Tannlegene Eithun

Parkveien 60 0254 Oslo
Tannlegene Eithun holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene Eithun

Bedre tannlege går det ikke an å få

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Jeg har brukt Lars i svært mange år. Bedre tannlege går det ikke an å få. Han har et svært behagelig vesen og dyktig i den jobben han gjør.
I forhold til mange andre tannleger er han ikke urimelig når det gjelder pris.

Topp tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Har vært fast hos ham i 20 år og alltid vært fornøyd. Kan trygt anbefale ham til personer med tannlegeskrekk også

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Karen Bergitte Harsten Eithun Skrevet

Jeg har hatt Karen som tannlege i 24 år og kommer til å fortsette med det så lenge det er mulig. Hun er flink, oppmerksom og tålmodig, og i tillegg har hun et varmt og vennlig vesen. Man føler seg trygg og ivaretatt, og det er nesten så man gleder seg til å gå til tannlegen!

Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Karen Bergitte Harsten Eithun Skrevet

Dette er en familietannlege over minst 4 generasjoner på vår side og det er det en grunn til. Jeg og min mor fortsatte når faren (min mormor gikk til han) til Karen gikk i pensjon, og datteren min går også til Karen. Hun er så tålmodig, og har hjulpet meg utover det hun har trengt å gjøre. Jeg er så takknemlig for henne. Jeg er aldri nervøs når jeg setter meg i stolen hennes, for det er en god og rolig energi og atmosfære i behandlingsrommet. Hun kommer alltid til å være min tannlege, så lenge hun er tannlege🌹Hennes medarbeidere er også veldig behjelpelig, hyggelige og alltid blide 😊 Det er alltid ryddig, rent og pent der, også toalettene og venterommet. Jeg får alltid svar når jeg ringer, og hjelp med spørmålene mine.

Meget flink tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Lars er veldig forsiktig og nøyaktig i sitt arbeid. Har ikke opplevet noe smertefullt på alle de år jeg har benyttet han. Topp klasse og greie priser.