Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS

Bergrådveien 13 0873 Oslo
Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS

Kjempeflink!

Tannlege: Sven Asbjørn Støvne Skrevet

Jeg kunne ikke ha kommet til en bedre tannlege. Jeg var ett vanskelig tilfelle og fryktet jeg aldri kunne få tenner. Flere tannleger har gitt meg opp. Men han her fikk det til, og det ble helt perfekt. Han har utrolig god peiling på sitt yrke, pluss estetikk. Han vet hvordan det bør bli, og får det til å bli sånn. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det kunne gå an å få det til så bra. Nå kan jeg smile igjen, og jeg tør å gå ut av døren og møte folk. Jeg klarte ikke å se meg selv i speilet engang, og nå har jeg perfekte tenner! Jeg er så glad og takknemlig. Støvne er virkelig min helt.
Jeg vil absolutt anbefale han til alle. Jeg har vært hos ett stort antall tannleger over mange år, og ingen klarte å få til noe som helst. Skulle ønske jeg gikk til Støvne med en gang. Han har langt mer erfaring og utdannelse enn de fleste andre tannleger. Han klarer jobben best, rett og slett.

vil gi min anerkjennelse til Lars Lystad som en dyktig tannlege

Tannlege: Lars Lystad Skrevet

på en scala fra 1 til 10 - 1 er lav og ti er topp - får Lystad min karakter kloss opp til toppscore

årsak og begrunnelse er Lars sin måte å betjene utstyret på, når drillen går rundt - lage kavitet før fylling - så legges det en kraft som oppleves som skånsom og presis

det er intet negativt å bemerke, bare positiv omtale

Utmerket tannlege og person

Tannlege: Leik Røhr-Staff Skrevet

En behagelig, omtenksom og flink tannlege som er opptatt av at pasienten har det bra. Forklarer og begrunner godt det som gjøres. Man føler at man er i de beste hender.

Fantastisk

Tannlege: Leik Røhr-Staff Skrevet

Utrolig dyktig og behagelig. Gjør en fantastik jobb. anbefales på det varmeste. Det er også godt med parkering så det er enkel adkomst.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Lars Lystad Skrevet

Som pårørende til en pasient i forbindelse med implantat,har vi opplevd en fantastisk og tålmodig tannlege. Med tannlegeskrekk så har han klart å få pasienten til å føle trygghet .En langvarig behandling er no over og pasient og pårørende takker for flott behandling.Fantastisk senter som tilbyr narkose og det er et av tilbudene som pasienten fikk.