Marianna Gournaras

1 vurdering

Siste vurderinger av Marianna Gournaras

Veldig flink..

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg bestilte akutt time pga tannverk, vondt i tannkjøttet. Jeg kom til Marianna. Jeg har tannkegeskrekk, men ble møtt på en veldig hyggelig måte og hun er rolig + veldig hyggelig. Likte henne sååå godt, så jeg bestilte en ny time til i dag for rens av tennene mine (på den «gamle» måten, uten airflow). Det gikk knall bra!! Så jeg skal tilbake til henne igjen om 6 mnd. igjen. Tusen takk, Marianna👏🏼👏🏼🤩

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Marianna har under hele behandlingen min vært veldig profesjonell, informerende og hyggelig. Under behandlingen forklarer hun hva hun gjør og hvorfor, og tar seg generelt god tid til å svare på alle spørsmål du måtte ha. Hun følger deg like godt opp også etter behandling dersom man skulle ha behov for det. Hun er lett å prate med, og jeg føler at min tannhelse er veldig ivaretatt når jeg er med henne. Anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste tannlegen jeg har vært hos på svært lenge

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Denne tannlegen tror jeg nesten er en av de beste jeg har truffet. Jeg har bodd utenlands en tid. Kom tilbake til Oslo og trengte litt hjelp med tennene mine. Heldigvis hadde jeg vært på Oslo tannlegesenter tidligere. Kjendte derfor stedet godt fra før. Men, den servicen jeg fikk hos Marianna er det ikke ofte du opplever på ett tannlegekontor i dag. Hun tok seg meget god tid, og lyttet til pasientens problemstillinger. Hadde pasienten behov for hjelp, fikk bi den hjelpen vi selv ville ha. Det ble ikke stilt unødige spørsmål, men rett på sak. Marianna er meget flink dyktig i sitt fag. Du følte du ble tatt hånd om. Nesten en opplevelse å sitte i stolen. Hvilket for mange av oss jo ikke alltid er tilfelle i dag. Jeg skal faktisk tilbake til Marianne allerede til uken. Uvanlig å høre kanskje? Men, jeg gleder meg faktisk til meste time. Håper å få denne tannlegen som fast kontakt etter hvert.
I den grad en del av oss fremdeles lider av en småkaldt «tannlegeskrekk» blir den mer eller mindre borte hos Marianna. Hun stiller ikke spørsmål om banaliteter, og du får den behandlingen du selv ønsker, under forutsetning at dette er forsvarlig av helsemessige årsaker. Den som ønsker en tannlege med trygghet og omsorg anbefales på det sterkeste å bestille time hos henn

Kjempeflink tannlege!!!

Klinikk: Ski Tannlegesenter AS Skrevet

Marianna er høflig og rolig. Jeg hadde tannlegeskrekk men det har forsvant siden behandlingen hos henne. Hun er flink og profesjonell, jeg er kjempeførnøyd med resultaten. Anbefalles!!!