - komme seg ut mer.

Hun gjør en dårlig jobb, tar deg ikke seriøst og er veldig treig. Når du snakker om noe personlig sitter hun bare der og ser dumt på deg.

Har gitt denne fastlegen nok sjanser, men nå orker jeg ikke det her tullet mer, så har byttet!

Useriøs Sekretar

Legen er veldig flink men å komme gjennom elendig sekretar er ikke lett. Trist fordi hun er så grundig og faglig dyktig.

En flått lege:)

Både lege og kontormedarbeider er meget dyktige.
Føler å bli tatt på alvor.
Som nyinnflytter gikk jeg gjennom legelisten og fant ut at andre også anbefalte henne.
Glad jeg gjorde det,anbefales på det sterkeste.

Her blir jeg

Har byttet fastlege så ofte jeg har hatt mulighet de siste tre-årene for å finne en jeg trives med. Det har jeg endelig funnet.

Lyttende

Legen oppfattes som lyttende og faglig sterk med et behagelig og omsorgsfullt vesen. Konsultasjonene er preget av åpenhet og en varm tone. Tålmodighet i behandlingen synes også å være framtredende i betydningen at quick fix ikke er veien å gå.

Virkelig flott lege :)

Hun er forståelsesfull, tålmodig og snill.. Hun vet hva hun driver med, og det synes på hennes profesjonelle holdning. Anbefales på det sterkeste :)

Hun er omsorgsfull, spør alltid: hva kan jeg hjelpe deg med?
Hun er en god lytter.
Jeg har mange diagnoser og opplever at hun er veldig oppdatert på det meste.
Anbefales på det varmeste!

Fantastisk første møte med min nye fastlege

I dag møtte jeg Dr. Pavel for første gang etter å ha flyttet til Fredrikstad og byttet fastlege. Førsteinntrykket er udelt positivt. Jeg ble møtt av en åpen, lyttende, rolig og grundig lege som tok seg svært god tid til meg. Jeg følte meg velkommen, sett og hørt, og jeg fikk ro på meg til å kunne ta opp alt jeg hadde på hjertet.

Opplever at legen ser helheten,er dyktig og rolig.Anbefalles på det sterkeste.

Kjempe fornøyd

Tok seg tid og viste genuin interesse.
Kort ventetid.

Det eneste de mangler er en lekekrok :-)

Kan anbefales på det sterkeste!

annbefales på det varmeste

en veldig koslig lege som tar seg god tid,og både ser deg og hører på deg.

En lege som ser deg

Å overta legepraksis etter Schumann Andersen er som å hoppe etter Wirkola. Men min nye fastlege vil klare det. Ønsker deg lykke til.