Oana Cristina Pavel

Spinneriveien 11 1632 Gamle Fredrikstad
Oana Cristina Pavel er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Oana Cristina Pavel

Ikke gå hit

En lege som ikke tar deg på alvor overhodet.
Ber om henvisning for sønnen min, hun sier hun skal gjøre det, men gjør det ikke. Dette skjer tre ganger. Den fjerde gangen gjorde hun det. Du kan være hyggelig som bare det, men jeg er mer opptatt av at legen ikke lyver for deg. Håpløs praktisering.

Gjør en dårlig jobb

Blir ikke tatt seriøst og føler at hun ser ned på meg. Tok flere måneder før hun endelig skrev en legeerklæring jeg ba om. Da jeg endelig fikk se legeerklæringen ble jeg sjokkert over hvor mangelfull den var. I tillegg tok hun betalt for å skrive denne erklæringen selv om jeg har frikort.

Gikk til henne og forklarte om mine problemer, og fikk beskjed om at det bare var å være mer aktiv - komme seg ut mer.

Hun gjør en dårlig jobb, tar deg ikke seriøst og er veldig treig. Når du snakker om noe personlig sitter hun bare der og ser dumt på deg.

Har gitt denne fastlegen nok sjanser, men nå orker jeg ikke det her tullet mer, så har byttet!

Useriøs Sekretar

Legen er veldig flink men å komme gjennom elendig sekretar er ikke lett. Trist fordi hun er så grundig og faglig dyktig.

En flått lege:)

Både lege og kontormedarbeider er meget dyktige.
Føler å bli tatt på alvor.
Som nyinnflytter gikk jeg gjennom legelisten og fant ut at andre også anbefalte henne.
Glad jeg gjorde det,anbefales på det sterkeste.

Her blir jeg

Har byttet fastlege så ofte jeg har hatt mulighet de siste tre-årene for å finne en jeg trives med. Det har jeg endelig funnet.