Tannlegene Danielsen og Dingsør DA

Telefonnummer22 69 44 0022 69 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 64 A 0364 Oslo
Tannlegene Danielsen og Dingsør DA holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Danielsen og Dingsør DA

Dyktig og empatisk

Tannlege: Lene Margrethe Danielsen Skrevet

Lene kan anbefales på det varmeste, hun er svært dyktig, empatisk og ikke minst fleksibel i forhold til timer. Jeg kommer aldri til å bytte tannlege!!

Fantastiskk!

Tannlege: Hilde Randbo Halvorsen Skrevet

Er så glad for at jeg har funnet henne som tannlege. Hun tar virkelig pasienten på alvor, er forsiktig og grundig. Hele teamet er fantastisk flinke og varme mennesker.

Utrolig flink!

Tannlege: Hilde Randbo Halvorsen Skrevet

Hilde er er meget behagelig og flink tannlege. Hun er grundig, rolig og opptatt av pasientens velvære. Hun forklarer hva hun gjør og hvorfor det er nødvendig. Ingenting negativt å kommentere. Jeg har heller aldri venta lenge på venterommet. Egner seg for de med tannlegeskrekk og barn. Prismessig finnes det rimeligere tannleger i Oslo, men det er verdt et par kroner ekstra for så gode tannleger. Det er ikke veldig dyrt heller. Du kan i tillegg få prisoverslag før de starter behandling.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Gyri Merete Henriksen Dingsør Skrevet

Jeg er så glad jeg har funnet denne tannlegen. Utrolig hyggelig, svært oppdatert og engasjert i faget og trolig noen av de beste prisene i Oslo. Tannlegekontoret er ikke kjempefancy, men det er nå heller ikke det jeg vil betale for. Det har hendt at tannlegeassistentene har rotet litt med tider, hvis jeg skal være kritisk, men den fantastisk gode behandlingen man får veier opp for det 100 %. Velg tannlege Dingsør hvis du vil ha en tannlege som holder seg oppdatert på nye behandlingsmetoder, gir deg helt ærlige tilbakemeldinger, gir smertefri behandling og, for min del, overrasker positivt når man skal betale.

Dyktig og rolig

Tannlege: Hilde Randbo Halvorsen Skrevet

Jeg har brukt Hilde i flere år og er veldig fornøyd. Spesielt er jeg fornøyd med at hun ikke ivrer etter å "borre det som borres kan", men at hun hele tiden vurderer opp mot bildene fra året før, og sier "dette kan være et begynnende hull, men det venter vi med, det er ingen fare ennå, og det kan hende at det stabiliserer seg på dette nivået og da trenger vi ikke gjøre noe med det". Jeg går til årlig kontroll, og har også opplevd å få god akutt hjelp ved behov for det.

Hilde er også veldig rolig og trygg, og demper den ubehagelige siden ved å gå til tannlegen (selv om jeg ikke har tannlegeskrekk så er det jo heller ikke noe jeg gleder meg masse til).