Tannlegene Rustad AS

Kongegata 31 3256 Larvik
Tannlegene Rustad AS holder til i Larvik

Siste vurderinger av Tannlegene Rustad AS

Finnes ikke bedre tannlege enn dette!

Tannlege: Line Rustad Skrevet

Tannlegeskrekken ble borte etter første time.Utrolig profesjonell, dyktig og omsorgsfull. Anbefales på det sterkeste.

Flink med STOR F

Tannlege: Liv Bente Rustad Skrevet

Hvis du har tannlegeskrekk...ikke noe problem denne hyggelige dama gjør at jeg hvert flink og gå til kontroll 1 gang i året de siste 14 åra :)

Blir ikke hørt.

Tannlege: Trond Rustad Skrevet

Trond er en super tannlege, og jeg ble kvitt tannlegeskrekk etter jeg starta hos han.
Har flere ganger hatt time og blitt satt på andre tannleger når jeg kommer. Har sagt ifra flere ganger at det er viktig for meg å ha han, og vil heller vente til han har tid, men det tas ikke så nøye. Når jeg sier fra igjen og igjen blir jeg avspist med at jeg må skjønne at han har mange pasienter. Tenker da at han heller får si det før jeg kommer så får jeg heller vente. Føler meg dum når de ruller med øynene og sier " ja men det må du bare det ".

Hyggelig og forsiktig

Tannlege: Line Rustad Skrevet

Blir fort litt skeptisk når helsepersonellet som skal fikse meg er yngre enn meg selv... :) Men Line er kjempeflink og forsiktig, og forteller hele tiden hva hun gjør. Også flink til å vise biler og forklare. Beste tannlegen jeg har hatt!

Veldig bra

Tannlege: Trond Rustad Skrevet

Veldig fornøyd, Trond er en flink og rolig tannlege. Kan absolutt anbefale han :-) God service og man føler seg trygg :-)