Oana Cristina Pavel

Kongsten Legekontor

Autorisasjon (2011)

Ingen på venteliste

Kongsten Legekontor Telefonnummer69 32 39 0069 32 39 ...
Spinneriveien 11 1632 Gamle Fredrikstad
Oana Cristina Pavel er en av 73 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Oana Cristina Pavel

Dårlig uinterresert i pasienten

Utligjennelig, grov, vanskelig å forstå og altid på ferie. Er meget uinterresert i pasienten og til tider kan vare hissig, lite kunnskap i faget sitt

Meget bra

Har god tid for meg som pasient ringer tilbake når feks prøver som tatt timebestilling veldig OK de ringer alltid tilbake stort og luftig venterom parkering og lett og prate med virker som en dyktig doktor

Christina er helt unik & skaper trygghet med sin nydelige tålmodighet & ro. Utreder & følger meg opp som pasient ,i min kronisk dårlige helsetilstand . Helsesekretæren er alltid hjelpsom & vennlig . De er ett fantastisk Team med pasienten i fokus. Beste valg av lege , rørende gode mennesker . Anbefales dere alle

Lite engasjert og ekstremt dårlig oppfølgning

Første møte her er med en arrogant og grinete legesekretær. Avtaler blir ikke fulgt opp, de er vanskelige å få tak i, gir ut uriktig informasjon og er generelt trege. Legen virker uengasjert og lite interessert. Da jeg forrige time ble slått hardt i korsryggen med knyttenever toppet det seg, og jeg har nå byttet lege.

Kunne ikke funnet en bedre lege enn henne. Første møte med henne var helt utrolig, hun hadde lest godt gjennom journalen føre jeg kom, så jeg slapp og fortelle ..Hun tar deg på alvor og hensvisee videre når hun er i minste tvil. Kommer ikke til og bytte lege. Både hun og mannen er fine folk😊