Trond Rustad

Kongegata 31 3256 Larvik

Siste vurderinger av Trond Rustad

Blir ikke hørt.

Klinikk: Tannlegene Rustad AS Skrevet

Trond er en super tannlege, og jeg ble kvitt tannlegeskrekk etter jeg starta hos han.
Har flere ganger hatt time og blitt satt på andre tannleger når jeg kommer. Har sagt ifra flere ganger at det er viktig for meg å ha han, og vil heller vente til han har tid, men det tas ikke så nøye. Når jeg sier fra igjen og igjen blir jeg avspist med at jeg må skjønne at han har mange pasienter. Tenker da at han heller får si det før jeg kommer så får jeg heller vente. Føler meg dum når de ruller med øynene og sier " ja men det må du bare det ".

Veldig bra

Klinikk: Tannlegene Rustad AS Skrevet

Veldig fornøyd, Trond er en flink og rolig tannlege. Kan absolutt anbefale han :-) God service og man føler seg trygg :-)

Den beste tannlegen jeg noensinne har hatt

Klinikk: Tannlegene Rustad AS Skrevet

Pga sykdom har jeg til tider vært mye hos tannlegen. Behandingen og resultatet kunne ikke vært bedre.

Tannlegeskrekken min er nesten kurert!

Klinikk: Tannlegene Rustad AS Skrevet

Oppsøkte Trond da jeg måtte ha tannlegehjelp. Gruet meg helt enormt i forkant, men det var faktisk ubegrunnet. Trond fortalte hva han gjorde hele veien og var ekstra forsiktig ettersom jeg var så nervøs. Flink tannlege og grei pris. Anbefales !!

Tryggheten selv

Klinikk: Tannlegene Rustad AS Skrevet

Har bare godt å si, etter mer enn 20 år som pasient. I hans stol føler man seg trygg. Spesielt vil jeg framheve at Trond kommuniserer veldig godt. Man vet alltid hva han holder på med. Han lytter og husker. Det virker også som han alltid er oppdatert faglig.