Oana Cristina Pavel

Kongsten Legekontor
Spinneriveien 11 1632 Gamle Fredrikstad
Oana Cristina Pavel er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Oana Cristina Pavel

Her bør rød varsellampe lyse over døra!

Byttet til henne, fordi noen sa hun var grundig. Noe jeg ikke kan si jeg har opplevd.Hun virker uintrisert og lite behjelpelig, her må du virkelig gjøre jobben selv.Har tidligere fått konstatert forandringer i skjellet og vev, og ville bli henvist til spesialist, som ikke ble gjort enda ho sa hun hadde gjort det.Blodprøver gadd hun heller ikke ta av meg enda jeg ba om det.Når jeg fikk lungebetennelse og "medisinen" hun gav meg resept på var curamed halstabelett tok det kaka.Har nå byttet etter å gitt henne nok sjanser.

Hyggelig og flink:)

Har gått til denne hyggelige damen for svangerskapskontroller, samt har hun behandlet min lille sønn et par ganger.

Jeg opplever henne som veldig organisert og ryddig, og at hun har god oversikt over hva hun skal gjøre. Hun er en meget hyggelig dame, og ser deg inn i øynene og tar deg på alvor. Lyttende, flink med barn og tilsynelatende dyktig i sin profesjon.

Anbefales!

Lite imponert!

Tok celleprøve og test om kjønnssykdommer og fikk beskjed om å få svar om senest to uker. Fikk så telefon fra sekretæren innen avtalt tid og da var alle testene bra. Men så 5 uker etter legebesøket fikk jeg telefon fra legen om jeg hadde celleforandring. Oppå det fikk jeg regning i posten på 118kr for telefonsamtalen fra legen. På regningen var det beskrevet som konsultasjonstime.
Jeg anbefaler ikke legen videre til andre og føler jeg ikke kan stole eller føle meg trygg på henne.

Ikke gå hit

En lege som ikke tar deg på alvor overhodet.
Ber om henvisning for sønnen min, hun sier hun skal gjøre det, men gjør det ikke. Dette skjer tre ganger. Den fjerde gangen gjorde hun det. Du kan være hyggelig som bare det, men jeg er mer opptatt av at legen ikke lyver for deg. Håpløs praktisering.

Gjør en dårlig jobb

Blir ikke tatt seriøst og føler at hun ser ned på meg. Tok flere måneder før hun endelig skrev en legeerklæring jeg ba om. Da jeg endelig fikk se legeerklæringen ble jeg sjokkert over hvor mangelfull den var. I tillegg tok hun betalt for å skrive denne erklæringen selv om jeg har frikort.

Gikk til henne og forklarte om mine problemer, og fikk beskjed om at det bare var å være mer aktiv - komme seg ut mer.

Hun gjør en dårlig jobb, tar deg ikke seriøst og er veldig treig. Når du snakker om noe personlig sitter hun bare der og ser dumt på deg.

Har gitt denne fastlegen nok sjanser, men nå orker jeg ikke det her tullet mer, så har byttet!