Dine Tannleger

Dine Tannleger holder til i Drammen

Siste vurderinger av Dine Tannleger

Dyktig og proffesjonell

Tannlege: Anita Iren Bergem Nygaard Skrevet

Utfører tannbehandling som egner seg for de med odontofobi (tannlegeskrekk).

Suverèn tannlege.

Tannlege: Jens Fredrik Nygaard Skrevet

Både jeg og min kone har hatt Jens Fredrik Nygaard som tannlege i over 25 år.
Han er faglig meget dyktig, og alltid oppdatert med den siste teknologi og utstyr.
Vi har aldri hatt problemer med vår tannhelse under alle disse årene som vi har gått til kontroll og behandling. Hyggelig atmosfære, omtenksomhet og alltid tid til en liten prat er det også.

Dyktig

Tannlege: Jens Fredrik Nygaard Skrevet

Man føler seg trygg og ivaretatt hos Nygaard. Han er rolig og alminnelig i væremåten, faglig dyktig og seriøs. Han er god på å forklare på en enkel måte og det kommer ingen "overraskelser". Anbefales!

Dyktig håndverkersmester!

Tannlege: Anita Iren Bergem Nygaard Skrevet

Anita tar seg tid til å fikse det som er problemet. Det beste av alt er at hun er skånsom og dyktig håndverker! Det kreves skills for å gjøre en god jobb - og få tannleger er i dag gode håndverkere. Hun er også utrolig dyktig til å sette bedøvelse! Digitalt røntgen har dem også.

Hun diller heller ikke med alt mulig annet hun trolig også kunne tatt betaling for. (For jeg begynner å bli en forfallen mann i 40-åra med en aldrende munn, hus og barn - Prioritering av reparasjoner er derfor viktig for meg).

Veldig god tannlege

Tannlege: Jens Fredrik Nygaard Skrevet

Tannlege Jens Fredrik Nygaard ved Tannlegene Nygaard, har spesialisert seg i behandling av pasienter med tannlegeskrekk, og har en egen evne til å få deg til å slappe av i stolen når du kommer inn til ham.
Han er en kløpper på å sette bedøvelse, som regel merker du ingenting før sprøyta er ute av munnen igjen og du begynner å lure på om han i det hele tatt satte noen bedøvelse, før du kjenner at munnen begynner å føles nummen.
Han er fantastisk flink i sitt fag og gjør alltid det lille ekstra som gjør at du føler deg godt ivaretatt, trygg og sikker på at du har fått den beste behandling.
Han er genuint interessert i hvordan du har det, og hvordan tannhelsen blir påvirket av helsetilstanden din.
Prisnivået er også svært gunstig, og øvrig personell er alltid veldig hyggelige, småprater når de har tid, og interessert i å hjelpe.