Tannlegene Eithun

Parkveien 60 0254 Oslo
Tannlegene Eithun holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Eithun

Bedre tannlege finnes ikke

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Har benyttet meg av Lars siden han startet praksis. det har jeg aldrig angret på. Han et rolig og behagelig vesen. Faglig dyktig og fornuftige priser.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Karen Bergitte Harsten Eithun Skrevet

Dette er en familietannlege over minst 4 generasjoner på vår side og det er det en grunn til. Jeg og min mor fortsatte når faren (min mormor gikk til han) til Karen gikk i pensjon, og datteren min går også til Karen. Hun er så tålmodig, og har hjulpet meg utover det hun har trengt å gjøre. Jeg er så takknemlig for henne. Jeg er aldri nervøs når jeg setter meg i stolen hennes, for det er en god og rolig energi og atmosfære i behandlingsrommet. Hun kommer alltid til å være min tannlege, så lenge hun er tannlege🌹Hennes medarbeidere er også veldig behjelpelig, hyggelige og alltid blide 😊 Det er alltid ryddig, rent og pent der, også toalettene og venterommet. Jeg får alltid svar når jeg ringer, og hjelp med spørmålene mine.

Meget flink tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Lars er veldig forsiktig og nøyaktig i sitt arbeid. Har ikke opplevet noe smertefullt på alle de år jeg har benyttet han. Topp klasse og greie priser.

Best of the best :-)

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Har gått til denne tannlegen i snart 30 år! Det sier vel sitt :-) ? Super flink og behagelig. Føler meg alltid trygg og opplever aldri at noe er vondt. På 30 år har jeg aldri gruet meg til å gå til tannlegen :-) ! Tusen takk :-) !

Fantastisk tannlege

Tannlege: Lars Halvard Eithun Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og ble henvist til han av en venn, Han er veldig dyktig og rolig, og har gjort en fantastisk jobb. Min tannlegeskrekk er borte.