Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS

Bergrådveien 13 0873 Oslo
Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Per-Trygve Krossholm Skrevet

For mange år siden begynte jeg hos Per Trygve Krossholm. Det var lite fluortannkrem i min barndom, og tanngarden var der etter. En drømmepasient, men med lett tannlegeskrekk. Skjønte fort at jeg hadde funnet min tannlege, rolig, metodisk, hyggelig og veldig flink! Anbefales!

full score til denne tannlegen

Tannlege: Lars Lystad Skrevet

-vil anbefale Lystad med begrunnelse alltid fornøyd etter time hos ham, vil du ha den beste er Lystad blant de bedre i Oslo

Kjempebra tannlege! Anbefales.

Tannlege: Leik Røhr-Staff Skrevet

Har gått til Leik noen år nå og er strålende fornøyd. Han er grundig, skånsom og rolig. Anbefaler han på det varmeste!

Kjempeflink!

Tannlege: Sven Asbjørn Støvne Skrevet

Jeg kunne ikke ha kommet til en bedre tannlege. Jeg var ett vanskelig tilfelle og fryktet jeg aldri kunne få tenner. Flere tannleger har gitt meg opp. Men han her fikk det til, og det ble helt perfekt. Han har utrolig god peiling på sitt yrke, pluss estetikk. Han vet hvordan det bør bli, og får det til å bli sånn. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det kunne gå an å få det til så bra. Nå kan jeg smile igjen, og jeg tør å gå ut av døren og møte folk. Jeg klarte ikke å se meg selv i speilet engang, og nå har jeg perfekte tenner! Jeg er så glad og takknemlig. Støvne er virkelig min helt.
Jeg vil absolutt anbefale han til alle. Jeg har vært hos ett stort antall tannleger over mange år, og ingen klarte å få til noe som helst. Skulle ønske jeg gikk til Støvne med en gang. Han har langt mer erfaring og utdannelse enn de fleste andre tannleger. Han klarer jobben best, rett og slett.

vil gi min anerkjennelse til Lars Lystad som en dyktig tannlege

Tannlege: Lars Lystad Skrevet

på en scala fra 1 til 10 - 1 er lav og ti er topp - får Lystad min karakter kloss opp til toppscore

årsak og begrunnelse er Lars sin måte å betjene utstyret på, når drillen går rundt - lage kavitet før fylling - så legges det en kraft som oppleves som skånsom og presis

det er intet negativt å bemerke, bare positiv omtale