Tannlegene Eithun

Telefonnummer22 44 41 4422 44 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Parkveien 60 0254 Oslo
Tannlegene Eithun holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene Eithun

Fantastisk tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og ble henvist til han av en venn, Han er veldig dyktig og rolig, og har gjort en fantastisk jobb. Min tannlegeskrekk er borte.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Flink til å forklare hva som er galt, hvlike behandlings alternativer som finnes, og hvor mye de koster. Og er det noe akutt, så finner han tid til så på det.

Aldri noen problemer med arbeidet han har gjort, og man føler seg trygg i tannlegestolen hans.

Super tannlege!

Tannlege: Karen Bergitte Harsten Eithun Skrevet

Karen er en utrolig hyggelig og imøtekommende tannlege som ikke bare er flink i jobben sin, men som også er i stand til å skape en atmosfære som gjør at man føler seg trygg og komfortabel.
Hun tar seg tid til å informere, forklare selve behandlingen og gi råd.
Veldig presis og jeg har aldri opplevd å måtte vente.

Jeg er superfornøyd og anbefaler på det sterkeste!

Absolutt den beste tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Har gått til tannlege Lars Euthun i mer enn 7 år og kan absolutt anbefale han på det sterkeste.
Tar seg tid til å lytte til problemer og kommer med gode råd og utfører behandlinger på en. veldig profesjonell måte.
Prisen er heller ikke så verst.
Ja, jeg har hatt tannlegeskrekk med de har jeg ikke nå lenger. Går til en og samme tannlege som jeg vet jeg kan stole på.

Hyggelig besøk hos Lars Eithun

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Jeg var tidligere hos tannlege Langlo, og ble overført til Lars Eithun da Langlo gikk i pensjon. Jeg har alltid vært fornøyd med Lars Eithun. Han er en behagelig tannlege, og gir litt ekstra service hvis det er noe spesielt som har skjedd. Jeg kan anbefale ham for andre.