Karen Bergitte Harsten Eithun

Karen Bergitte Harsten Eithun er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Karen Bergitte Harsten Eithun

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Jeg har hatt Karen som tannlege i 24 år og kommer til å fortsette med det så lenge det er mulig. Hun er flink, oppmerksom og tålmodig, og i tillegg har hun et varmt og vennlig vesen. Man føler seg trygg og ivaretatt, og det er nesten så man gleder seg til å gå til tannlegen!

Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Dette er en familietannlege over minst 4 generasjoner på vår side og det er det en grunn til. Jeg og min mor fortsatte når faren (min mormor gikk til han) til Karen gikk i pensjon, og datteren min går også til Karen. Hun er så tålmodig, og har hjulpet meg utover det hun har trengt å gjøre. Jeg er så takknemlig for henne. Jeg er aldri nervøs når jeg setter meg i stolen hennes, for det er en god og rolig energi og atmosfære i behandlingsrommet. Hun kommer alltid til å være min tannlege, så lenge hun er tannlege🌹Hennes medarbeidere er også veldig behjelpelig, hyggelige og alltid blide 😊 Det er alltid ryddig, rent og pent der, også toalettene og venterommet. Jeg får alltid svar når jeg ringer, og hjelp med spørmålene mine.

Super tannlege!

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Karen er en utrolig hyggelig og imøtekommende tannlege som ikke bare er flink i jobben sin, men som også er i stand til å skape en atmosfære som gjør at man føler seg trygg og komfortabel.
Hun tar seg tid til å informere, forklare selve behandlingen og gi råd.
Veldig presis og jeg har aldri opplevd å måtte vente.

Jeg er superfornøyd og anbefaler på det sterkeste!

Beste tannlege

Klinikk: Tannlegene Eithun Skrevet

Gått hos henne i mange år. Alltid god service, hyggelig og moderne. Kan anbefales. Ikke er de veldig dyre heller.