Lars Halvard Eithun

Tannlegene Eithun

1981

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tannlegene Eithun Prisliste

Lars Halvard Eithun er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Halvard Eithun

Best of the best :-)

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Har gått til denne tannlegen i snart 30 år! Det sier vel sitt :-) ? Super flink og behagelig. Føler meg alltid trygg og opplever aldri at noe er vondt. På 30 år har jeg aldri gruet meg til å gå til tannlegen :-) ! Tusen takk :-) !

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Jeg har brukt tannlege Lars Eithun siden han startet sin praksis. Det har jeg aldri angret på. Han er en svært dyktig og behagelig tannlege. Håper han fortsetter i mange år ennå.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og ble henvist til han av en venn, Han er veldig dyktig og rolig, og har gjort en fantastisk jobb. Min tannlegeskrekk er borte.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Flink til å forklare hva som er galt, hvlike behandlings alternativer som finnes, og hvor mye de koster. Og er det noe akutt, så finner han tid til så på det.

Aldri noen problemer med arbeidet han har gjort, og man føler seg trygg i tannlegestolen hans.

Absolutt den beste tannlege

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Har gått til tannlege Lars Euthun i mer enn 7 år og kan absolutt anbefale han på det sterkeste.
Tar seg tid til å lytte til problemer og kommer med gode råd og utfører behandlinger på en. veldig profesjonell måte.
Prisen er heller ikke så verst.
Ja, jeg har hatt tannlegeskrekk med de har jeg ikke nå lenger. Går til en og samme tannlege som jeg vet jeg kan stole på.