Tannlegene Danielsen og Dingsør DA

Tannlegene Danielsen og Dingsør DA holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene Danielsen og Dingsør DA

Veldig fornøyd

Tannlege: Unn-Mari Lunde Skrevet

Min forrige tannlege siden 2015 har flyttet, så jeg har nå fått Unn-Mari Lunde som ny tannlege.

Jeg hadde min første time hos henne i dag, og er veldig fornøyd med timen. Hadde en del tannsten og misfarging, som hun gjorde en veldig bra jobb med å fjerne. Hun fortalte underveis hva hun gjorde, og hadde også tid til en liten prat etter at timen var over.

Flink og forklarende

Tannlege: Rezarta Salijaj Svensson Skrevet

Hun er dyktig i jobben, ikke hardhendt, og er flink til å forklare underveis hva som skjer. Bedside manners er gode, så man føler seg godt ivaretatt her.

Anbefales

Tannlege: Gyri Merete Henriksen Dingsør Skrevet

Tar deg på alvor, forklarer og gir deg forståelse i ting hun gjør eller vurderer å gjøre (altså, hun undervurderer deg ikke). Veldig hyggelig og virker veldig trygg i faget og er dyktig. Pris syns jeg alltid er dyrt når man går til tannlegen, også her, men jeg har ikke så mye å sammenlikne med, så skal ikke uttale meg så bastant om hvordan prisen er her ifht andre steder. Alt i alt: Anbefales:)

Anbefaler henne sterkt!

Tannlege: Lene Margrethe Danielsen Skrevet

Jeg er ikke glad i å gå til tannlegen, men jeg har aldri tidligere opplevd å "glemme" at jeg sitter i stolen. Hun er faglig dyktig, forklarer greit og på en forståelig måte det som må gjøres, og er lett å snakke med. Jeg håper jeg aldri vil trenge å bytte tannlege - Lene Danielsen er topp!

Hjelpsom og flink

Tannlege: Gyri Merete Henriksen Dingsør Skrevet

Etter ca 4 år med Gyri som min tannlege er jeg svært fornøyd med hennes hjelp. Enten det er små eller større ting, så blir det ordentlig og hyggelig håndtert. Anbefales på det sterkeste.