Tannlegene Eithun

Tannlegene Eithun holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene Eithun

Best of the best :-)

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Har gått til denne tannlegen i snart 30 år! Det sier vel sitt :-) ? Super flink og behagelig. Føler meg alltid trygg og opplever aldri at noe er vondt. På 30 år har jeg aldri gruet meg til å gå til tannlegen :-) ! Tusen takk :-) !

Fantastisk tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og ble henvist til han av en venn, Han er veldig dyktig og rolig, og har gjort en fantastisk jobb. Min tannlegeskrekk er borte.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Flink til å forklare hva som er galt, hvlike behandlings alternativer som finnes, og hvor mye de koster. Og er det noe akutt, så finner han tid til så på det.

Aldri noen problemer med arbeidet han har gjort, og man føler seg trygg i tannlegestolen hans.

Super tannlege!

Tannlege: Karen Bergitte Harsten Eithun Skrevet

Karen er en utrolig hyggelig og imøtekommende tannlege som ikke bare er flink i jobben sin, men som også er i stand til å skape en atmosfære som gjør at man føler seg trygg og komfortabel.
Hun tar seg tid til å informere, forklare selve behandlingen og gi råd.
Veldig presis og jeg har aldri opplevd å måtte vente.

Jeg er superfornøyd og anbefaler på det sterkeste!

Absolutt den beste tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Har gått til tannlege Lars Euthun i mer enn 7 år og kan absolutt anbefale han på det sterkeste.
Tar seg tid til å lytte til problemer og kommer med gode råd og utfører behandlinger på en. veldig profesjonell måte.
Prisen er heller ikke så verst.
Ja, jeg har hatt tannlegeskrekk med de har jeg ikke nå lenger. Går til en og samme tannlege som jeg vet jeg kan stole på.