Lars Halvard Eithun

Lars Halvard Eithun er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Halvard Eithun

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og ble henvist til han av en venn, Han er veldig dyktig og rolig, og har gjort en fantastisk jobb. Min tannlegeskrekk er borte.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Flink til å forklare hva som er galt, hvlike behandlings alternativer som finnes, og hvor mye de koster. Og er det noe akutt, så finner han tid til så på det.

Aldri noen problemer med arbeidet han har gjort, og man føler seg trygg i tannlegestolen hans.

Absolutt den beste tannlege

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Har gått til tannlege Lars Euthun i mer enn 7 år og kan absolutt anbefale han på det sterkeste.
Tar seg tid til å lytte til problemer og kommer med gode råd og utfører behandlinger på en. veldig profesjonell måte.
Prisen er heller ikke så verst.
Ja, jeg har hatt tannlegeskrekk med de har jeg ikke nå lenger. Går til en og samme tannlege som jeg vet jeg kan stole på.

Hyggelig besøk hos Lars Eithun

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Jeg var tidligere hos tannlege Langlo, og ble overført til Lars Eithun da Langlo gikk i pensjon. Jeg har alltid vært fornøyd med Lars Eithun. Han er en behagelig tannlege, og gir litt ekstra service hvis det er noe spesielt som har skjedd. Jeg kan anbefale ham for andre.

Anbefales!

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Dyktig og veldig hyggelig tannlege med gode priser. Lars Eithun har en veldig behagelig væremåte og en skånsom måte å behandle pasienter på. Så om du pleier å grue deg litt til tannlegetimer, tror jeg du vil bli positivt overrasket etter en time hos han. Alltid hyggelige og hjelpsomme ansatte på telefon også.

Kjempeflink tannlege

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Lars er hyggelig, morsom, rolig og flink.
Flotte lokaler, nytt utstyr og hyggelige assistenter.
Jeg kommer ikke til å bytte!