Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS

Telefonnummer23 26 51 0023 26 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bergrådveien 13 0873 Oslo
Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS

I trygge hender

Tannlege: Leik Røhr-Staff Skrevet

Jeg jobber selv som tannlege og benytter Leik som min tannlege. TRor det sier det meste.

Leik er empatisk, forsiktig og kvalitetsbevisst. Dette gjenspeiler seg også i arbeidet han leverer.

Kjempeflink og nøye

Tannlege: Espen Gullien Skrevet

Arbeide og resultatet er bra, men prisen er høy. Har også opplevd å måtte betale for røngtenbilder som ikke har vært bra nok. Altså feil gjennomført av tannlegen. Er dette riktig?

Hos Krossholm er du i gode hender

Tannlege: Per-Trygve Krossholm Skrevet

Jeg har blandet annet gjennomgått implantatbehendling (kunstige tenner på skruer i kjevebenet) hos Krossholm og er superfornøyd på alle måter. Han forklarer godt og grundig både før under og etter behandling.

Min faste tannlege gjennom mange år

Tannlege: Anne Lise Helsingen Skrevet

Med Anne Lises Helsingens hjelp har min tannkjøtt lidelse vært holdt i sjekk gjennom flere 10 år. Hun er profesjonell, hyggelig og troverdig. Jeg bytter ikke frivillig.

Profesjonell, behagelig, dyktig

Tannlege: Marius Bunes Skrevet

Min vanlige tannlege sendte meg til Marius da en jeksel skulle rotfylles.
En utrolig dyktig tannlege -både yrkesmessig og i måten å takle meg som pasient. Nervøs som jeg var, satte jeg meg ned med vondt i magen og skjelvende hender, men timen i stolen ble en avslappende og behagelig opplevelse.
Underveis fikk jeg forklart hva han gjorde -og hvorfor.

Marius Bunæs får mine beste anbefalinger.